Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:35
Sammmmmmmmmmmmm, gelukkig je bent er nog!
Dank je wel voor je lieve woorden!
Ze doen me goed meis.
Al helemaal gepakt en bezakt?
Lieverd, geniet van alle mooie dingen die je gaat zien, het mooie weer, de cultuur, de mannen de zalige thee,rust lekker uit en kom nog mooier terug als dat je al bent.
(maar dat kan bijna niet)
Ik zal proberen voor morgen nog even wat te posten lieverd
(hyves doe je zeker ook niet in je vakantie, anders plemp ik het daar wel uitgebreid neer)
Dank je wel voor je lieve woorden!
Ze doen me goed meis.
Al helemaal gepakt en bezakt?
Lieverd, geniet van alle mooie dingen die je gaat zien, het mooie weer, de cultuur, de mannen de zalige thee,rust lekker uit en kom nog mooier terug als dat je al bent.
(maar dat kan bijna niet)
Ik zal proberen voor morgen nog even wat te posten lieverd
(hyves doe je zeker ook niet in je vakantie, anders plemp ik het daar wel uitgebreid neer)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:36
Ik heb het wederom zo stervensdruk dat ik niet echt rustig alles kan lezen en kan reageren.
Heb wel alles gelezen maar voor ik dan kan schrijven komt er weer van alles tussendoor en ben ik de helft weer vergeten.
Madhe, ben het helemaal met jouw post voor Sum eens.
Misschien een beetje lullig gezegd Kym, maar nu blijkt dat het onmogelijk is om SJ hierheen te laten komen, hoef je je ook niet meer druk te maken om regelzaken en wat men ervan vindt, toch?
En natuurlijk heb je gelijk, MX is niet volledig uit mijn systeem, maar mijn roze bril is wel foetsie!
Wat betreft de gouden kant, als het goed is zie je het amper, want als ik wil doet ie de zijkant wit.
Maar ik zal voor de zekerheid straks even wat trainingspakkies bekijken...!
Ik vraag me alleen af Kym, warom is het nou zo natuurlijk dat hij er tijdens jouw afwezigheid misschien met een ander vandoor gaat?
Sum heel veel plezier vanavond!
Denk nou niet teveel na joh.
Je kent hem pas, en het uitgangspunt is toch gewoon dat het gezellig is?
Sorry als ik wat andere dingen ben vergeten jongens!
Oh Pom, ik heb je gemist!
*gaat weer snel verder met werken*
Heb wel alles gelezen maar voor ik dan kan schrijven komt er weer van alles tussendoor en ben ik de helft weer vergeten.
Madhe, ben het helemaal met jouw post voor Sum eens.
Misschien een beetje lullig gezegd Kym, maar nu blijkt dat het onmogelijk is om SJ hierheen te laten komen, hoef je je ook niet meer druk te maken om regelzaken en wat men ervan vindt, toch?
En natuurlijk heb je gelijk, MX is niet volledig uit mijn systeem, maar mijn roze bril is wel foetsie!
Wat betreft de gouden kant, als het goed is zie je het amper, want als ik wil doet ie de zijkant wit.
Maar ik zal voor de zekerheid straks even wat trainingspakkies bekijken...!
Ik vraag me alleen af Kym, warom is het nou zo natuurlijk dat hij er tijdens jouw afwezigheid misschien met een ander vandoor gaat?
Sum heel veel plezier vanavond!
Denk nou niet teveel na joh.
Je kent hem pas, en het uitgangspunt is toch gewoon dat het gezellig is?
Sorry als ik wat andere dingen ben vergeten jongens!
Oh Pom, ik heb je gemist!
*gaat weer snel verder met werken*
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:39
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:42
Sjesis en al mijn posts zijn mosterd zo!
Kym wat KUT!
Meer kan ik er niet over zeggen.
(dat was een grouphug)
Ach Sam, ik was het nog niet eens gaan analyseren dat van MX.
Nadat ik het had opgeschreven begon ik dat te doen, en daar had ik ff geen zin in.
Vandaar het gestreep.
Hoe ik het omoet opvatten, geen idee?
Of hij gunt me mijn ware liefde, of hij wil misschien stoer doen door er zo makkelijk over te praten?
Ach, het maakt weinig uit.
Hij is te ingewikkeld voor mij!
Was allang blij dat ik gewoon relaxt was!
Kym wat KUT!
Meer kan ik er niet over zeggen.
(dat was een grouphug)
Ach Sam, ik was het nog niet eens gaan analyseren dat van MX.
Nadat ik het had opgeschreven begon ik dat te doen, en daar had ik ff geen zin in.
Vandaar het gestreep.
Hoe ik het omoet opvatten, geen idee?
Of hij gunt me mijn ware liefde, of hij wil misschien stoer doen door er zo makkelijk over te praten?
Ach, het maakt weinig uit.
Hij is te ingewikkeld voor mij!
Was allang blij dat ik gewoon relaxt was!
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:46
Rustig ademhalen meiske...
Luister, je kan op dit moment niets aan de situatie thuis veranderen, je kan geen arm om je mams heenslaan.
En als je niet wilt feesten, beesten, zuipen en neuken dan bel je SJ op, dan vertel je wat er aan de hand is en ga je de hele avond lekker tegen hem aanliggen huilen.
Iets in me zegt me dat hij dat wel kan hebben.
Niet stoer doen, niet sterk zijn, gewoon Kym zijn lieverd.
En mocht Kym ineens denken, What the hell ik heb drank nodig dan doe je dat!
Maar het hoeft niet!!!
Niets hoeft!!!
Het is jouw verdriet, je gaat ermee om zoals JIJ dat wilt!
Luister, je kan op dit moment niets aan de situatie thuis veranderen, je kan geen arm om je mams heenslaan.
En als je niet wilt feesten, beesten, zuipen en neuken dan bel je SJ op, dan vertel je wat er aan de hand is en ga je de hele avond lekker tegen hem aanliggen huilen.
Iets in me zegt me dat hij dat wel kan hebben.
Niet stoer doen, niet sterk zijn, gewoon Kym zijn lieverd.
En mocht Kym ineens denken, What the hell ik heb drank nodig dan doe je dat!
Maar het hoeft niet!!!
Niets hoeft!!!
Het is jouw verdriet, je gaat ermee om zoals JIJ dat wilt!
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:48
Lieve Summeke, ik ga daar helemaal niet computeren. Of het moet dat ik via het internet informatie over Marokko wil opzoeken. Reden is dat ik hier zoveel achter mijn witte macbook zit. Besloten daar mobiel alleen aan voor nood-smsjes en de rest uit / offline. Maar ik hoop natuurlijk wel te lezen hoe het vanavond was.
Ja, lieverd. Juist deze momenten tussen single en setje zijn soort van slopend he. Voel ik eindelijk weer vrede en rust in mijn eentje, wordt dat weer weggehaald door een of andere lekkere vent. En blijkt dat hele innerlijke rust gebakken lucht te zijn.
Maar als je het heel goed bekijkt, is dat niet zo. Je weet dat ik je al een lange tijd volg op het forum (hm, voel mij nu een stalker ) en ik vind jou wel in de positieve zin veranderd. Ik vind je mild en zacht geworden m.b.t relaties en mannen. Je komt erg lief en echt over op mij. Heb vertrouwen. Zo'n fijn mens als jij heeft en krijgt fijne mensen om zich heen waar je liefde & warmte en aandacht van krijgt. Inclusief je lieve rooie hondje.
Ja, lieverd. Juist deze momenten tussen single en setje zijn soort van slopend he. Voel ik eindelijk weer vrede en rust in mijn eentje, wordt dat weer weggehaald door een of andere lekkere vent. En blijkt dat hele innerlijke rust gebakken lucht te zijn.
Maar als je het heel goed bekijkt, is dat niet zo. Je weet dat ik je al een lange tijd volg op het forum (hm, voel mij nu een stalker ) en ik vind jou wel in de positieve zin veranderd. Ik vind je mild en zacht geworden m.b.t relaties en mannen. Je komt erg lief en echt over op mij. Heb vertrouwen. Zo'n fijn mens als jij heeft en krijgt fijne mensen om zich heen waar je liefde & warmte en aandacht van krijgt. Inclusief je lieve rooie hondje.
I am Spaaartaaacus.
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:52
quote:Sam1973 schreef op 02 oktober 2009 @ 16:48:
Lieve Summeke, ik ga daar helemaal niet computeren. Of het moet dat ik via het internet informatie over Marokko wil opzoeken. Reden is dat ik hier zoveel achter mijn witte macbook zit. Besloten daar mobiel alleen aan voor nood-smsjes en de rest uit / offline. Maar ik hoop natuurlijk wel te lezen hoe het vanavond was.
En nou maak je me aan het huilen...
Je bent een topwijf en ik ga je missen de komende weken!
Hele fijne vakantie meis en tot snel
*gaat nu echt SH uitlaten anders redt ze het allemaal nooit op tijd*
En nou maak je me aan het huilen...
Je bent een topwijf en ik ga je missen de komende weken!
Hele fijne vakantie meis en tot snel
*gaat nu echt SH uitlaten anders redt ze het allemaal nooit op tijd*
vrijdag 2 oktober 2009 om 18:55
Heel veel plezier Sum!
En vergeet niet:
NIET DENKEN, WEL GENIETEN!
Ik ben intussen verkleumd hier op kantoor, de thermostaat doet niks meer!
Maaaaaar na een paar uurtjes zwoegen (en zwelgen in zelfmedelijden) heb ik nu dan toch echt alles af.
Kan ik volgende week tenminste met een schone lei beginnen, das wel errug fijn.
En vergeet niet:
NIET DENKEN, WEL GENIETEN!
Ik ben intussen verkleumd hier op kantoor, de thermostaat doet niks meer!
Maaaaaar na een paar uurtjes zwoegen (en zwelgen in zelfmedelijden) heb ik nu dan toch echt alles af.
Kan ik volgende week tenminste met een schone lei beginnen, das wel errug fijn.
vrijdag 2 oktober 2009 om 20:03
quote:Kym schreef op 02 oktober 2009 @ 16:43:
Maar hoe kan ik vergeten als ik weet door welke hel zij gaan? Hoe kan ik hier plezier hebben. Mijn werk leuk vinden. Genieten. En verliefd zijn?
Chaos!
Lieve Kym, jij mag plezier hebben, je werk leuk vinden, genieten en verliefd zijn omdat zij jou dat gunnen. Dat was tenminste bij mijn zusje zo. Die verwachtte echt niet van mij dat ik mijn leven on hold zou zetten omdat zij ziek was/is. Natuurlijk deed ik dat wel eens, maar als ik een fijne dag of avond had gehad en ik dat deelde met haar genoot zij daar ook weer van.
Zou het bij jou thuis ook niet zo kunnen gaan?
Pfff...heb weer internet en ga me gelijk weer overal mee bemoeien!
Maar hoe kan ik vergeten als ik weet door welke hel zij gaan? Hoe kan ik hier plezier hebben. Mijn werk leuk vinden. Genieten. En verliefd zijn?
Chaos!
Lieve Kym, jij mag plezier hebben, je werk leuk vinden, genieten en verliefd zijn omdat zij jou dat gunnen. Dat was tenminste bij mijn zusje zo. Die verwachtte echt niet van mij dat ik mijn leven on hold zou zetten omdat zij ziek was/is. Natuurlijk deed ik dat wel eens, maar als ik een fijne dag of avond had gehad en ik dat deelde met haar genoot zij daar ook weer van.
Zou het bij jou thuis ook niet zo kunnen gaan?
Pfff...heb weer internet en ga me gelijk weer overal mee bemoeien!
Huts!
zaterdag 3 oktober 2009 om 00:25
Godsamme Bell, wat is dat nou voor rare zin om je post mee te eindigen?
Vind het steengoed wat je schrijft.
Tis weeeeeeeeeeeeekend!
Samen met MX en een vriend van hem Burger King gegeten, op zijn werk.
Was weer gezellig.
Ze hebben zichzelf uitgenodigd zondag te komen eten.
Waarom moest ik ook eigenlijk zeggen dat ik best lekker kan koken?
Trouwens, mijn collega heeft deze week een cafe geopend, en morgen hebben we een soort openingsfeestje (onofficieel dan).
Wat is dan gepast om mee te nemen?
Bloemen ofzo toch?
Of een plantje?
Of iets anders?
Vind het steengoed wat je schrijft.
Tis weeeeeeeeeeeeekend!
Samen met MX en een vriend van hem Burger King gegeten, op zijn werk.
Was weer gezellig.
Ze hebben zichzelf uitgenodigd zondag te komen eten.
Waarom moest ik ook eigenlijk zeggen dat ik best lekker kan koken?
Trouwens, mijn collega heeft deze week een cafe geopend, en morgen hebben we een soort openingsfeestje (onofficieel dan).
Wat is dan gepast om mee te nemen?
Bloemen ofzo toch?
Of een plantje?
Of iets anders?
zaterdag 3 oktober 2009 om 11:02
Ohhh, Sam! Je bent al weg natuurlijk. Hoop dat je 't héél fijn hebt!
Frizz, plantje is inderdaad leuk, denk ik. Je kunt natuurlijk ook vragen of ze nog wensen hebben? Of leuke muziek die bij de tent past?
Leuk dat MX en collega komen eten. Nu nog een goed excuus vinden om die collega zo tegen twaalven je huis uit te werken
Frizz, plantje is inderdaad leuk, denk ik. Je kunt natuurlijk ook vragen of ze nog wensen hebben? Of leuke muziek die bij de tent past?
Leuk dat MX en collega komen eten. Nu nog een goed excuus vinden om die collega zo tegen twaalven je huis uit te werken

zaterdag 3 oktober 2009 om 11:16
Mogguh!
Ik vind een boeket ook een leuk idee, maar ik ben zo bang dat ze geen vaas hebben...?
Daarom is een plantje misschien beter.
Ik wil niks vragen want dan gaan ze mijn presentje afwimpelen, zeker weten.
Wat betreft muziek: ze hebben zo'n muziek-computer.
Ik ga zo wel ff naar de markt en de bloemenwinkel.
Moos het is geen collega, het is een vriend van MX.
Wel een waar ik erg leuk mee kan praten, weten jullie nog dat ik het had over een chubby man met een groot hoofd en een bril?
Die dus.
Maar ik kan hem er niet uitwerken denk ik, want ze zouden gaan carpoolen...
Pommetje dáár ben je!
Fijn.
Jongens ik heb onwijs veel te doen.
En eigenlijk nergens zin in.
Ik heb gevraagd wat de mannen willen eten (kip met groenten en rijst, pittig) en nou wil ik natuurlijk dat het heul lekker is.
Maar mijn vaste receptje is niet pittig...
Zucht.
Laat ik maar niet naar mijn hele to do list kijken, en gewoon alles stap voor stap doen.
Ik vind een boeket ook een leuk idee, maar ik ben zo bang dat ze geen vaas hebben...?
Daarom is een plantje misschien beter.
Ik wil niks vragen want dan gaan ze mijn presentje afwimpelen, zeker weten.
Wat betreft muziek: ze hebben zo'n muziek-computer.
Ik ga zo wel ff naar de markt en de bloemenwinkel.
Moos het is geen collega, het is een vriend van MX.
Wel een waar ik erg leuk mee kan praten, weten jullie nog dat ik het had over een chubby man met een groot hoofd en een bril?
Die dus.
Maar ik kan hem er niet uitwerken denk ik, want ze zouden gaan carpoolen...
Pommetje dáár ben je!
Fijn.
Jongens ik heb onwijs veel te doen.
En eigenlijk nergens zin in.
Ik heb gevraagd wat de mannen willen eten (kip met groenten en rijst, pittig) en nou wil ik natuurlijk dat het heul lekker is.
Maar mijn vaste receptje is niet pittig...
Zucht.
Laat ik maar niet naar mijn hele to do list kijken, en gewoon alles stap voor stap doen.