Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 03 oktober 2009 @ 21:55:

Ik vind ook dat dat hoort eigenlijk.Ja, laten we K3 vooral lekker onder de verantwoordelijkheid van de Belgen laten!
Heeft Koen niet een relatie gehad met Babette van Veen (die tegenwoordig getrouwd is met Bas Westerweel)? Hij heeft toch wel wat, al vind ik dat Belgische accent toch niet zo sexy...

Overigens ben ik ernstig voor 'Madelon' die Josje is gewoon te mooi (dat trekken de anderen niet) en die Belgische ligt teveel voor de hand (al ben ik bang dat ze wel gaat winnen).....
Broedkippie heeft ook tandjes hahaha.
Na het nieuwe nummer te hebben gezien vind ik Josje het leukst.
Ik ga mezelf niet opdoffen. Staat zo lullig een paar tanden onder een rokje uit.
Klopt Lelietjevandalen.
Ik vind Noa er goed bij passen. Ze is nep maar dat vond ik ook van Kathleen. Vraag me alleen af of studio100 het risico met ambitieuze noa durven nemen.
quote:floor72 schreef op 03 oktober 2009 @ 22:00:

[...]

Ja, laten we K3 vooral lekker onder de verantwoordelijkheid van de Belgen laten!Ja toch? Kunnen we ze ook nog uitzetten daar waar mogelijk.
quote:Dushi74 schreef op 03 oktober 2009 @ 21:59:

Kippie gewoon zorgen dat je met lappie in bed zit en dat je dan tv op de slaapkamer hebt. *is erg decadent*

Dat kost me mijn huwelijk hahaha

Ik kijk lekker beneden.
Josje, Josje, Josje!
K5, dan kan er ook gewoon iemand stoppen zonder dat er weer zo'n circus moet komen.

*shit, ben ik het weer met Miss Piggy eens*
Mijn ier vraagt zich af waar ik in godsnaam naar luister.
JAAAAA Josje!!!
quote:misschicken schreef op 03 oktober 2009 @ 22:01:

[...]

Dat kost me mijn huwelijk hahaha

Ik kijk lekker beneden.Als ik vanavond of vannacht een lekker ding naast me had liggen dan was die tv ook niet aangeweest hoor. Laat staan dat ik dan op het forum zou zitten deze avond, heb dan wel vele leukere spelletjes te doen
Sms-t iemand van jullie, trouwens?

Ikke vooralsnog niet.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:Star schreef op 03 oktober 2009 @ 22:00:

[...]

Ja toch? Kunnen we ze ook nog uitzetten daar waar mogelijk.

De inburgeringscursus gaan ze ZowieZo niet redden! Daarvoor moet je tot 5 kunnen tellen.....

(wordt het al tijd dat ik naar het zwarte humor topic vertrek trouwens?)
Ik sms niet, de kans dat ik getroffen wordt door de bliksem is groter dan dat ik sms en een prijs win als bedankje voor mijn smsje.
quote:Star schreef op 03 oktober 2009 @ 22:00:

Ik ga mezelf niet opdoffen. Staat zo lullig een paar tanden onder een rokje uit.*proest*
Ik vind hier dingen van.
Erg eigenlijk, ik heb me de afgelopen weken echt voorgenomen niet naar dit programma te kijken. En nu het puntje bij het paaltje komt, staat de tv de hele avond op dit programma.

Ik moet de neiging tot sms'en echt onderdrukken, en dat terwijl er misschien nog wel een prijs te winnen valt (is dat zo eigenlijk?)

Sorry ladies, Josje is echt te mooi, mijn god wat een beauty, het is maar goed dat ik zo goed in mijn vel zit door het vinden van supermooie laarzen vanmiddag
quote:floor72 schreef op 03 oktober 2009 @ 22:03:

[...]

De inburgeringscursus gaan ze ZowieZo niet redden! Daarvoor moet je tot 5 kunnen tellen.....

(wordt het al tijd dat ik naar het zwarte humor topic vertrek trouwens?)Dat kan zwarter.
Ik sms nooit naar dit soort programma's Broedcollega.
Veel papa's vinden Josje ook wel mooi denk ik...
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ja vind Josje nog steeds het beste passen, daarna Madelon en dan die fake Paris..
quote:Dushi74 schreef op 03 oktober 2009 @ 22:02:

[...]

Als ik vanavond of vannacht een lekker ding naast me had liggen dan was die tv ook niet aangeweest hoor. Laat staan dat ik dan op het forum zou zitten deze avond, heb dan wel vele leukere spelletjes te doen LOL, exactly my thoughts. Daar zit ik dan als 32-jarige single naar K2 zoekt K3 te kijken, het moet niet erger worden...
quote:Broedkippetje schreef op 03 oktober 2009 @ 22:05:

Veel papa's vinden Josje ook wel mooi denk ik...

wat weer handig is, want dan gaan ze zonder mekkeren mee

Noa zingt te perfect tussen de andere Ktjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven