Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
hahaha, en ik heb subiet terug gemaild.

Toet komt naar u toe deze zomer!
Arme Bambi :?. Af en toe uit logeren sturen?

Kijk, het is een paardemiddel maar als je uit elkaar gaat, dan kun je de vakantielasten makkelijker delen  (ook omdat je dan over het algemeen liever niet meer met elkaar met vakantie gaat). Mijn moeder heeft net gebedeld om extra oppasmogelijkheid, maar het is echt niet nodig, we komen hier pas in de problemen als Dot ook naar school gaat. Maar goed, dat is niet echteen oplossing natuurlijk .

Bentetje, wat leuk & lief dat je bij Q bent geweest .
Oooo, ik heb Toetmail! Jeejippie, het wordt een mooie zomer!
quote:Bloes, heb jij nog boekenwensen trouwens?

Altijd natuurlijk. Ga je weer sinterklaas spelen?  

En gaat het goed met jou? Nog dank voor mail, trouwens. Zal er nog op reageren.

Hoe is het met de Q-music-prijsvraag afgelopen? Hebben ze al gebeld? Of moet ik me opofferen voor het Toet-plannetje? :P

Ik doe nu wel vaker mee als er iets te winnen valt op internet. En vul van Intromart enquetes in, dan spaar je geld voor bijv. BOL.com bonnen. En dat komt allemaal door Toet, natuurlijk! :D 

Ik wil ook een dagje naar A'foort komende weken, ken er érg leuke mensen.  Waar ik veel te weinig tijd voor heb. Misschien valt daar ook een minimeet aan te plakken met Toet?

Alex-man niet blij en je weet niet waarom. Hmm. Kun je een avondje relaxed en gezellig met hem plannen? Even alleen samen en ruimte om uitgebreid met elkaar te kletsen?
quote:

quote: whopper reageerde

Bloes, heb jij nog boekenwensen trouwens?  Altijd natuurlijk. Slimmie. Zeg dan welke. Ik kan geen gedachten lezen.
He Whop, dat valt me toch van je tegen .

Mogguh hier . Koffie? Thee? Ben al heel lang op en was van plan vroeg te gaan werken ivm Zoon's laatste schooldag en afscheid van de juf. Wás hier ook erg vroeg, helaas zonder sleutels. Klein uurtje op de stoep gezeten. Visolie, wáár is mijn visolie?? Echt, ik vergeet nog eens een kind als ik niet oplet :?.

Meave, jullie horen vandaag meer? Sterkte meid. *;

Pim, dank voor je mail . Mail je zo even terug.

Toet, jij hebt ook mail (we mailen wat af hiero), met wanneer ik wel en niet thuis ben. Kies maar. Kindjes, zonder kindjes; kan allemaal.

Bloes, lieve mensen in Amersfoort? Meen je dat nou? Eens voorstellen? Ik wil jou trouwens nog vragen voor een ronde Dotta oppas, als je dat niet erg vindt, maar is pas in augustus (als Zoon en Dochter beide met andere ouders op stap zijn). En ja, we moeten elkaar dringend zien!

Nu financiele soesah doen hier, altijd feest...
Môgge .....ben niet teruggebeld, weet ook niet of de prijs al gevallen is, zal zo eens opzoeken.

Gottegot, ben al zo huishouderig geweest dat ik dringend even moet computeren en koffie moet drinken,. zo naar dierenarts. Om 12 uur heeft het grut vakantie! GG gaat gelijk door naar een partijtje, ga denk ik een gezellige lunch houden met mijn meisje.
quote:

quote: whopper reageerde

Bloes, heb jij nog boekenwensen trouwens?

Ik wil ook een dagje naar A'foort komende weken, ken er érg leuke mensen.  Waar ik veel te weinig tijd voor heb. Misschien valt daar ook een minimeet aan te plakken met Toet?

En aangezien Amersfoort belachelijk dichtbij madodorp ligt wil ik me ook best opdringen met de madomini's. Misschien valt het e.e.a. te combineren.

Kjong, als we de IND gaan bestormen, count me in. Wat een bekrompen, bevooroordeelde klotelui zeg. :@

Meave, wat een vreselijk verdrietig bericht :( Als ik iets voor jullie kan doen dan hoor ik het graag. Succes met het gesprek van vandaag. Hopelijk biedt dat meer duidelijkheid.

Arme Loentje nog steeds zo ziek. Hopelijk slaat de ab snel aan.
't Was het in en uitschuiven van een stanleymes Bent.
Tssk, dat ze dat nou niet gelijk herkenden zeg :P
Maar nou de hamvraag; had GG (die van Bentetje) het goed?
quote:'t Was het in en uitschuiven van een stanleymes Bent.:D Ik kom helemaal hierheen, terwijl ik aan het werk ben, om dit te vertellen!
ach, was dàt het??? Nee dan had hij het niet goed, hij dacht de scharen van een krab, bentos dacht ijsblokjes in een glas (dat was voor de tip) en ik dacht luxaflextouwtjes die in de wind tegen het glas tikten (ook voor de tip). Gossie zeg, is er iemand erg blij gemaakt. Ongelovelijk, zo`n bedrag met zo`n oenig spelletje!

Succes meave, ik begrijp dat je vandaag meer hoort? Althans, hoopt te horen?

Dierearts ziet onze poes als kanjer, leek het een tijdje terug niet te gaan halen en is nu ondanks behoorlijke afbouw medicijnen zo fris als een hoentje. Leuk!
hoe is het nou met loentje btw?
~Zet de meest walgelijke smartlappen op, springt op de bar en schalmt uit volle borst mee...gaat dan op zoek naar de klepel..~

Eeeeeeen rondjuuuuuh...

En als jullie niet komen drinken, dan zuip ik jullie drankjes wel op.

Gezien mijn huidige gemoedstoestand (zie AK) lijkt mij dat een uitstekend plan!

~doet haar Coyote Ugly dansje, maar het ziet er om één of andere vage reden toch anders uit dan in de film~
Wat wilde ik nou toch typen?
Oh bah Mims! Heb wel al gereageerd in de AK, maar zit nog even vast in cyberspace geloof ik.

Bakkie doen? Of komt dat niet lekker uit nu, gezien AK verhaal?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
~schuift resoluut de theepot opzij en grijpt naar de door Mims geregelde drank~

Alleen zuipen is net een tikje té wanhopig, dame. AK verhaal nog niet gelezen, maar dat klinkt niet goed :(.

Net helemaal rozig en verrimpeld uit bad gekomen, bijna uur rondgedobberd in het goede gezelschap van mijn dochter, 2 badeendjes en een badboekje Dikkie Dik. Ik ken vervelender bestedingen van vrije vrijdagmiddag. Met als bijkomend voordeel dat Dot meteen door kon naar bed, en ik nu even uurtje voor mezelf heb (Zoon speelt bij vriendje).

Vanavond met GG naar nwe Potterfilm, iemand enig idee of het wat is?
~schuift resoluut de theepot opzij en grijpt naar de door Mims geregelde drank~

Alleen zuipen is net een tikje té wanhopig, dame. AK verhaal nog niet gelezen, maar dat klinkt niet goed :(.

Net helemaal rozig en verrimpeld uit bad gekomen, bijna uur rondgedobberd in het goede gezelschap van mijn dochter, 2 badeendjes en een badboekje Dikkie Dik. Ik ken vervelender bestedingen van vrije vrijdagmiddag. Met als bijkomend voordeel dat Dot meteen door kon naar bed, en ik nu even uurtje voor mezelf heb (Zoon speelt bij vriendje).

Vanavond met GG naar nwe Potterfilm, iemand enig idee of het wat is?
Hm. Dat is écht mooi stom, het AK verhaal. *;

Meave, hoe is het bij jou/jullie?

En Bentetje, lekkere all girls lunch gehad met je meiske?

Weet niet of er stiekeme geluksstofjes zaten in het badschuim. Zit aan tafel beetje te tikken, lekker broodje te eten, radio aan, blij met nu tijd alleen en me tegelijkertijd al aan het verheugen op straks het blije meisje weer uit bed vissen. Voel zo heel erg tot helemaal diep van binnen dat ik zo van mijn mensen hou. Ook als druk, ook als stress, ook als kind huilerig van oorpijn of man te moe om te vrijen, gewoon altijd, als basisgevoel. Dus het ís al goed, en de rest komt wel goed.

Tot zover de serie Mijmeringen op Vrijdagmiddag.
Kan geen achterkamer lezen, maar ik drink subiet met je mee, Mims! En voor de zekerheid maar een dikke knuffel erbij. *;
Lieve Mims, hier ook even een *; vanwege het AKverhaal.

Lil, wat klinkt jouw middagje gezellig zeg. Is GG alweer een beetje bijgetrokken? Ik wil ook graag naar Harry Potter. Uit de recenties begrijp ik dat het een goede film is. Hij is grimmiger dan de vorige films en het acteerwerk is beter begrijp ik. Morgen krijg ik Harry Potter deel 7 thuisbezorgd. Ik ben dan een paar dagen niet beschikbaar vrees ik :P

Ik heb net een tijd met een vriendin aan de telefoon gezeten. Was erg leuk want ik had haar al een hele tijd niet gesproken. Zij heeft in mei een zoontje gekregen die net zo heet als Bikkel. Die naam hadden ze al een tijd in gedachten dus ze baalden al een beetje toen wij Bikkel zo hadden genoemd, Toen we het kaarte kregen zei ik voor de grap tegen Madokus dat we nu dus ook al weten hoe ze een tweede zoontje zouden noemen. Blijkt dus dat ze daar inderdaad de naam van Bink al voor in gedachten hadden. Ze viel zowat van haar stoel af van verbazing toen ze het geboortekaartje kreeg.
Ik ben woensdag naar HP geweest en ik vond 'm erg tegenvallen. Alles was erg van de hak op de tak waardoor de verhaallijn chaotisch was, de scènes te kort en te rommelig en de karakters niet genoeg werden uitgediept. Nu was dit ook voor mij het minste HP boek, dus het kwam niet echt als een grote teleurstelling.

Als film is hij gewoon leuk (en inderdaad vrij donker), maar als HP verfilming haalt hij het wat mij betreft toch net niet.

Ron Wemel blijft hoe dan ook een schatje
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
ben nog niet in AK geweest, maar drink graag met je mee mims!

Lunch met mijn kleine vriendinnetje ging niet door, ze is ziek. Nu echt, forse koorts en lang geslapen op de bank. Nauwelijks eten, dat soort werk. Sneu, zo`n begin van de vakantie voor haar!
Och jee. Dat is zeker sneu. Arm meiske.
**Update**

Vandaag was het gesprek met de longarts over mijn schoonmoeder.

Om er zeker van te zijn dat het echt echt echt longkanker is (is nu voor 99% zeker) en om er achter te komen waar de oorsprong van de kankercellen ligt, gaan ze volgende week nog een pet-scan doen. Daarmee schijnen ze kankercellen makkelijker te kunnen opsporen. Na dat onderzoek volgt een mulitdisciplinair overleg om te kijken of chemo nog een optie is. Die chemo heeft dan niet als doel haar leven te rekken, maar moet ervoor zorgen dat ze zo lang mogelijk klachtenvrij is. Zolang ze nog niet de oorsprong van de kankercellen hebben gevonden, is de kans klein dat ze met chemo gaan beginnen omdat ze dan niets hebben om het resultaat aan af te meten.

Van de week hebben ze 800 cc vocht bij haar hartzakje weggehaald en helaas zitten daar ook kwaadaardige cellen in. Het is dus toch uitgezaaid.

Wat ik zelf wel positief vond, is dat de klachten die ze nu heeft veroorzaakt lijken te worden door longembolie (en daar kunnen ze waarschijnlijk nog wel iets aan doen). Ze heeft dus nog niet zo veel klachten door de kanker. We gaan nu dus met een iets geruster gevoel op vakantie. Er lijkt nu geen acuut gevaar. De arts heeft geen duidelijke prognose gegeven, wel heeft ze gezegd dat het er niet goed uit ziet en dat je in ieder geval niet aan jaren moet denken, ook niet aan twee jaar. Alles hangt af van haar conditie en eventuele bijkomende problemen zoals dat vocht in haar hartzakje. De kans is groot dat dat terugkomt omdat het veroorzaakt wordt door de kanker.

Wat ook goed was, is dat zowel mijn schoonouders als Mav en zijn zusje eindelijk emotie hebben toegelaten en het besef door lijkt te dringen. We hebben het vandaag aan de kinderen vertelt en vooral Mootje vindt het erg moeilijk. Jootje snapt er nog niet zo veel van.

Mijn schoonmoeder wil dat we gewoon op vakantie gaan en dat gaan we dus ook doen. Alles zit in de auto en morgenvroeg vertrekken we richting in Italië. Tot over een paar weekje dus!

(En nu vlug naar bed, morgen weer vroeg dag!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven