Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

quote:Aruba schreef op 02 oktober 2009 @ 12:56:

Zó, Saba en ik hebben zojuist een spaarrekening geopend. En meteen maar het nr. doorgegeven aan de opa's en oma's

Heupjes zijn hier ook door de arts op het cb gecontroleerd.

Geniet van je nog rustige dagje Inad. Lekker met je familietje.

Moeten wij ook nog doen. Hij heeft al 450 euro gehad, groot deel via de post (!!!) van tantes en ooms van Ier. Mijn NL oom en tante geven een 10tje, die Ieren gewoon 50 euro p.p. en hij heeft stuk of 11 ooms/tantes

Chica is vandaag vroeg thuis, vanwege feestdag hier morgen, dus ga straks lekker muffins met haar bakken voor als moeder morgen komt. We doen muffins met muisjes
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Gave rok, hoor, Inad! Wat lief van Ierenmoeder dat je die kreeg. Toch best een lieve babysnatcher.

Heb jullie bv-ervaringen gelezen en zal nog even mijn ervaring eraan toevoegen: Ik vind het ook niet altijd leuk om er voor te gaan zitten, maar merk wel dat het eigenlijk heel goed is juist met een tweede kindje. Is echt even het moment van contact maken, zo voor, tijdens en na het voeden. Met een soms aandacht-eisende peuter in huis is het dan wel goed om even de tijd te hebben voor elkaar. Ook voor mezelf, goed om even rustig te zitten, want middagslaapjes zijn hier in de kraamweek al afgeschaft. Van de week uitzondering gemaakt vanwege ziek zijn.

Wat ik altijd zo vervelend vind, is als er van die moeders zijn die zegge: nou, die van mij sliep met 4 weken al door! Alsof het je eigen verdienste is ofzo. Toevallig snapt Mattie al best goed wat ie 's nachts moet doen maar voor mijn idee is dat ook gewoon echt puur geluk hebben. En heb ook niet de illusie dat hij dat vanaf nu voor altijd zal blijven volhouden. Zeker nu ik nog niet hoef te werken, vind ik het niet erg om 's nachts nog te voeden. Tegen de tijd dat ik weer ga werken zou het voor mezelf wel fijn zijn als ie 's nachts gewoon slaapt.

Hebben hier woensdag een krampjesdag gehad, wat resulteerde in gisteren de hele dag slapen haha. Was erg blij woensdag dat Rebbelman ook thuis was, want kwam nergens aan toe met aapje op m'n buik. Gisteren was ik weer alleen, maar heb ik juist enorm veel kunnen doen dankzij vele slapen. Misschien is ie wel begonnen aan z'n winterslaap, want ligt vandaag ook al weer de hele dag in z'n wiegje.

Op verzoek voeden doe ik ook zo als Pauwie. Soms wat eerder of als ik aan het eten ben, moet ie eerst maar even op een speen zuigen. ff voor Dier: Je kunt trouwens proberen om ritme van 2 uur te verlengen door Cesar ook steeds eerst met wat anders zoet te houden en zo bv eerst een kwartiertje eraan te plakken en dan steeds meer. Als ie echt niet met wat anders zoet gehouden wil worden, merk je het wel en als hij het wel wil, mooi meegenomen! Lijkt me best slopend, iedere 2 uur! Maar hij doet het er goed op! Is al net zo zwaar als Mattie en hij is nu hoe oud ook alweer? 't Zijn wel de jongetjes die zo groot zijn, hier, nou ja, uitzonderingen daar gelaten (Kabouter).

Cb: met Bekkie ook flink gezeur gehad, omdat ze niet goed groeide. Wij keken naar kind in haar geheel, en daar was niets verontrustends aan te merken, maar CB-arts keek alleen maar naar gewicht en wilde ons per se bij kinderarts hebben. Dat moest gelukkig via een doorverwijzing van huisarts en toen we daar kwamen, begon ik al te lachen, want de beste man was niet langer dan 1.60m. Hij vond het dus ook onzin en uiteindelijk is ze nu ook wel weer boven de onderste lijn uitgekomen.

Vandaag is Rebbelman jarig en ik heb een vette persoonlijke verjaardagscd bij de Zeeman gescoord dus zing nu samen met Bekkie de hele dag: Joop, dit is je verjaardag! enz. Hij heet geen Joop, maar zijn naam hadden ze niet Erg fout liedje en er staat een nog fouter candlelight-gedicht op, wie kent het?

Goed, van voornemen om gezond te eten komt dus niets met zo'n heerlijke sachertorte van de op-één-na-beste-patisserie-van-Nederland.

Heb op marktplaats zitten kijken naar Ab King Pro, fout hè? Maar krijg zo'n last van rug en nek van sit-ups, dus stiekem lijkt het me wel wat.
Bedenk nu ineens dat het grappig is dat er mieren op die rok staan
Hahaha Rebbel, dat was ook het eerste wat mij opviel

Leuk Inad, mooie kleuren ook.
Die Ieren en hun geld via de post sporen gewoon niet. Beetje te goed van vertrouwen soms

Hier gaat Starpapa een rekening voor Eetje openen. Hij spaart maandelijks voor beide dames

Gefeliciteerd met Joop Rebbel

Ik ken die cd's wel. Heb er ooit zelf eens eentje gekregen toen ik klein was, grote paniek en dikke tranen volgens mijn moeder want vreemden die zomaar mijn naam kenden en een liedje zongen, ik vond het doodeng
even kort tijdens voeden; zonder hoofdletters en smileys

lig in een deuk om de joop-cd, erg grappig.

mierenrok ook cool trouwens

osteopaat heeft geholpen! bobbie kan sinds twee weken weer in de wieg liggen overdag!! ik heb m'n armen terug, joehoe. lala jij vroeg wat een osteopaat doet.... heel subtiel eigenlijk, gewoon een beetje vasthouden bij heupjes, buikje, hoofd... ik heb weleens enge verhalen gehoord, maar onze is heel oke! weet niet meer uit welke regio je komt maar als je er eenthje in regio midden zoekt dan weet ik wel eeb goeie...

star jij vroeg naar verzakking. ben je bang dat je dat ook hebt? mijn klachten worden steeds vager gelikkig, mar soms "een zwaar gevoel in mijn kruis" ofzo... ik doe vee l bekkenbodemoef en dat helpt goed...

oke bobbie wil een tietwissel, en dan gaat typen nog beroreder dus ciao!
Ohhhhhhhhhh, dat had ik zelf gemist, whahahaha. Stiekem toch een Miertjesrok dus

Joop CD En gefeliciteerd Rebbel

Ik vind het ook leuk hoor, BV geven. Tis meer het verwachtingspatroon. Het is niet altijd leuk of per definitie een feestje. T kan ook naar zijn, bijvoorbeeld bij kloven etc. Maar geen feestje zijn is geen reden te stoppen voor mij. Zoiets.
quote:Inad schreef op 02 oktober 2009 @ 14:59:

Ik vind het ook leuk hoor, BV geven. Tis meer het verwachtingspatroon. Het is niet altijd leuk of per definitie een feestje. T kan ook naar zijn, bijvoorbeeld bij kloven etc. Maar geen feestje zijn is geen reden te stoppen voor mij. Zoiets.A-men en praise the Inad enzo
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh kind wil plakken vandaag. Leg haar net neer in de wagen, gaan die grote kijkers alweer open.
Dat zware gevoel had ik dus ook Mmomo. Ben gisterochtend naar de VK geweest om haar te laten kijken, maar het is gelukkig niets meer dan een normale verdikking. Wel goed oefeningen doen idd.
Hier ook, Star. Heb gestofzuigd en afgewassen met Mier in babybag. Ik houd zoooooo van draagdoeken

Fijn Mmomo, van Osteopaat.
Ik ook, als ik dat ding eindelijk fatsoenlijk omgeknoopt krijg
Hihi...miertjesrok Leuke rok!

Vandaag al de hele dag huilerig kind. Geen idee wat er is, geen krampjes op dit moment, want dan huilt ze anders. Dus kind hangt al de hele dag op mama geplakt.
Gezellig, allemaal aan de hangdag dus
Misschien moeten we ze bij elkaar zetten en dan ombeurten bij een mama laten plakken .
behalve bobbie, ghe ghe
wat was er dan eigenlijk verdikt star?
Oefenen met een babypop.

Heb ik ook gedaan met een van Chica. Was een donkere pop en Ierenvader moest erg lachen toen ik zei dat ik grote probleem met Ier zou hebben als Mier die kleur zou hebben gehad.
Geef t nummer van die osteopaat eens?
mmomo, wat is hetmidden van t land precies? Ik woon in het zuiden. Anders ff op hyves?
quote:mmomo schreef op 02 oktober 2009 @ 15:11:

wat was er dan eigenlijk verdikt star?Ja iets binnenin
quote:mmomo schreef op 02 oktober 2009 @ 15:10:

behalve bobbie, ghe gheDie lurkt alleen maar
quote:Inad schreef op 02 oktober 2009 @ 15:11:

Oefenen met een babypop.

Heb ik ook gedaan met een van Chica. Was een donkere pop en Ierenvader moest erg lachen toen ik zei dat ik grote probleem met Ier zou hebben als Mier die kleur zou hebben gehad. O ik krijg Eetje er wel in, krijg de knopen alleen niet zo goed. Ene keer zit ie te los, andere keer te strak.
Ja, dat heb ik ook steeds. Te strak, wordt Mattie knalroord, te los, heb ik na tien minuten ook een verzakking haha.
ben dus niet de enige, hoor het al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven