Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 10 september 2009 om 09:15
quote:Viva Angel3 schreef op 09 september 2009 @ 21:09:
[...]
Oh wat oliedom van mij
! Sorry, dit had niet mogen gebeuren. Tijgermeisje, als het goed is heb je het nu binnen, en Bonny, 1000x excuus dat ik je mailadres naar de verkeerde heb gestuurd.
Voor deze ene keer zal ik het door de vingers zien
En gezien hoe Moonlight en ik elkaar 'gevonden' hebben, was het misschien wel zo bedoeld.
[...]
Oh wat oliedom van mij
Voor deze ene keer zal ik het door de vingers zien
En gezien hoe Moonlight en ik elkaar 'gevonden' hebben, was het misschien wel zo bedoeld.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
donderdag 10 september 2009 om 14:09
quote:robo schreef op 10 september 2009 @ 13:59:
Dit topic:
super salon B!
riekt naar reclame.Is weg!
Dit topic:
super salon B!
riekt naar reclame.Is weg!
vrijdag 11 september 2009 om 11:29
quote:tijgermeisje schreef op 10 september 2009 @ 12:01:
Angel ik weet niet wat er mis is gegaan maar ik heb niets ontvangen, ik zoek straks even een normale computer op en doe het dan via de vriendenfunctie hier.
iig bedankt vd moeite!Heeft er nou weer iemand anders mijn emailadres?
Angel ik weet niet wat er mis is gegaan maar ik heb niets ontvangen, ik zoek straks even een normale computer op en doe het dan via de vriendenfunctie hier.
iig bedankt vd moeite!Heeft er nou weer iemand anders mijn emailadres?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
zaterdag 12 september 2009 om 21:26
quote:Bonny82 schreef op 11 september 2009 @ 11:29:
[...]
Heeft er nou weer iemand anders mijn emailadres? Nee. Ik heb de mail gestuurd naar het gmail-account dat bij ons bekend is. Zojuist geforward naar hetzelfde adres.
[...]
Heeft er nou weer iemand anders mijn emailadres? Nee. Ik heb de mail gestuurd naar het gmail-account dat bij ons bekend is. Zojuist geforward naar hetzelfde adres.
zaterdag 12 september 2009 om 21:35
quote:Schravelvot schreef op 11 september 2009 @ 22:24:
Kelly25 is erg blij met haar hyves/site, dit laat ze op alle pandoratopics even weten: Kelly25 in "Pandora of ander merk??"merci, heb actie ondernomen.
Kelly25 is erg blij met haar hyves/site, dit laat ze op alle pandoratopics even weten: Kelly25 in "Pandora of ander merk??"merci, heb actie ondernomen.
zondag 13 september 2009 om 23:45
Merci, alles verwijderd!
dinsdag 15 september 2009 om 20:42
Ik heb ze samengevoegd. Zou je in het vervolg de topictitel erbij willen vermelden? Dat zoekt wat makkelijker.
donderdag 17 september 2009 om 19:39
Het topic huid en haar vet door ziekte? is verplaatst naar Gezondheid.
dinsdag 22 september 2009 om 09:34
Merci, alles van de hand van Amaele is verwijderd!
dinsdag 22 september 2009 om 21:50
woensdag 23 september 2009 om 13:25
margriet loopt reclame te maken voor haar vlekken site (ja ik wist ook niet dat je daarvoor ook al kunt spammen )
margriet27 in "Zeer dringend hulp gezocht, smeervlekken..."
margriet27 in "Zeer dringend hulp gezocht, smeervlekken..."
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 23 september 2009 om 18:57
woensdag 23 september 2009 om 19:35
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 22 september 2009 @ 21:50:
Volgens mij is dit reclame: patoe in "nieuwe coole panty's voor je vriend"
Lijkt in eerste instantie misshcien niet zo, maar TO heeft zich speciaal voor dit topic aangemeld volgens mij én haar tweede bericht lijkt mee van reclame-achtige aard.Bedankt voor het signaleren maar dit vind ik toch te vaag om onder 'reclame' te scharen.
Volgens mij is dit reclame: patoe in "nieuwe coole panty's voor je vriend"
Lijkt in eerste instantie misshcien niet zo, maar TO heeft zich speciaal voor dit topic aangemeld volgens mij én haar tweede bericht lijkt mee van reclame-achtige aard.Bedankt voor het signaleren maar dit vind ik toch te vaag om onder 'reclame' te scharen.