Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Wat lijkt me dat moeilijk zeg om zoiets aan de jongens uit te moeten leggen. Hopelijk knapt ze nog een goed stuk op van de longembolie en blijven de klachten lang weg. Moeilijk hoor zoveel onzekerheid. Ondanks alles toch een goede reis en een fijne vakantie *;
Avond.

Toch een fijne vakantie gewenst, Meave..

Volgende week begint mijn bestralingskuur van 6 weken. Oh joy. Volgende week wordt er voornamelijk veel afgetekend (plekken die bestraald gaan worden) dus ik ben binnenkort een wandelende kleurboek. :D en er is een masker gemaakt voor mijn hoofd. Da's ter bescherming omdat ik ook achter mijn oor bestraald moet worden. In totaal (op buik/benen/rug en dus achter oor) zijn het totaal 10 plekken die behandeld gaan worden. Kan niet zeggen dat ik ernaar uit kijk maar heb er wel vertrouwen in. Ben er niet bang voor en alles is goed geregeld met thuisfront en kinders enzo. Dus komt goed!

Jongens, ontzettend bedankt voor al die lieve kaartjes steeds..  dressoir staat er vol mee. Zó lief.. O+

Oh en verder hebben wij dus inderdaad ook dat gesprekje gehad met de kinders, over mijn ziekte. Moeilijk is dat zeg, je wilt ze er zó graag buiten houden, er niet mee belasten maar dat kan gewoon niet. Hebben op kinderniveau uitgelegd, beestje bij de naam genoemd en toch luchtig gehouden. Viel wel goed, kwamen veel vragen en die hebben we goed kunnen beantwoorden. Ze zijn meegeweest toen die mal van mijn hoofd gemaakt werd en daar hadden ze de grootste lol over. :) Dat had ik al verwacht, dat ze dat grappig zouden vinden dus denk dat dat goed geweest is. Maakt het iets minder beladen, hoop ik. Yentl was 1 dag wel heel verdrietig afgelopen week, ze was heel bang dat ik dood zou gaan. Mén wat heftig is dat, zeg. Gezegd dat de artsen er alles aan gaan doen om mij beter te maken en het lag op puntje van mijn lippen om haar compleet gerust te stellen en te zeggen dat mamma natúúrlijk niet doodgaat maar sjee, ook al ben ik nog zo vol vertrouwen, da's toch geen belofte die ik naar dat kind kan doen? Wat als het wél fout afloopt? Terwijl mamma heeft gezegd dat...  Nou ja, het is in elk geval niet makkelijk allemaal. Kinderen zitten zó diep in al je vezels, je wilt ze zó graag beschermen en ze gelukkig maken en ze niet met narigheid confronteren. Bah. Maar we volgen ze in elk geval goed, laten het aan hen over of ze er nog iets over willen zeggen of vragen en bouwen nu het nog kan, regelmatig even quality-time in met kindjes apart. Gisteravond koopavond met Yentl naar het dorp geweest, waren 21.30u pas thuis, heb met haar in kroegje nog even wat lekkers gegeten en gedronken, ze vond het geweldig. Haar broertjes lagen allang te slapen en zij was met mamma 'uit'. :D

EEEEEEEGOOOOOO! :$
Ja, nou, enorme ego zeg. Poe hee, dat vinden we erg rot.

Kippenvel Bam. Zo herkenbaar. Het moet moeilijk zijn voor je. Denk dat je het goed hebt gedaan en goed doet: je geeft ze de ruimte om te komen met vragen en ook al zijn die ontzettend confronterend: je blijft er heel eerlijk bij. Respect.
Oh ja: ~zwaai~ Hoop dat ik nog wat zon achter heb gelaten in Italië voor de Meavericken. Veel plezier! 

Nu weet ik niet meer wat ik wilde schrijven. Heb gegeten bij de Klusvrienden en de meiden veel te laat in bed gelegd. JB was helemaal overstuur want geslapen in de auto en wilde niets meer bij thuiskomst. Note to self: voortaan meiden in pyjama met gepoetste tanden in de auto hijsen. Of vroeger naar huis gaan.  Maar het was zo leuheuk! Ze hebben tot half 11 moppen zitten vertellen! :D En de hele avond en middag met hun katten gespeeld, salamanders gevangen, slakken uit de tuin gegooid (in naburig weiland :P). Bona dus. 

Oh ja: KK veel beterschap! 

~kruipt diep in de slaapzak en droomt over salamanders en moppentappende Bloesjes~
Jeeetje bam... heftig hoor!! Maar het klinkt erg goed en mooi zoals jullie ermee omgaan. Fijn dat er gelachen kan worden om dingen die zo vreselijk zwaar zijn.

Meave: fijne vakantie!!! Hoop dat jullie ondanks alles kunnen genieten van en met elkaar. *;

Mims, dikke vette *;

Hier ook al kindertjes erg laat op bed. Hadden mijn oom, tante & nichtjes (11 & 13) te eten, en dat was supergezellig. Kinderen zijn helemaal weg van die grote nichten en vice versa. Nichtjes hebben Leentje gebadderd en spelletjes gedaan met de rest en schommels geduwd etc. (Heb al gevraagd of ik ze niet een weekje in kon huren deze vakantie :P) en wij hebben lekker uitgebreid gegeten en gekletst. Pas tegen tienen vertrokken ze en konden wij beginnen aan badderen/ voorlezen etc. Lientje heeft morgenochtend om 10 uur een kinderfeestje (10 uur, in het weekend!!! :o da's nacht man) hoop maar dat ze dat trekt. Daarna hebben zowel Loentje als Lientje een logeerfestijn bij vriendjes. Ik denk dat ze zondag wel helemaal op zullen zijn.

Loentje is behoorlijk opgeknapt van de ab, ziet er alleen nog erg belabberd uit.
klinkt als heerlijke avonden pimpel en bloesem.... Wauw bambi, je geeft me kippenvel, wat doen jullie dat goed zeg!!!! Ik vind het super.

Meave, je leest het vast niet meer, fijne vakantie en fijn dat er iets meer duidelijkheid lijkt te zijn.
Eerst even taart neerzetten, dan ga ik bijlezen:

Er zijn er twee jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien dat zijn zij!!!!!!!!!

Lieke wordt drie jaar vandaag

&

Mopsey wordt drie jaar vandaag.

Xop en Mims; Gefeliciteerd met jullie stoere, lieve superpeuters!!!!!!!!!!!
Oh jee, Bam, wat heftig inderdaad om het aan de kinderen te vertellen. De kinderen die je zo graag wilt beschermen tegen als het moeilijke en slechte uit de wereld. En dus ook tegen kanker, of zieke ouders. Brrrrrrr. Superstoer en goed hoe jullie er mee om lijken te gaan. Wat een gekke zes weken zullen het worden. ELke dag naar het ziekenhuis. *;

Hoe ver zal Meave al onderweg zijn??? Zwaaien vanaf hier zal wel geen zin meer hebben denk ik. Hoop dat ze een relaxte vakantie hebben zonder extra slecht nieuws van thuisfront....

Kjong, ik zie je op MSN steeds (al twee dagen lang) op "afwezig" staan. Gaat ie nog/weer een beetje????? HUG!!!!!!!!!

BLoesem en Pimpel; wat een latertje voor jullie kinderen gisteren. Ik hoop dat jullie lekker hebben geslapen en de kindjes ook. Moest erg grinniken om kinderfeestje dat volgens Pimpel " 's nachts" begon! :D

Ik ben gisteren met mijn ouders en met broertje, zijn vriendin en kids naar een Ballorig geweest. Was groot succes. Ook leuk om te zien hoe mijn ouders genieten van iedereen bij zicht te hebben. Daarna patatjes gegeten (mijn kinderen dus nu twee avonden achter elkaar :$, ik wist donderdag nog niet dat we vrijdag naar ballorig enzo zouden gaan) en twee hele moeie maar tevreden kindjes alweer zonder badderen (:$) in bed gestopt gisteren. Ik zat op de overloop te lezen (De vliegeraar) zodat beide koppies mij konden zien (vooral BJ wilde niet alleen zijn) en keek zo nu en dan even naar ze. Was helemaal gelukkig. Opeens stapt BJ uit bed, loopt naar me toe, geeft me een dikke zoen en stapt zijn bed weer in. Smelt!!!!!!!!!!!!

Moet vandaag werken, van 17uur tot 1 uur 's nachts. Gaap. Zou eigenlijk wel om uur of tien naar bed willen eigenlijk. Ik vind het ook een gek tijdstip om met werken te beginnen, heb dan de hele dag het gevoel dat ik zo moet werken. Nog even wennen dus aan nieuwe werk en werktijden!
Meiden; gefeliciteerd met jullie dochters!

Bam; jemig.*; wel goed dat jullie het de kindjes verteld hebben

Meave; fijne vakantie.

Bloes; vertel nou even welk boek je wilt hebben

En verder; hier beetje afwezig geweest. Omstandigheden. Niks ergs hoor maar doe even rustig aan.

Toedels!
*; voor Whopper. Zag in voorbijgaan op G-spot hoe lief en attent je voor een medeforummer was en las beetje hoe het met jou ging. U is super!
Gefeliciteerd voor Lieke en Mops. Dat er twee kleine mesijes maar heerlijk verwend mogen worden vandaag.

Moeilijk Bam, zo'n gesprek. Maar het klinkt in ieder geval alsof jullie het erg goed hebben aangepakt.
Bam *;
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
quote: toetje reageerde 21-07-2007 09:44:06

-----------

Daarna patatjes gegeten (mijn kinderen dus nu twee avonden achter elkaar , ik wist donderdag nog niet dat we vrijdag naar ballorig enzo zouden gaan) en twee hele moeie maar tevreden kindjes alweer zonder badderen () in bed gestopt gisteren.

Zeg, solliciteer jij soms naar de OMA ????? Nou, ik heb er meer recht op.  Mijn meiden hebben op vakantie precies 4 keer groente gegeten en verder alleen maar pasta, pizza en friet. Ook gingen ze nogal eens laat en ongewassen naar bed.
Whop, ik had ook een mooie collage gemaakt van mijn hebzucht maar mag deze van Max op geen enkele wijze meer posten. :? Zal ik um mailen? Kijken of mijn outlook het wel goed vind.
tsssk, ik snap niet hoe jullie dat in je hoofd halen......

Gefeliciteerd, zomaar 2 jarige meiden in de kroeg!!!!!

, 2 feestmutsen dan maar!
Hieperdepiep HOERA VOOR MOPS! :gwab:O+

HOERA VOOR LIEKE! :gwab:O+
Hieperdepiep HOERA VOOR MOPS! :gwab:O+

HOERA VOOR LIEKE! :gwab:O+
Daar moest ook een 'hieperdepiep- HOERA' voor Lieke staan..

En niet 2 x.. butmax.

Mijn dochter is al een tijdje kwijt.  Ze was aan het buitenspelen, had nog geen 5 minuten geleden nog gekeken en toen liep ze nog voor de deur rond, even later ging ik met Noah even weg en toen ik terugkwam, geen Yentl te bekennen. Heb eerst zelf overal gezocht en nagevraagd maar niemand had haar gezien, nu is Bambi-man haar al een half uur aan het zoeken. Oh mén, laat ze snel weer thuiskomen!!
Pffff, moeilijke gesprekken voor zowel Meave als Bambi, dus ;(

Ik hoop dat Meave desondanks nog enigszins van haar -welverdiende- vakantie kan genieten.

*; voor jullie beiden.

Hiep hiep hoeraaaaaa voor Mopsey en Lieke! Zo te zien gaat het vandaag een mooie dag worden!

Jemig Bam, wat eng. Ik hoop dat ze inmiddels is gevonden.. *rilt*

Moehoe! Zoon heeft me de hele nacht uit m'n slaap gehouden, omdat hij oorpijn had; 'k heb zegge en schrijve 2 uurtje slaap gehad. Ga zo maar eens een cappuccino voor mezelf maken, denk ik. Die pot koffie van vanmorgen was duidelijk nog niet voldoende.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Hmmm, mijn reactie op Yentls kwijt zijn, staat wel erg macaber zo. Even herformuleren: ik hoop dat ze snel weer fris en fruitig thuis is.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
o schrikken bam!!! Meld je wel even dat ze er weer is??? Ik heb dat ook eens gehad, je schrikt je een ongeluk.....

goh, wat een hoop zieken: oorpijn, keelpijn, koorts, hier maar ook in het eggie hoor ik het veel.

KK is ook nog ziek wel koorts en een zeer kort lontje, niet ziek genoeg om lekker rustig te blijven liggen, dus heel veel huilen en piepen.
Ze is weer terecht. Zat in een speeltuintje verderop in de wijk. Waar ze helemaal niet mag komen want veel te ver. Nu blijft ze een week binnen en het kind mókt.. :o
Jeetje Bam, dan schrik je je een ongeluk zeg. Gelukkig is ze weer terecht.

Och jee, Alexzoon ook al oorpijn. Er zijn er inderdaad een hoop ziek zeg. Kun je ergens nog een beetje bijslapen vandaag of moet je het op de capuchino gaan doen?

Wil iemand nog een irritante, dwarse, eigenwijze, niet luisterende dreumes hebben? Hij is verder best leuk hoor. Ik kan hem vandaag alleen even niet zo goed hebben geloof ik. Het geduld is even op.
nee dank je. Vriendelijk aangeboden, maar toch maar even niet .

Godzijdank bam.... en dan nog durven mokken!

GG en KK hangen zielsgelukkig voor nijntje (dacht toch dat die leeftijd wel geweest was), hij profiteert lekker van zijn zieke zusje. Roept dat ze vast een ijsje lust met haar zere keel en dat ze misschien wel voor de tv in slaap valt, grinnik.
(meave, je hebt mail)
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven