Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
quote:Erykah schreef op 03 oktober 2009 @ 16:32:

Zoooo Vleer das lekker zeg! Ik kom er geeneens voor in aanmerking....geloof ik?

Tja, dan moet je maar niet zoveel verdienen he? :-)

je kunt op site van belastingdienst een proefberekening maken, altijd even doen!
Tuurlijk haak jij af Xen...jij hebt al verkering! En als je naar de Ikea gaat samen dan is het zekerrrrr verkering!

Ik heb mijn sleutels ook aan mijn autosleutels hangen. Moest je helemaal weer terug naar Olijfje?
Ach vechten is moeilijk, neef is al bezet!

Helaas Xen, sleutels en autosleutels zitten apart! Maar goed ben nu weer in het bezit van mijn eigen sleutels!

Ik ben ook weer weg.....

Fijn weekend verder!
quote:Erykah schreef op 03 oktober 2009 @ 16:44:

41 is prima leeftijd, ik heb ze het liefst jonger maar voor hem maak ik wel een uitzondering!

Hahahaha Xen....ja we zijn erg triest Appel en ik!ach leeftijd.... voel je niets van
quote:winkelmandje schreef op 03 oktober 2009 @ 16:49:

Ach vechten is moeilijk, neef is al bezet!

Ik zeg: alles kan kapot!!!! hahahahaha.....;-)

Dat was bliksembezoek WM.....veel plezier!!
en bezet voel je toch ook niet? tenminste...dat beweren sommigen :-)

Tjeetje, moet je nu alweer weg WM? jezelf niet voorbij rennen he?
wie geeft me even schop onder kont dat ik me moet fatsoeneren en mezelf na 3 dagen weer in buitenwereld moet werpen omdat ik anders omkom van de honger en dorst?
Vanavond komen Theo en Theo op TV!!

[
He stelletje ouwehoeren!

*Geeft eerst Xen een schop* Geweldig filmpje trouwens!

Dames Erykah en Appeltje... Beetje op de neef van WM zitten kwijlen!!

PV: Gefeliciteerd met allebei je overwinningen. Euhm... boven 0 blijf ik nooit Hopelijk straks als mijn auto weg is (die wordt maandag opgehaald *snik*)

Zes: je avond plannen klinken goed! En probeer je niet te druk te maken over Aap. Anders komme wij ff langs!!

Zooooooo ik ben ook weer bij de mensen. Gisteravond gingen de halve liters inderdaad goed! En tjeeez wat een volk loopt daar toch rond (Leiden/ Leids Ontzet). Een hele grote hoeveelheid ToniPony's, kotsende mensen en ander vreemdsoortig volk. Geweldig om te zien!

Ik ben weer klaar voor het volgende vriendinnetje. Vanavond samen op de bank met fles wijn, hapjes en een film.

Morgen moet ik mijn auto poetsen en leeg halen, boehoehoehoe. Ik zal 'em missen. Dan ben ik gewoon auto-loos (jajaja, ik ben verwend wat dat betreft)
Meisjes, ik wacht op die schop........zit nu aan de apekoppen wat ook geen goed ideeis qua misselijkheid
Sinds ik single ben is dit topic gelijk een stuk gezelliger
Thanks Olive! veel plezier vanvaond!

tot later!

spoedt zich naar boven
quote:Xenia66 schreef op 03 oktober 2009 @ 17:02:

Meisjes, ik wacht op die schop........zit nu aan de apekoppen wat ook geen goed ideeis qua misselijkheid
Ga doggie uitlaten

Zo Hup Xen bij deze ..... en nu naar de winkel!!!
Whaha, prachtig plaatje Erykah!

Denk dat Xen nu wel op dr fietsje naar de winkel is! Had even iets eerder gezegd dat je nog wa nodig had, ben net, wegens regen met de auto naar de winkel geweest!
Ehm net ff wezen keuken meten . 3.40x3.40 hoeveel vierkante meter is dat dan ?
quote:Erykah schreef op 03 oktober 2009 @ 16:51:

[...] Ik zeg: alles kan kapot!!!! hahahahaha.....;-)

Jaaa zeg! Dat wou ik al roepen!!

Hoe is het dames en PV?
dat is 3,4 x 3,4 = 11,56 m2
Je neef heeft een bekend hoofd WM...leuke vent hoor. Ik val op wat ouder en hij heeft bijna geen haar dus E valt al af
Appel...je mag hem hebben hoor! Hij heeft inderdaad te weinig haar

Die anti-grieppilletjes hebben zijn werking gedaan, voel me stuk beter. Dadelijk lekker swingen op Alain Clark...uh zijn muziek dan he...hoewel hij ook best een lekker hapje is
quote:Erykah schreef op 03 oktober 2009 @ 18:09: Dadelijk lekker swingen op Alain Clark...uh zijn muziek dan he...hoewel hij ook best een lekker hapje is
Missie geslaagd, maar ben kapot! en ik blijf single besefte ik maar weer eens..Loopt er zon stel in de winkel, eind 30-begin 40, man kan niet van haar afblijven, staan ze bij de groente: nou schatje, wat vind jij lekker vanavond? vrouwtje murmelt en pakt wat kant en klaar. mannetje: oh dat is lekker liefje, nu nog een lekker stukkie vlees erbij lieffie en hebben we nog wat knabbeltjes voor straks schatje? later zie ik ze nog minuten staan bij de wijn...en hij maar liefje, schatje, aaien....aaarrrggghhhh mijn doembeeld van een relatie! De eerste en enige keer tot nu toe dat ik met R in de supermarkt was hadden we ruzie discussie of kipfilet hetzelfde is als kippeborstfilet, kijk daar hou ik van!

Ohh thanks voor de NAschoppen! haha

Was t zon goed idee die tegels, Zes? je kunt ook laminaat met keukentegels kopen, vind ik zelf heel mooi. Ziet er uit als grote grijze tegels, maar is makkelijker te leggen natuurlijk, heb je geen tegelzetter nodig.
Whahahaahah Xen....kom niet meer bij!! Erg he?

Of....als je aan het winkelen bent en je ziet zo'n man zwaar verveeld bij de paskamers zitten. Dan denk ik...waarom neem je die man mee, ga lekker in je uppie shoppen!
Hey appeltje, hoe istie? mag je niet meeswingen op Alain?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven