Op zoek naar een 'Marokkaanse' schaal in A'dam...
vrijdag 2 oktober 2009 om 11:37
Zoals de titel al zegt: ik ga zo de stad in (Amsterdam) op zoek naar een 'Marokkaanse' schaal (het is een cadeautje, zo noemde ze het).
Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel - zie plaatje voor een voorbeeld.
Nu weet ik niet zo goed waar ik moet zoeken in Amsterdam. Kom zelf niet verder dan de wereldwinkel.
Wie helpt?
Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel - zie plaatje voor een voorbeeld.
Nu weet ik niet zo goed waar ik moet zoeken in Amsterdam. Kom zelf niet verder dan de wereldwinkel.
Wie helpt?
vrijdag 2 oktober 2009 om 11:45
Het is turks, maar ze hebben wel zulke schalen geloof ik.
Bij Constantinopel; http://www.constantinopel.nl/
Bij Constantinopel; http://www.constantinopel.nl/
vrijdag 2 oktober 2009 om 12:15

vrijdag 2 oktober 2009 om 14:14
Hier is Isiss
Geen idee waar je ze in Amsterdam kunt kopen, maar ik verkoop zelf deze schalen (heb niet exact dezelfde die je hierboven laat zien):
En nog wat andere motieven.
35 cm doorsnede, doen 't erg goed als cadeautje.
Geen idee waar je ze in Amsterdam kunt kopen, maar ik verkoop zelf deze schalen (heb niet exact dezelfde die je hierboven laat zien):
En nog wat andere motieven.
35 cm doorsnede, doen 't erg goed als cadeautje.
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 09-10-2009 18:09
Reden: vergeten mailadres weg te halen
Reden: vergeten mailadres weg te halen
% gewijzigd

vrijdag 2 oktober 2009 om 14:21
Als je schalen gaat kopen in Marokkaanse winkels, gericht op NLse klanten betaal je de hoofdprijs. Zo'n schaal die je hierboven zoekt kost dan makkelijk ¤35,- Je kunt ze waarschijnlijk wel vinden in de TL-verlichte-kitcherige-overdaad-aan-plastic-echte-marokkaanse winkels. Meestal ergens achterin onder 'n plankje opgestapeld.
vrijdag 2 oktober 2009 om 21:37
zaterdag 2 januari 2010 om 12:22
quote:Daphie schreef op 02 januari 2010 @ 12:14:
Isiss, waar verkoop je die schalen en voor hoeveel?
De schalen die isis verkoopt zijn ook te verkrijgen bij verschillende marokkaanse winkels (kanaalstraat utrecht, beverwijk zwarte markt etc). Afhankelijk van de grote van het bord varieren de prijzen tussen 2.50 tot 7.50.
Overigens zijn de schalen van isis, de borden die 'echt' gebruikt worden voor eten. De schalen van topic opener, zijn de authentieke, decoratieve schalen.
Isiss, waar verkoop je die schalen en voor hoeveel?
De schalen die isis verkoopt zijn ook te verkrijgen bij verschillende marokkaanse winkels (kanaalstraat utrecht, beverwijk zwarte markt etc). Afhankelijk van de grote van het bord varieren de prijzen tussen 2.50 tot 7.50.
Overigens zijn de schalen van isis, de borden die 'echt' gebruikt worden voor eten. De schalen van topic opener, zijn de authentieke, decoratieve schalen.