2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
AAAARGH Wat een boel nieuwe berichten! Meiden, hier nog steeds werkstress, duurt nog tot morgenmiddag en dan ben ik méér dan toe aan weekend. Heb niet bijgelezen maar wilde alleen Angel even toezingen:

Er is er 1 jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien da's jouw uk!!!!!

GEFELICITEERD!!! Jeee zeg wat een mijlpaal. Wat enorm bijzonder lijkt me dit! En dan vast flink aan het terugdenken aan vorig jaar, of niet? Geniet van deze bijzondere dag, ben erg benieuwd hoe je 'm viert!!

Ik heb nu vierkante ogen van mijn beeldscherm en moet vanavond nog verder dus ik lees niet verder bij, ga heel even mijn ogen rust geven. Dit weekend ben ik weer gezellig!!!

xx Michigan
Balen Michigan, dat je zo hard moet werken...

Ik vergeet ook helemaal mini-Angel te feliciteren.

GEFELICITEEEEEEEEERD!!!!!!!!!

En mama-Angel voor jou natuurlijk ook een heel bijzondere dag. Kan me voorstellen dat alle emoties en herinneringen van vorig jaar weer terugkomen. Maar dat lijkt me ook wel speciaal om dat nog eens te mogen ervaren en aan terug te denken. En je bent met recht een trotse moeder! Je hebt echt een lieve, knappe meid! Hoe is het nog met de baby van het jaar wedstrijd afgelopen?
Even snel mini van Angel feliciteren: Hoera, mini 1 jaar!!!!!!!

Hier een drukke dag achter de rug, en ga morgen logeren met ons meisje bij broer en schoonzus want vriendlief is een paar dagen weg... Dat wordt een ware volksverhuizing voor die ene nacht ...

Dus of tot straks en anders tot over een paar dagen!

Rossia, hele fijne vakantie alvast!!!!!!
Zo hee meiden, wat hebben jullie lekker gekletst vandaag!! Ik zal bij jullie thuis maar niet onder de bank kijken hoe schoon het er is Elkaar een beetje van het werk houden

Wow Jobje, wat groeit jouw meisje goed zeg, super! Hier staan over 2 weken ook de 1e prikjes op het programma. Ik ben alleen bang dat vriendlief harder moet huilen dan zijn dochter om die gemene prikken

Ellein, hier nog een ontaarde moeder die haar dochter bij zich laat slapen 's morgens.. vind ik heerlijk, liggen we bijna neus aan neus en eigenlijk moet ik dan steeds even stiekem naar haar kijken als ze ligt te slapen.. zo lief!!!

Oef, arme Michigan.. jij harde werker!! Nog een dagje meid en dan kun je heerlijk gaan genieten van je weekend!

Oh leuk, wintersport! Ben al heel wat jaren niet geweest, maar vond het altijd best leuk. Ben alleen een beetje bangig aangelegd (hoogevrees) en nu ik een aantal jaar niet geweest ben zal dat er niet beter op worden. Maar zie het er ook niet snel van komen eigenlijk, met de kleine.

Rossia, zie dat je zaterdagochtend vertrekt, veel plezier meid!!!
Djeez, wat is er veel geschreven vandaag! Wel gezellig!

Angel, GEFELICITEERD!!! Hoe voelt dat nu, als je mini haar eerste verjaardag viert? Lijkt me zo bijzonder ook weer.

Morgen mamadag, dan kom ik even uitgebreid reageren. Na het heerlijke verwendagje van gisteren moest er vandaag weer keihard gebikkeld worden en ik ben echt totaal bekaf. Kruip dus zo lekker mijn warme bedje in.

Fijne avond!!
Nou nou meiden, wat een babbelkousen zijn jullie geweest vandaag. En ik maar hard werken! Nou ja, mijn voordeel is dat manlief en ik allebei 4 dagen werken en dat hij dus de helft doet (nou ja, zo ongeveer) in het huishouden.

Ik ben geloof ik bijna alles weer vergeten, maar even wat ik onthouden heb:

Eerst natuurlijk mini-Angel: een beetje laat maar toch nog op tijd: gefeliciteerd! Ik hoop dat ze (en jullie) een hele fijne dag gehad heeft.

Rossia, wintersport als de kleine meid 4 weken is???? Ik ben benieuwd of je dat ook echt gaat doen! Ik heb manlief een weekend wintersport gegeven voor zijn verjaardag, maar we laten de kleine thuis. Nou ja, bij opa en oma dan ! Ik zie het nog niet zo zitten om haar mee te nemen. Misschien volgend jaar.. Dat wordt trouwens waarschijnlijk de eerste keer dat mini uit logeren gaat.

Jobje, joehoe voor mini, mini doet het goed!!! Ze heeft bijna onze mini ingehaald (toen ze bijna 7.5 maand was woog ze 7370 g en was 68 (of 69?) cm, qua gewicht onder gemiddeld, qua lengte boven gemiddeld. Ik mag volgende week weer naar het cb.

Ik ben zo trots op mezelf! Ik ben net wezen hardlopen. Wie doet dat nog meer? En heeft diegene ook zo’n last van het onderste gedeelte van de buik? Er komt als het ware zoveel druk op te staan! Zal wel sterker moeten worden ofzo...Oh, en ik heb zo’n zin in het weekend! We gaan lekker uitgebreid uit eten ter gelegenheid van ons jubileum. Mmm....

Ik ga zo slapen. Veraman is nog voetbal aan het kijken en ik heb me na een warme douche lekker met de pc in bed genesteld. Tot morgen! Enne... niet zoveel schrijven hoor morgen!
vera dat lijkt me moeilijk zo'n weekend zonder je meisje. weet niet of ik dat wel zou kunnen. vind 1 nachtje al erg. Maar wel een leuk cadeau. Teddyman gaat in januari een weekje naar de sneeuw

En wat goed dat je bent wezen hardlopen, de druk die jij omschrijft komt me niet bekend voor. heb er tijdens het sporten geen last van, maar dat zijn natuurlijk ook wat andere bewegingen dat hardlopen. Wel heb ik nog steeds moeite met buikspieroefeningen.

oh en ik heb vanmorgen weer mijn eerste foliumzuurpilletje genomen. stom he, betetekent nog niets, maar vond het toch een beetje eng ofzo. hihi
Morning!

Vera, leuk dat jullie wintersport gepland staat. Zie je het zitten om mini een week weg te laten logeren? Wel handig, het scheelt een hoop rompslomp.

Teddy, joehoe het eerste foliumzuurpilletje is weer een feit! Spannend hoor. Ervaar je het nu weer zo bewust als de eerste keer?

Missc, spannend dat jullie gaan logeren een nachtje. Het is echt een hele verhuizing he? Maar ook wel weer gezellig. Alleen is ook maar zo alleen.

Vandaag staat er toch echt poetsen op de agenda .
Rossia, laatste werkdagje
geen idee ellein. zo'n pilletje op zich stelt natuurlijk niets voor, maar je slikt ze met een doel. en dat maakt het toch wel..ja weet niet...anders.

hier ga ik ook zo de bovenverdieping onder handen nemen. gisteren beneden al gedaan al zie je daar nu alweer verdomd weinig van. overal liggen alweer rommeltjes. het aanrecht is weer vies van het kokkerellen, en ligt weer zand op de vloer van schoenen die niet geveegd zijn...zucht, dus daar moet ook weer een doekje cq stofuiger overheen
Goedemorgen!!!!

Michigan, rustig aan met je werkstress hoor, straks stress je het hele weekend nog door. Heb je wel een rustig weekend op de planning??

Missc, heel veel plezier met de volksverhuizing. Gezellig dat jullie even lekker uit logeren gaan.

OGG, lekker geslapen? Het is mamadag vandaag!!

Vera, wat een leuk idee om manlief een winterweekend cadeau te doen. Spannend dat mini dan uit logeren gaat. Je zal haar wel gaan missen. Des te leuker om haar straks weer op te halen! En dan nog hard gelopen!! HELD!!!

Teddy, gefeliciteerd met je eerste foliumzuur pilletje!!! Vindt het nu al plaatsvervangend spannend!

Ellein, poets ze!!

Vanmorgen even bij de apotheek geweest. Heb zo'n last van maagzuur en pre-vakantie zenuwen, maar als zwangere mag je ongeveer helemaal niets!!! Voor maagzuur nu wel een vies drankje gekregen. Als het maar helpt! Zo nu nog even 7,5 uurtjes werken.
Morgen meiden!!

Eindelijk weer eens tijd om op het forum te koekeloeren

Hier nog leuke plannen voor het weekend?

hier gaat er weer geklust worden in huize maki, en vooral makiman dan he

kus
Hey meiden,

Rossia nog heeeeel even en dan ga je lekker op vakantie!!!! Geniet ervan en rust lekker uit. Pas wel een beetje op in de zon, je wil geen zwangerschapsmasker krijgen....

Angel, sorry gisteren te druk voor het forum dus een dag te laat alsnog van harte gefeliciteerd met je mooie dochter. Het is echt een heel mooi meisje zeg! Klonk trouwens als een leuke dag!

Maki ik neem aan dat je niet bedoelt dat je naar de onderste tabel gaat? Ik denk dat je het normale soort klussen bedoelt

Teddy lukt het opruimen een beetje? Ik heb er altijd zo'n hekel aan maar goed het moet toch gebeuren he.

Vera lekker zeg een weekendje weg. Ik lees dat het ook het eerste weekendje zonder haar wordt, spannend hoor!

Missc het is toch niet ontaard of je dochter 's ochtends bij je te nemen? Zolang ze niet nog steeds bij je slaapt als ze 16 is ofzo hihi. En het is toch ook niet de hele nacht? Ik zie het probleem niet zo.

Hier alles wel goed, volgens mij is de eisprong weer geweest, dit keer dus clomid loos maar volgens mij was het er evengoed. Goed benut dus we zien wel weer deze maand. We hebben momenteel alleen veel gedoe met manlief zijn ouders. Pffff ik word er heel erg moe van en manlief ook. Ze zijn het niet echt met onze plannen eens, en het is zo erg voor hun als er dan een kleinkind komt als we daar zijn. Bla bla bla, voor wie is het nou het ergste als er geen kindje komt???????? Daarnaast zijn schoonzuslief dat ze geen buitenlands kind als neefje/nichtje wil. Dan kan je zo iemand toch het liefste villen???? Sorry moest het even kwijt!

x Floortje
Hee Floor,

Oeps ja haha, das niet echt een handige term hier he...

Nee hier nog even het werken aan het huis klussen

Enne laat je niet gek maken hoor, het is de beslissing die jullie nemen, vind het echt een rare opmerking van schoonzus ook.

we duimen weer voor je meis!!
Mijn hemel Floor, wat een rare opmerkingen zeg. Jullie leven en jullie beslissingen hoor. Ze moeten niet zo raar doen. Echt heel krom. Ik zou echt uit mijn slof schieten!!

Maki, klus ze !
floortje laat ze toch kletsen. en vooral je schoonzus. begrijp het van je schoonouders wel een beetje dat een kleinkind op afstand moeilijk voor ze is, maar ze kunnen het wel iets anders brengen toch? De opmerking van je schoonzus is echt niet op z'n plaats. alsof het om haar gaat. kop op zeg.

maki klusze!
Rossia ik ben ook uit mijn slof geschoten. Heb gezegd dat ons kind voor mijn part op de hoogvlaktes van mongolie geboren wordt, als het maar ooit geboren mag worden!

Teddy we blijven toch niet voorgoed weg, maximaal 3 jaar maar waarschijnlijk 1,5-2 jaar. Genoeg tijd nog daarna zou je zo zeggen. En tuurlijk snap ik dat het voor hun niet leuk is, maar gaat het daar dan om?

zucht ik moet me er eigenlijk ook gewoon niet boos over maken. Adem in, adem uit!
nee daar gaat het absoluut niet om. maar zij bekijken het waarschijnlijk alleen vanuit hun positie. wij zijn 'zielig' want wij kunnen ons kleinkind niet vaak zien. terwijl ze niet nadenken wat dit voor jullie allemaal betekend en hoveel tijd en verdriet jullie dit al gekost heeft. En ik vind dat je je er best boos over mag maken. je wilt graag dat mensen enthousiast voor jullie zijn en als er dan iemand zegt het helemaal niet leuk te vinden dan schopt diegene tegen je verkeerde been. heel logisch dat je dan goed kwaad wordt.

en zijn er plannen voor mongolie?

leuk dan kom ik lanmgs. heb altijd al eens met de transsiberie express willen reizen
Teddy ga eerst maar eens sparen om ijsbeertjes in het echt te komen zien....

Is trouwens wel wat voor Rossia, voelt die kleine meid zich thuis. Hey Rossia kom maar bij mij op wintersport, hartstikke sneeuwzeker!!!
ik sls dat aanbod niet af hoor.

hoe staat het verder met de voorbereidingen?
voorbereidingen gaan gestaag verder. GL is een beetje traag met de dingen regelen maar dat was bekend.

Ik zet vanmiddag wel even een update op de mail, moet nu namelijk echt weg!!

en aanbod geld hoor, je bent meer dan welkom! Ik denk dat we bezoek daar echt geweldig vinden!

x Floortje
ik neem het serieus in overweging floor. lijkt me geweldig
*googled vast op mooie plaatjes*
Ha Floor, ja, dat denk ik ook wel dat het prima temperaturen zijn voor Seaberta. Het is wel echt super spannend allemaal. Vindt je nog steeds een heldin dat je dat gewoon gaat doen!
Floor, dat ga je niet menen! Wat een budopmerkingen van de kant van schoonfamilie. Pffff, klinkt erg egoistisch zulke uitspraken. Als het jullie geluk is dan moeten ze zich daar toch ook in proberen te verplaatsen. Eigenlijk te erg om je druk om te maken maar niet leuk zeg. En ik hoop echt dat jullie een groenlandbaby krijgen, en daarna nog één en dan nog een zwedenbaby of tussendoor een nederlandbaby en dan nog een zwedenbaby. En laat die schoonzus maar kletsen......

Oh, Vera, het is maar een weekendje...... dan is het nog net te overzien wat betreft mini wegbrengen .

Teddy, jammer dat je nu al niet meer kunt zien dat je je gisteren uit de naad hebt gepoetst . Hier is alles weer blingbling..... voor zo lang het duurt. Zit nu te wachten tot de vloer droog is. Heb uk maar even in de box geparkeerd. Hij vindt het prima (gelukkig )

Rossia, nog maar een paar uurtjes! Balen van het maagzuur. Hopen dat het drankje helpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven