Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
vrijdag 2 oktober 2009 om 13:22
Ik snap nooit zo goed waarom sommige mensen tijd tekort komen met werk... Ik heb dat nog nooit gehad in mijn leven. Raar he? Misschien is dat wel niet goed.
Maare, ja Moos, het is Zeer Vreemd, zacht uitgedrukt.
Betekent dat ie van hier naar Ghana moet vliegen, dat regelen, weer terug en dan vraag ik me nog af of het wel allemaal lukt.
Het is gewoon onbegonnen werk. En ik denk dat ik een advies van een vriendinnetje maar ter harte neem: kijken hoe de rest van dit jaar dat ik hier ben verloopt in contact met hem en mocht het nog steeds goed zijn, na mijn missie hem meenemen of naar Libanon gaan.
*zucht.
Maare, ja Moos, het is Zeer Vreemd, zacht uitgedrukt.
Betekent dat ie van hier naar Ghana moet vliegen, dat regelen, weer terug en dan vraag ik me nog af of het wel allemaal lukt.
Het is gewoon onbegonnen werk. En ik denk dat ik een advies van een vriendinnetje maar ter harte neem: kijken hoe de rest van dit jaar dat ik hier ben verloopt in contact met hem en mocht het nog steeds goed zijn, na mijn missie hem meenemen of naar Libanon gaan.
*zucht.
vrijdag 2 oktober 2009 om 13:29
vrijdag 2 oktober 2009 om 13:48
Gelijk heb je Sneeze.
Het is echt teveel gedoe denk ik, voor een week.
Ik vind het echt heel erg jammer, want van het besef dat ik hem dan 4 weken moet missen word ik echt niet blij.
Maar goed, that's life. En als het goed zit, dan overleven we dat. (maar op de een of andere manier geloof ik echt niet dat hij 4 weken stil kan zitten..)
Het is echt teveel gedoe denk ik, voor een week.
Ik vind het echt heel erg jammer, want van het besef dat ik hem dan 4 weken moet missen word ik echt niet blij.
Maar goed, that's life. En als het goed zit, dan overleven we dat. (maar op de een of andere manier geloof ik echt niet dat hij 4 weken stil kan zitten..)
vrijdag 2 oktober 2009 om 14:16
quote:Kym schreef op 02 oktober 2009 @ 13:22:
Ik snap nooit zo goed waarom sommige mensen tijd tekort komen met werk... Ik heb dat nog nooit gehad in mijn leven. Raar he? Misschien is dat wel niet goed.
Nee hoor, helemaal niet raar, heel gezond juist, lijkt me. 't Zijn allemaal keuzes. Ik heb ervoor gekozen om niet voor een baas te willen werken en echt alleen maar te doen wat ik leuk vind, ook al levert het niet altijd evenveel op. En dan kom je vrij makkelijk in een situatie meer-werk-dan-tijd terecht. Maar dat hoort er een beetje bij en dat is ook niet erg, ik moet alleen uitkijken dat het niet het hele jaar zo gaat.
Op het moment dat je iets doet wat je niet helemaal te gek vindt en je bent er alsnog meer tijd aan kwijt dan je hebt, dan doe je iets niet goed, denk ik.
Snap wel dat je bang bent dat 4 weken weg niet bevorderlijk is voor wat jullie hebben, Kym. Maar je gaat half decmber ofzo weg? Tegen die tijd heb je alweer een maand of 3 iets met 'm, denk dat de hele situatie dan veel helderder is dan nu.
Nee hoor, helemaal niet raar, heel gezond juist, lijkt me. 't Zijn allemaal keuzes. Ik heb ervoor gekozen om niet voor een baas te willen werken en echt alleen maar te doen wat ik leuk vind, ook al levert het niet altijd evenveel op. En dan kom je vrij makkelijk in een situatie meer-werk-dan-tijd terecht. Maar dat hoort er een beetje bij en dat is ook niet erg, ik moet alleen uitkijken dat het niet het hele jaar zo gaat.
Op het moment dat je iets doet wat je niet helemaal te gek vindt en je bent er alsnog meer tijd aan kwijt dan je hebt, dan doe je iets niet goed, denk ik.
Snap wel dat je bang bent dat 4 weken weg niet bevorderlijk is voor wat jullie hebben, Kym. Maar je gaat half decmber ofzo weg? Tegen die tijd heb je alweer een maand of 3 iets met 'm, denk dat de hele situatie dan veel helderder is dan nu.
vrijdag 2 oktober 2009 om 14:26
Hm ja, snap ik ook Moos, en het hebben van een eigen bedrijf is natuurlijk ook erg waardevol. Voor nu werk ik voor een baas, maar draai ik wel mijn eigen Toko, maar goed, ik kan ook veel delegeren. Scheelt.
En ja, in dec. zijn we drie maanden verder, dat is waar. Hopelijk is alles dan wat stabieler en weet ik wat ik aan hem heb (maar tegen die tijd iemand een privat detective inhuren voor die weken kan geen kwaad )
En ja, in dec. zijn we drie maanden verder, dat is waar. Hopelijk is alles dan wat stabieler en weet ik wat ik aan hem heb (maar tegen die tijd iemand een privat detective inhuren voor die weken kan geen kwaad )

vrijdag 2 oktober 2009 om 16:03
Jullie zijn schatten!
Ben twee dagen even onder mijn steentje gekropen
Nadenken, schrijven, wat wil ik, wat voel ik, wat kan ik...
Conclusie....ik wil twee dingen tegelijk!
Jong (nou ja sort of) free and single zijn, EN gezellig kneuterig als setje.
Heb op het punt gestaan af te bellen, maar dat heeft niet zo veel zin.
De tijd zal wel uitwijzen wat ik nou eigenlijk het liefste wil
Gevalletje echt goed naar mezelf luisteren...
Maar vanavond in ieder geval maar eens gaan genieten!
Spreek jullie vanavond (of anders morgen) met het uitgebreidde verslag
-
-
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:08
quote:Summerdance schreef op 02 oktober 2009 @ 16:03:
Jullie zijn schatten!
-
Je bent gewoon een schijterT!
Laat dat nou net goed te combineren zijn, zonder hoeren en sloeren dan. Waarom zou je ineens anders moeten doen en niet meer je eigen plan mogen trekken als je een setje bent? Zolang het bij elkaar past, past het bij elkaar.
Jullie zijn schatten!
-
Laat dat nou net goed te combineren zijn, zonder hoeren en sloeren dan. Waarom zou je ineens anders moeten doen en niet meer je eigen plan mogen trekken als je een setje bent? Zolang het bij elkaar past, past het bij elkaar.
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:11
quote:Madhe schreef op 02 oktober 2009 @ 16:08:
[...]
Omdat dat op 1 of andere manier altijd bij mij gebeurd.
Ik krijg dan ineens een soort, weet je wat laat ik mezelf eens compleet wegcijferen mentaliteit.
(daarom ben ik ook zo'n angsthaas hihihi)
[...]
Omdat dat op 1 of andere manier altijd bij mij gebeurd.
Ik krijg dan ineens een soort, weet je wat laat ik mezelf eens compleet wegcijferen mentaliteit.
(daarom ben ik ook zo'n angsthaas hihihi)

vrijdag 2 oktober 2009 om 16:18
quote:Madhe schreef op 02 oktober 2009 @ 16:13:
Als je dat weet kun je daar toch voor waken?
I wish
Dat schijnt me dus steeds niet te lukken
Das ook de reden dat ik het 3 maanden geleden met een man heb afgekapt.
Maar de volhouden wint!
Zal er toch wel een keer overheen groeien zeg!!!
Pom, ga ik ook doen hoor...genieten
En condooms zijn er genoeg
Vorige week heb ik die nog samen met Rotterdammert gekocht
Als je dat weet kun je daar toch voor waken?
I wish
Dat schijnt me dus steeds niet te lukken
Das ook de reden dat ik het 3 maanden geleden met een man heb afgekapt.
Maar de volhouden wint!
Zal er toch wel een keer overheen groeien zeg!!!
Pom, ga ik ook doen hoor...genieten
En condooms zijn er genoeg
Vorige week heb ik die nog samen met Rotterdammert gekocht

vrijdag 2 oktober 2009 om 16:18
Ai ik lees nu pas je waarop je twijfels gebaseerd zijn. Je weet het, dus kan je er rekening mee houden. Dat het eerst niet goed ging is geen ramp en betekent ook niet dat het nu niet meer goed kan gaan.....je hebt toch vertrouwen in dat je ervan geleerd hebt? Ik heb dat in ieder geval wel bij jou, dus gaat helemaal goed komen!!! Smak!

vrijdag 2 oktober 2009 om 16:23
Summeke, laat je niet gek maken en probeer te genieten van het moment. Jouw gedachten gaan alle kanten op bij het leren kennen van een leuke vent. Bang om gekwetst te worden. Jezefl beschermen. Afstand creeeren. En vervolgens afkappen.
Geef 't een kans. Je hebt echt niets te verliezen.
En nee, ik heb er niks over te zeggen, over thuis. Het is gewoon kut. Ik zit hartstikke ver weg. Dit is mijn jaar, het jaar dat mijn leven zal veranderen door mijn missie en ondertussen zal het thuis in het teken staan van verdriet en onzekerheid.
Hoe groot kan een contrast zijn?
Geef 't een kans. Je hebt echt niets te verliezen.
En nee, ik heb er niks over te zeggen, over thuis. Het is gewoon kut. Ik zit hartstikke ver weg. Dit is mijn jaar, het jaar dat mijn leven zal veranderen door mijn missie en ondertussen zal het thuis in het teken staan van verdriet en onzekerheid.
Hoe groot kan een contrast zijn?
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:32
He lieverds, ik ben nog niet weg hoor. Morgenochtend pas.
Kym, wat vreselijk! Het is inderdaad K*T!
SD, je bent goed bezig geweest afgelopen twee dagen en weet je dat ik je weer eens he le maal kan snappen! Top dat je vanavond toch gaat en ik hoop dat ik nog op tijd je verslag kan lezen. Anders blijf ik daar in Marrakech nieuwsgierig.
Ach, Frizzy...je onderstreepte zinnen. Goed dat je het zelf onderstreept want als MX jou echt wilt, zou hij nooit enige risico willen nemen om jou kwijt te raken aan een ander en uitgebreid afscheid van je te willen nemen. Het klinkt alsof hij het niet kan hebben dat jij afstand aan het nemen bent. Want dat doe jij. Ik proef uit je berichten enige besef van afstand en bewustheid wat jij zelf wilt en wat je er zelf uit wilt halen. Komt tijd, komt raad.
Okay, de rest heb ik allemaal NATUURLIJK gelezen maar op deze dingen wilde ik ff reageren. Hallo iedereen!
Kym, wat vreselijk! Het is inderdaad K*T!
SD, je bent goed bezig geweest afgelopen twee dagen en weet je dat ik je weer eens he le maal kan snappen! Top dat je vanavond toch gaat en ik hoop dat ik nog op tijd je verslag kan lezen. Anders blijf ik daar in Marrakech nieuwsgierig.
Ach, Frizzy...je onderstreepte zinnen. Goed dat je het zelf onderstreept want als MX jou echt wilt, zou hij nooit enige risico willen nemen om jou kwijt te raken aan een ander en uitgebreid afscheid van je te willen nemen. Het klinkt alsof hij het niet kan hebben dat jij afstand aan het nemen bent. Want dat doe jij. Ik proef uit je berichten enige besef van afstand en bewustheid wat jij zelf wilt en wat je er zelf uit wilt halen. Komt tijd, komt raad.
Okay, de rest heb ik allemaal NATUURLIJK gelezen maar op deze dingen wilde ik ff reageren. Hallo iedereen!

I am Spaaartaaacus.