Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ja,ja en ja

Geef je m wel warme sokken mee dan??? of CG als kruikje haha
Dat zou leuk zijn, Compu, bij JD had het niet veel gedaan.

Oei, das wel erg koud! Hoe lang moet hij erheen?

Yep, ook mail gehad van Arabella.

Ik ga JD maar eens ophalen
Een paar dagen maar. Hij moet overstappen in Oslo.

CG krijgt hij niet mee hoor!! (geschrokken smiley)

Ook Popstars aan het kijken?
Hihi,dat was maar een grapje hoor!

Wij zitten voor ons volgende tripje te kijken naar IJsland,schijnt ook erg mooi te zijn.Voor een paar dagen en dan oppas in huis voor Jim.

Ik was met de meiden tapas eten,erg leuk in Gouda.We hebben 3,5 uur aan tafel gezeten en waren nog niet uitgekletst,erg gezellig dus.

Thuis met J nog een film opgezet dus ik ben net wakker,zo eerst maar eens wat boodschappen halen

Juultje,t komt wanneer het komt he. De oudste van mn zusje is te vroeg gehaald voor haar gevoel,die hebben maanden met een dwars kind gezeten.T was dat het moest maar goed...

Het kind zit nu op voetbal,ik ga later vandaag bij haar kijken
Iedereen een frisse herfstwandeling aan het maken?

Ik ga zo wel wandelen,klein kwartiertje dus goed te doen. Lekker even langs het meer,haartjes in de wind

J is niet gaan rijden,kwam ie gisteren mee.T is te slecht weer. Nu is ie inkopen aan het doen,er is een nieuwe winkel met afrikaanse producten zoalsbiltongetc(jak)

in Amersfoort. Hij was nog wel een beetje teleurgesteld dat ik niet mee ging maar ja,ook wel goed dat ie nu ziet dat ik mn eigen plan trek als ie er niet is. Wat dus eerst zo zou zijn ...

Goed,ik ga mn zuidwester maar eens opzoeken
Lekker gewandeld, Luni? Snap ik wel dat je niet bent mee gegaan, je hebt toch al je eigen plan gemaakt voor het weekend.

Compu, hoe ga jij om met CG's driftbuien? Hoe erg zijn die, ook met schoppen, slaan etc? Ik heb net op de kinderpijler gepost (Driftig peutertje), mocht je nog tips hebben, dan zijn ze erg welkom!
Goeiemorgen

Ja,het was heerlijk.Ik heb alleen een beetje last van mn grote teen dus mn vader heeft me afgezet hier. Kan ook aan de laarzen liggen die ik aanhad..

Zo erg Juultje
Zo erg kan het zijn, gelukkig niet altijd en het zal vast wel weer overgaan, maar het is wel ff zwaar nu. Gisteravond ontplofte JM zowat en die normaal de rust zelve...

Zijn je laarzen te klein of gewoon niet geschikt om op te wandelen?
Het ligt aan mn voet,ik heb een zeer plekje naast mn grote teen maar ik droeg tot nu toe teenslippers en 'gewone'schoenen van soepeler leer dan de laarzen zijn.

Heb je weleens aan een soort van hulp gedacht voor haar? Lijkt me toch verdomd lastig zo! Ook voor haar,drift maakt je machteloos en laat je dingen doen en zeggen die je eigenlijk niet wil...
Ik las je stukje op het andere topic Juultje. Ik kan me voorstellen hoe zwaar het is.

Negeren he zeggen ze maar dat is verdomd moeilijk.

Kan ik me nog herinneren.

Terug naar SYTYCD, nice!
Goeiemorgen

Ik lig/hang nog in bed maar ga er zo écht uit

En..kon er nog iemand dansen Chadi?

Ik ga zo sporten,echt helemaal geen zin maar dat komt vanzelf wel.

Fijne dag!!
Ik zal het lezen, Juultje. Heb nu niet zoveel tijd, maar ben natuurlijk volop interesse. Daarna zal ik uitweiden over madam hier.
Vandaag waren we de driftbui voor, hoera! Ze wilde niet naar bed, maar het dreigement van geen verhaaltje (dat we vorige week ook echt hebben uitgevoerd) maakt zo veel indruk dat ze op het laatste moment besloot toch maar mee te werken. Gisteren ook een goede dag, dus we zijn alweer 2 dagen driftbui-vrij Het gaat de goede kant weer op hoop ik!

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen, Compu.

Luni, het is ook heel moeilijk, gelukkig is het niet altijd zo, maar gaat het in fases. Alleen, als je in zo'n fase zit, is het wel eens moeilijk om het einde daarvan ook weer te zien en een weg te vinden om er op dat moment mee om te gaan. Mocht ze altijd dit gedrag vertonen, dan zouden we er wel hulp bij zoeken. Ze heeft zaterdag gezien dat ook papa heel erg boos kan worden, en dat maakt meer indruk dan wanneer ik boos ben, want ik ben vaker boos (ze daagt mij vaker uit en ik breng meer tijd met haar door).

Zitten er goede dansers bij, Cha?

Luni, ben je nog uit bed gekomen?
Er zitten zeker goede dansers bij. Ik verbaas me altijd weer over het talent. Maar het is niet zo dat ik al een faav heb, zoals vorig seizoen. Straks beginnen de live-shows, dan zie je pas echt wat iedereen kan presteren.

Vooral de latinsessies vind ik altijd erg mooi. De kids houden uiteraard meer van hiphop .

Fijn Juul dat de driftbui weer over is. Ik kan je melden, het duurt maar een jaar of 18 .

CZ-vriendin is er weer, bijna elke avond, zucht.

CD-vriend is er ook, altijd weer gezellig met hem erbij.
Goeiemorgen

Jaa,ik ben nog uit bed gekomen hoor! Om 10 uur was ik in de sportschool en om 1 uur zat ik in de auto naar mn knipbeurt.

Ik ken haar van vroeger en het is erg gezellig ook,lekker bijgekletst eerst.

Op de sportschool leer ik opeens ook veel nieuwe mensen kennen,leuk

Heeft CDV geen leuk jonger zusje Chadi?

Ik snap het Juultje..van JD. Ik was vroeger even zo driftig en idd,het duurt maar een jaar of 18 hahaha.Het slijt hoor!

Fijne dag allemaal
O, 18 jaar maar, dat valt nog mee!

Mijn ouders zijn nu hier, die zijn aan het poetsen en ik mag niet meehelpen. Lekker hoor
Geef ze eens een zetje mijn kant op
En daarna de mijne! Haha.

Juultje, CG is nu nog goed af te leiden. Ik heb de VAT cursus gevolgd, dan leer je de bui om te buigen. Maar wel lastig hoor, moet je echt inspiratie voor hebben.

Ik heb wat geschreven op je topic over de bui voor zijn. En verder het liefst geen aandacht geven aan hysterie, niet proberen door te dringen, maar laten gaan. Anders voed je het. Het is alleen soms gevaarlijk bij CG, omdat ze dan zo driftig is en zichzelf pijn doet.

Ik denk wel dat ze jouw laatste loodjes aanvoelt en hier onbewust op inspeelt. Straks is ze helemaal flabbergasted door de baby, dan vergeet ze de driftbuien vast.
quote:luni schreef op 06 oktober 2009 @ 12:34:

Geef ze eens een zetje mijn kant op Haha, dat doen ze alleen voor hoogzwangere dochters
quote:compu schreef op 06 oktober 2009 @ 17:57:

En daarna de mijne! Haha.

Juultje, CG is nu nog goed af te leiden. Ik heb de VAT cursus gevolgd, dan leer je de bui om te buigen. Maar wel lastig hoor, moet je echt inspiratie voor hebben.

Ik heb wat geschreven op je topic over de bui voor zijn. En verder het liefst geen aandacht geven aan hysterie, niet proberen door te dringen, maar laten gaan. Anders voed je het. Het is alleen soms gevaarlijk bij CG, omdat ze dan zo driftig is en zichzelf pijn doet.

Ik denk wel dat ze jouw laatste loodjes aanvoelt en hier onbewust op inspeelt. Straks is ze helemaal flabbergasted door de baby, dan vergeet ze de driftbuien vast. Ik denk ook wel dat ze het aanvoelt, ik ben natuurlijk ook veel moe, kan niet zo veel eer met haar doen en het is ook wel heel spannend allemaal. Hysterie proberen we ook te laten gaan, wel af en toe even heen (we zetten haar op de trap), op een gegeven moment dringen we dan wel door of is ze af te leiden. Het gaat alweer de goede kant op lijkt het. Gelukkig maar. Ik ga ff lezen wat je gepost hebt.
Goeiemorgen

Wat is het warm he,buiten.Ondanks de regen!

Ik heb hier de deuren open want wollen truitje aan en is niet te harden anders

Serieus hoor!!
Ik vond het ook al zo warm, heel gek! JD wilde haar allerblootste zomerjurkje aan, dat vond ik dan weer wat te veel van het goeie, maar zo koud als ik dacht is het inderdaad niet.

Zo, ik heb weer op alle topics aan mijn meldplicht voldaan, ff aan het werk nu
Hallo allemaal,

Het wordt tijd dat ik ook weer eens aan mijn meldplicht voldoe

Ik heb een paar zware weken achter de rug. Een paar dagen voor ik op brugklaskamp moest (kamperen in een tentje) werd ik ziek. Toen ben ik uiteindelijk toch gegaan, zonder het slapen daar, maar natuurlijk ver over mijn grenzen gegaan. Want ik was gewoon nog ziek. Resultaat is dat ik al weken doorsukkel (en doorwerk) Maar deze week heb ik eindelijk het gevoel dat ik weer opknap.

Jammer alleen wel dat nu MB en MV ziek zijn.

Verder gebeuren er op school een aantal heftige dingen (met leerlingen) die me niet in de koude kleren gaan zitten.

Juultje, heftig hoor die driftbuien van JD. Maar het zal idd allemaal met elkaar te maken hebben (spanning ivm met de nieuwe baby) De laatste loodjes wegen wel zwaar he?

Mokkie, wat naar!! Kun je niet wat gebruiken om aan te sterken? Van de natuurwinkel ofzo? Gelukkig langzaamaan beter.

En gooi die nare dingen er maar uit als je dat prettig vindt he! Wij zijn ook klankbord.

Hou je taai!!
Hee Mokkie wat naar voor je zeg. Dat kan lang aansudderen he? Gelukkig voel jij je nu weer wat beter.

Ik heb vandaag de multivitaminen maar weer aangerukt.

Koud was het niet maar wat een rot regen. Bleeghhh geen bal aan. Duimen jullie voor me dat het zaterdag droog is.

Ik ga dan voor mn eerst 5KM run. Best heel zwaar.

Gisteren de laatste prof. training gehad en we mogen de rest van de week niet trainen. Goh wat erg hahhaa .

Als ik al die peuterperikelen lees. Pff allemaal ook meegemaakt en ook snel weer vergeten. Want ... bij elke leeftijd horen perikelen en jaaaaaa Juultje soms zelfs tot na het 18e jaar, lol.

Cha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven