Hoe ziet jullie weekend eruit?

zaterdag 3 oktober 2009 om 10:34
Aangezien ik niet wist onder welk onderwerp ik dit moest plaatsen, maar bij overig.
Ik ben benieuwd hoe anderen hun weekend invullen nu het weer kouder wordt en je minder buiten kunt zijn, de mensen die dus 's weekends vrij zijn. Heb je het hele weekend volgepland met afspraken, of slaap je uit en kom je het huis niet uit?
Of ben je druk met boodschappen en poetsen?
Hier is zaterdag de van alles en nog wat dag, meestal even de stad in, over de markt enzo. 's Avonds blijven we meestal thuis.
Zondags uitslapen en lekker ontbijten met zelfgebakken broodjes, 's middags gaan we meestal bij iemand langs of krijgen we zelf visite.
Ik ben benieuwd hoe anderen hun weekend invullen nu het weer kouder wordt en je minder buiten kunt zijn, de mensen die dus 's weekends vrij zijn. Heb je het hele weekend volgepland met afspraken, of slaap je uit en kom je het huis niet uit?
Of ben je druk met boodschappen en poetsen?
Hier is zaterdag de van alles en nog wat dag, meestal even de stad in, over de markt enzo. 's Avonds blijven we meestal thuis.
Zondags uitslapen en lekker ontbijten met zelfgebakken broodjes, 's middags gaan we meestal bij iemand langs of krijgen we zelf visite.
zaterdag 3 oktober 2009 om 11:46
"uitslapen" tot 9 uur, hardlooptraining, was in de machine, was opvouwen, was ophangen, tussendoor douchen en lunchen.
Zo in de auto naar mijn schatje 200km verderop, tussenstop maken bij schoonmoeder in ziekenhuis. Vanavond feestje, maar misschien ook wel gewoon lekker samen op de bank en vroeg slapen. Morgen zo lang mogelijk in bed blijven liggen en bijslapen van een pittige week en dan 's avonds weer 200 km weer terug rijden.
Zo in de auto naar mijn schatje 200km verderop, tussenstop maken bij schoonmoeder in ziekenhuis. Vanavond feestje, maar misschien ook wel gewoon lekker samen op de bank en vroeg slapen. Morgen zo lang mogelijk in bed blijven liggen en bijslapen van een pittige week en dan 's avonds weer 200 km weer terug rijden.

zaterdag 3 oktober 2009 om 12:05
Mijn plan voor het weekend was:
Vroeg opstaan, samen met vriend het huis opruimen, wassen, tuin winterklaar maken e.d. Daarna shoppen en misschien vanavond met vrienden afspreken. Zondag verjaardag.
Maar....aangezien het gisteravond iets té gezellig was en de fles wijn opeens leeg . zit ik nu nog steeds met mijn badjas op de bank...en weet nog niet of ik er binnenkort af ga komen....
Vroeg opstaan, samen met vriend het huis opruimen, wassen, tuin winterklaar maken e.d. Daarna shoppen en misschien vanavond met vrienden afspreken. Zondag verjaardag.
Maar....aangezien het gisteravond iets té gezellig was en de fles wijn opeens leeg . zit ik nu nog steeds met mijn badjas op de bank...en weet nog niet of ik er binnenkort af ga komen....
zaterdag 3 oktober 2009 om 12:22
Mijn vriendje is op dit moment het eten aan het voorbereiden voor vanavond, moet heel lang sudderen etc.. Straks even de markt op voor bloemen en ergens koffie drinken. Vanavond waarschijnlijk hangen op de bank lekker een serie kijken, oh en natuurlijk van zijn kook kunsten genieten ( moet je wel de lucht in prijzen zodat hij nog veel vaker gaat koken, kan hij ook erg goed 
Morgen helaas weer vroeg op om te werken.

Morgen helaas weer vroeg op om te werken.

zaterdag 3 oktober 2009 om 13:35

zaterdag 3 oktober 2009 om 13:44
zaterdag 3 oktober 2009 om 14:03
quote:jessy schreef op 03 oktober 2009 @ 13:40:
[...]
Inderdaad, goh, nooit geweten. Dacht altijd dat ik de enige debiel was die dat had Sinds het topic "Ben ik nou echt de enige....' weet ik dat ik nergens uniek in ben.
[...]
Inderdaad, goh, nooit geweten. Dacht altijd dat ik de enige debiel was die dat had Sinds het topic "Ben ik nou echt de enige....' weet ik dat ik nergens uniek in ben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 3 oktober 2009 om 14:05
Vandaag
* Om 8 uur op stal om de paarden te voeren en uit te mesten
* Daarna menles gehad met 1 van de paarden
* Toen lekker gelunched en Full House gekeken
* Misschien zo nog even winkelen
* Dan de paarden uit de wei halen en voeren
* Avondeten
* Misschien nog naar een feestje
Morgen:
* Weer de paarden voeren & mesten
* Naar het bos met de koets
* Werken van 16.30 - 20.30
* En dan weer lekker slapen
Gelukkig hoef ik er niet ieder weekend zo vroeg uit
* Om 8 uur op stal om de paarden te voeren en uit te mesten
* Daarna menles gehad met 1 van de paarden
* Toen lekker gelunched en Full House gekeken
* Misschien zo nog even winkelen
* Dan de paarden uit de wei halen en voeren
* Avondeten
* Misschien nog naar een feestje
Morgen:
* Weer de paarden voeren & mesten
* Naar het bos met de koets
* Werken van 16.30 - 20.30
* En dan weer lekker slapen
Gelukkig hoef ik er niet ieder weekend zo vroeg uit
zaterdag 3 oktober 2009 om 14:10
Nu de weekenden weer kouder worden ben ik wel vaker thuis, lekker computeren, lezen of een serie kijken.. In de zomer ga ik dan toch vaker een stuk wandelen of winkelen.
Verder ligt het er een beetje aan of ik afspraken heb staan, ga op zaterdag vaak met vrienden of familie iets doen, zondag meestal met vriend.
Zaterdagavond meestal stappen, naar de film of bij iemand langs.
En op het moment veel afstudeer-werk in de weekenden ...
Verder ligt het er een beetje aan of ik afspraken heb staan, ga op zaterdag vaak met vrienden of familie iets doen, zondag meestal met vriend.
Zaterdagavond meestal stappen, naar de film of bij iemand langs.
En op het moment veel afstudeer-werk in de weekenden ...
zaterdag 3 oktober 2009 om 14:17
Mijn Weekend..
Ben vanmorgen om 10 u opgestaan, heb even lekker tv gekeken.. daarna ben ik gaan douchen..
Heb met manlief geluncht, toen zijn we samen met de hond gaan wandelen.
Nu ben ik het huishouden aan het doen en ondertussen beetje computeren/tv kijken. zometeen even boodschappen doen. Vanavond gaat manlief vissen, dus dan ga ik bij me schoonouders logeren (want me beide buren hebben feest vanavond)..
Morgen uitslapen, beetje computeren / tv kijken.
Naar de tennisclub, en daarna nog een verjaardag.
En dan morgenavond boer zoekt vrouw kijken heerlijk,,
Ben vanmorgen om 10 u opgestaan, heb even lekker tv gekeken.. daarna ben ik gaan douchen..
Heb met manlief geluncht, toen zijn we samen met de hond gaan wandelen.
Nu ben ik het huishouden aan het doen en ondertussen beetje computeren/tv kijken. zometeen even boodschappen doen. Vanavond gaat manlief vissen, dus dan ga ik bij me schoonouders logeren (want me beide buren hebben feest vanavond)..
Morgen uitslapen, beetje computeren / tv kijken.
Naar de tennisclub, en daarna nog een verjaardag.
En dan morgenavond boer zoekt vrouw kijken heerlijk,,

zaterdag 3 oktober 2009 om 15:09
Vanochtend lekker wat langer geslapen en beetje getut en wat gecomputerd. Daarna douchen en ben net terug van boodschappen doen. Buiten vies weer, dus ik kruip zo lekker op de bank met een dvd, een kop thee en een boek. Vanavond frietjes eten en tv/kijken. Eigenlijk heel saai als ik het zo teruglees....maar ook lekker.
Morgen ga ik eerst ff naar de stad en daarna naar het theater, Mamma Mia. Morgenavond So You Think You Can Dance kijken.
Morgen ga ik eerst ff naar de stad en daarna naar het theater, Mamma Mia. Morgenavond So You Think You Can Dance kijken.

zaterdag 3 oktober 2009 om 15:21
Ik heb een drukke week gehad, gisteren al zeer uitgebreid geshopt en vandaag fijn rondhangen in huis. Administratie doen (de helft is gedaan, de rest ligt nog bezaaid over tafel), wasje draaien (was zit er al de halve dag in, alleen nu nog aanzetten) en nog meer van dat soort dingen waar ik aan begonnen ben maar niet zeker van ben dat ze vandaag ook afkomen .

zaterdag 3 oktober 2009 om 15:31
Ik ben verkouden, dus niet goed geslapen vannacht. Wilde eigenlijk uitslapen, maar vriend staat altijd vroeg op.
Ontbeten om 9 uur, daarna gedouched. We zijn bezig om onze tuin te veranderen, dus vriend dook de tuin in.
Ik heb het huis opgeruimd. Hadden een briefje in de bus dat buurtvereniging spullen zocht voor een rommelmarkt. 2 dozen gevuld met spullen en laten ophalen.
Lunch gemaakt voor vriend en mij. Tussendoor wat geinternet en met de hond gewandeld.
Zometeen even langs bij mn moeder en vanvond een feest.
Morgen hopelijk uitslapen. Daarna leker met de hond het bos in. Morgenmiddag langs bij zus om vakantie in december te bespreken. Daarna met vriend ergens wat eten en 's avonds boer zoekt vrouw kijken.
Ontbeten om 9 uur, daarna gedouched. We zijn bezig om onze tuin te veranderen, dus vriend dook de tuin in.
Ik heb het huis opgeruimd. Hadden een briefje in de bus dat buurtvereniging spullen zocht voor een rommelmarkt. 2 dozen gevuld met spullen en laten ophalen.
Lunch gemaakt voor vriend en mij. Tussendoor wat geinternet en met de hond gewandeld.
Zometeen even langs bij mn moeder en vanvond een feest.
Morgen hopelijk uitslapen. Daarna leker met de hond het bos in. Morgenmiddag langs bij zus om vakantie in december te bespreken. Daarna met vriend ergens wat eten en 's avonds boer zoekt vrouw kijken.

zaterdag 3 oktober 2009 om 15:47
Mijn weekend is drie dagen (vrij/zat/zon):
Vrijdagochtend eerst een uurtje sporten dan thuis lunchen, 's middags even de stad in vast wat boodschappen doen. Eten en weer sporten.
Zaterdag opstaan, vast wat boodschapjes doen voor de lunch, dan om 10 uur sporten. Tot 12 uur. Dan even de sauna in. Naar huis en lunchen. 's middags boodschappen/stad in als zin en/of nodig. Daarna bank hangen, forummen, televisie kijken en uitgebreid koken. 's avonds lekker bankhangen.
Zondag beetje uitslapen (nah ja tot een uur of 8) relaxt ontbijten, om kwart over 11 samen met Sartman naar de yoga. Daarna (surprise) naar huis lunchen. Vervolgens danwel lekker naar buiten bij mooi weer (fietsen of lopen), danwel op bezoek bij familie of anders gewoon lekker thuis een beetje klooien.
Vrijdagochtend eerst een uurtje sporten dan thuis lunchen, 's middags even de stad in vast wat boodschappen doen. Eten en weer sporten.
Zaterdag opstaan, vast wat boodschapjes doen voor de lunch, dan om 10 uur sporten. Tot 12 uur. Dan even de sauna in. Naar huis en lunchen. 's middags boodschappen/stad in als zin en/of nodig. Daarna bank hangen, forummen, televisie kijken en uitgebreid koken. 's avonds lekker bankhangen.
Zondag beetje uitslapen (nah ja tot een uur of 8) relaxt ontbijten, om kwart over 11 samen met Sartman naar de yoga. Daarna (surprise) naar huis lunchen. Vervolgens danwel lekker naar buiten bij mooi weer (fietsen of lopen), danwel op bezoek bij familie of anders gewoon lekker thuis een beetje klooien.

zondag 4 oktober 2009 om 05:12
mijn weekend deze week:
zaterdagochtend naar de "dutch Market" in Sydney.Zonder de kinderen.
In de middag met de jongste gaan paardriijden,
daarna de gekochtte erwtensoep met kroket gegeten uit Sydney.
In de avond film gekeken met zijn allen/
zondagochtend uitgeslapen, naar de paarden , nu douchen en dan BBQ bij vrienden,
morgen manlief werken, de kids hebben 2 weken vakantie, dus dat word veel naar strand enzo.
gezellig met de meiden dus 2 weken genieten.
ik ben dus blij dat ik ze wel heb, even inhakend op het achterlijke topic elders.
zaterdagochtend naar de "dutch Market" in Sydney.Zonder de kinderen.
In de middag met de jongste gaan paardriijden,
daarna de gekochtte erwtensoep met kroket gegeten uit Sydney.
In de avond film gekeken met zijn allen/
zondagochtend uitgeslapen, naar de paarden , nu douchen en dan BBQ bij vrienden,
morgen manlief werken, de kids hebben 2 weken vakantie, dus dat word veel naar strand enzo.
gezellig met de meiden dus 2 weken genieten.
ik ben dus blij dat ik ze wel heb, even inhakend op het achterlijke topic elders.

zondag 4 oktober 2009 om 13:19
Tjee, wat een reacties!! Leuk om te lezen dat veel van de weekenden wel overeen komen.
Wij bleven gisterochtend thuis ivm reparatieman die langskwam, 's middags even een visje gaan eten op de markt. 's Middags eindelijk mijn boek uitgelezen.
's Avonds super uit eten in een nieuw restaurant.
Met heel veel wijn, dus vanmorgen lekker uitgeslapen.
Nu aan het koken (moet een paar uur op laag pitje), beetje kletsen met de buren in de tuin met een bak koffie erbij.
Straks naar de stad, koopzondag en kermis.
Vanavond even schoonouders verrassen met oliebollen.
Wij bleven gisterochtend thuis ivm reparatieman die langskwam, 's middags even een visje gaan eten op de markt. 's Middags eindelijk mijn boek uitgelezen.
's Avonds super uit eten in een nieuw restaurant.
Met heel veel wijn, dus vanmorgen lekker uitgeslapen.
Nu aan het koken (moet een paar uur op laag pitje), beetje kletsen met de buren in de tuin met een bak koffie erbij.
Straks naar de stad, koopzondag en kermis.
Vanavond even schoonouders verrassen met oliebollen.