~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren

ja het is me gelukt!

Leukkkkkk!!!!

Bedankt voor de tip.
En alweer wat 2 jarigen erbij!

voor Jurre en Miepje!!

Ik heb vandaag de traktatie gemaakt voor het KDV: van gekleurd papier heb ik bijtjes gemaakt, daar een bijtje (Deventerkoek) achterop geplakt, in een mandje met gekleurde bloemen van papier. Het is erg leuk geworden, foto volgt op hyves (moet hem nog even van mijn toestel afhalen).

Moest er 24 :o maken!

Kom net terug van de bouw: we mochten eindelijk een kijkje in ons nieuwe huis nemen: WAUW!

Waarschijnlijke opleverdatum is nu nov/dec. (is wel wat anders dan mei volgend jaar wat een paar weken geleden werd gezegd...)
Oh ja, ik heb de msn site bij favorieten gezet (als je hem weer een keertje via de mail krijgt: eerst openen en dan bij favorieten plaatsen)

Anders lukte het mij ook niet om er op te komen.
Hee, waar is mijn leuke plaatje nu naar toe??? hij was toch echt even in beeld.

ps de foto's zijn geplaatst
JAAAAAHHHHH!!!!! Groenmannetje is aangenomen!!!!

Per 1 september begint hij in zijn nieuwe baan. Eindelijk na al die tijd van werkloosheid.....morgen gaat hij de puntjes op de i zetten bij zijn nieuwe baas. We zijn heel blij maar het is nog niet echt tot ons doorgedrongen dat het eindelijk gelukt is.

Nu kunnen we heerlijk gaan genieten van onze vakantie. Morgen laatste schooldag en dan VAKANTIE!!!!! Nu kunnen we gaan kijken of we de laatste 2 weken van augustus met zijn drietjes lekker weg kunnen gaan.

Met Ines gaat het geweldig. Het enige wat ze niet zo leuk zal vinden, is dat haar papa per september nog maar 1 dagje per week thuis zal zijn voor haar. Maar dat zal ook wel goed komen.

Thanks voor al jullie geduim voor groenmannetje! Heb nu het gevoel dat ik vanaf morgen echt kan gaan genieten van de zomervakantie.

Kom later terug, want groenmannetje is chinees gaan halen en Ines ligt al in bed, die heeft al gegeten.

greetz groenoogje
Dat is fantastisch nieuws Groenoogje!

Geniet er maar lekker van!
SUPER Groenoogje wat een goed nieuws. en inderdaad een heeeeel goed begin van de vakantie.

Jurre nog gefeliciteerd!!!!

Tomaatje een hele leuke dag morgen! Alvast gefeliciteerd!

Hier is het wat minder, zijn 2e levensjaar gaat in met waterpokken.

Het is vandaag begonnen en je ziet het bijna groeien. Hij ligt nu rustig te slapen met bijna 39 graden koorts.

Ik hoop dat het niet te lang gaat duren en dat hij er maar weinig last van heeft...positive thinking??????
Groenoogje, wat een heerlijk nieuws. Gefeliciteerd meid!

En ook gefeliciteerd voor alle verse 2-jarigen. Ik heb er heel wat gemist zie ik. :$

Arme Hidde. Hopelijk knapt hij snel op Barrel. De verjaardagsfoto's zullen vrees ik wel wat minder charmant zijn.

En dan hier het adres van de msngroep. Even knippen en plakken naar de adresbalk, want ik heb hem niet als link geplaatst.

http://groups.msn.com/vivamamas-juli2005
Gefeliciteerd groenoogje en natuurlijk ook voor je man!! Super goed nieuws, zo ga je toch iets ontspannender je vakantie in!

Arme Hidde, tja Barrel ze moeten het een keertje krijgen......Maar eh, goede timing! (of had je zijn verjaardag al gevierd?)

T. is er niet lang ziek van geweest, vlekken waren wel een tijd zichtbaar (en niet te vergeten de jeuk!!!)
Hiep hiep hoera voor Nikki!

Groenoogje, wat een goed nieuws. En nu lekker van je vakantie genieten.

Arme Hidde. Heeft hij nog veel jeuk?

Bas heeft vijfde ziekte (gehad). Erg zielig zo vol vlekken en al die jeuk.
Hieperdepiephoera voor Nikki!!

En natuurlijk ook haar papa, mama en zusje...

Gistermiddag was er een kindje uit de buurt "ontsnapt". Hij heeft krentenbaard en reed rond op zijn tractor. Marit wilde zijn tractor lenen. Zijn moeder vond dit gelukkig niet zo'n goed idee en haalde het kindje weer weg. Weet dat het besmettelijk is maar precies hoe en wat...Nou ja hij zat onder de pleisters dus kan op besmetting zal wel mee vallen.

Marit gaat morgen logeren bij mn ouders. Wij gaan meubeltjes kopen en even tijd voor ons zelf. 's Avonds uit eten met vrienden. Gezellig.

Straks alvast maar reserveren.

Madootje hoe gaat het met je mannen?
Alle jarigen nog gefeliciteerd!! Hopelijk allemaal een leuke dag gehad en lekker verwend.

Ik las een vraag over de laatste kiezen. J. is met haar laatste kiezen bezig. De eerste 2 zijn al door, en nu nog 2 en dan is ze klaar. Wel grappig hoor, Oudste is volop aan het wisselen, Middelste krijgt zijn achterste blijvende kiezen en gaat dus ws binnenkort ook wisselen en Jongste krijgt haar laatste kiezen. (en manlief is haast toe aan een kunstgebit).
Lot, hier gaat het wel goed. We zitten met Bikkel alleen met de nodige slaapproblemen momenteel. Volgende week vrijdag gaan we met hem naar de kinderarts dus misschien kunnen we het dan daar ook even over hebben.
Groenoogje, wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd !!

Nikki, papa, mama& zus, Happy Birthday en een gezellig dag.

Arme Hidde, hoop dat het snel weer over is. Sterkte, Barrel.

Ah, Lot, een krentenbaard is ook niet een fijn vooruitzicht, hoop voor je dat het bij Marit wegblijft.

Hier zijn de onderste 2 kiezen zo goed als door, nu boven nog en dan zijn we hier ook voorlopig klaar mee.

En helaas lijkt de eczeem weer terug. Ze heeft al 2 weken enorm rode vlekken op haar onderrug en haar billen. Krabt het natuurlijk steeds weer open, jeukt als een gek. Als het begin volgende week niet minder is, maar even een bezoek aan de huisarts brengen.

Morgen laatste dingen kopen voor haar verjaardag zondag en dan mag het feest beginnen. Heb er helemaal zin in.

Vanavond eten bij vrienden, morgen feestje op het strand, zondag dus verjaardag van Amelie en dan ben ik 's avonds uitgeteld.

Het is maar goed dat ik nog thuis ben en nog niet hoef te werken.

Wens jullie allemaal fijn weekend, ciao !!!
Bedankt voor alle felicitaties!

Nikki is erg verwend. In de ochtend vond ze het nog wel leuk dat ze jarig was en uit bed ging het ook prima, maar tegen een uurtje of 17.00 uur had ze het helemaal gehad. Alles was NEE. Ze wilde geen kadootjes meer uitpakken niets. Beetje sneu voor de visite, maar ja je bent 2 en je zegt nee toch!!

Vanmorgen wilde ze ook niet met haar kadootjes spelen. Alles moest zo blijven staan zoals het stond.

Poppenhuis, zandbakspullen, tafeltje en stoeltjes, prinsessenspullen, dvd-tjes,

verf voor in bad etc.

Vandaag weer lekker weer, dus luier uit!!

Al de hele ochtend droog geweest en goed op het potje geplast en gepoept. Yes!! Hoop dat we het redden deze week.

Ze geeft het in ieder geval goed aan.

De foto's volgen op de msn.

Thijn, fijne verjaardag vandaag!!! *;

En een *; voor Hidde. Nikki heeft de waterpokken al gehad.
Gefeliciteerd Groenmannetje met je nieuwe baan!!!

En Nikki nog gefeliciteerd met haar 2e verjaardag!

Minime ligt ook op bed met 39,1 gr koorts. Hij is wel de hele dag vrolijk geweest en heeft nog geen rode vlekjes ed. Vanochtend was het net een kacheltje, hij gloeide helemaal. Hij drinkt gelukkig wel goed, dus we wachten maar even af. Wellicht zijn het de laatste kiezen?

Arme Hidde, heb je al mentholgel voor hem gekocht tegen de kriebel?

Nah het is zaterdagavond dus ik heb een feestje...doei
Amelie gefeliciteerd!!!

Maak er een leuke dag van!!
Hoera, Amelie is 2 geworden vandaag!

Geniet van deze leuke dag! Samen met papa, mama en alle andere visiste.

Gisteren heerlijk gerommeld in huis, vriendlief is begonnen aan het afwerken van de zolder.

's Middags op pad voor een kado voor Marit; geslaagd voor een mooi 3 wielfietsje. Ook nog gekeken voor meubeltjes voor haar kamer.

Een nieuw autostoeltje gekocht voor in papa zijn bus. Oma krijgt de zijne (die blijft zitten en de nieuwe kan er makkelijker in en uit). Bij mn schoonouders aangekomen bleek de kat nog zieker dan van de week. hij zakte steeds door zn pootjes en eten deed hij niet meer. 's Avonds is vriendlief met zn moeder naar de dierenarts geweest en hebben ze Bas laten inslapen....

Een verdrietig moment mn voor mn schoonmoeder die al 17 jaar voor Bas heeft gezorgd. Maar pijn hebben wil je ook niet he..

Bas wordt een dezer weken gecremeerd.

Daarna kon vriendlief heel gezellig naar het restaurant waar ik inmiddels al was met vrienden...

Gezellig avond gehad.

Lag om half 2 in bed...dat is een tijd terug.

Vanochtend pas om half 12 eruit.... ehh

Nu staan de proefcakejes in de oven. Ben benieuwd.

Marit komt vanmiddag weer thuis, mn ouders eten gezellig mee (toetje bestaat uit een cakeje met aardbeien en ijs..mmm)
HIEP HIEP HOERA voor Amelie!!!

Minime heeft dus oorontsteking en een lekker geel antibiatica gekregen. Heeft iemand nog tips hoe je dat spul (zonder te knoeien) naar binnen kan krijgen?
Onder algehele narcose??:P Da's ook sneu zeg zo'n oorontsteking. Bikkel heeft 1 keer lang, lang geleden antibiotica gehad, maar die vond het lekker, dus dronk het probleemloos uit het spuitje.

Wat sneu voor je schoonmoeder Lot. Je avondje uit klinkt dan wel weer goed.

Gefeliciteerd met de verjaardag van Amelie Sams. Leuke dag gehad hoop ik.
Amelie gefeliciflapstaart!!!

Ik ben weer lekker op tijd........:$

Maar hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.

Findi: wat bij ons (soms) werkte was het medicijn met een spuitje in de wangzak spuiten. Spuitje is gewoon bij de apotheek verkrijgbaar.

Wij hebben het weekend ook weer overleefd!

Gisteren T''s verjaardag gevierd: wat een beproeving weer: Charlyman en ik lagen om 21.30 helemaal voor pampus en zijn niet lang daarna naar bed vertrokken :o.

Maar ons manneke heeft genoten, is schandelijk verwend en het was gelukkig ook nog zulk mooi weer dat we buiten konden zitten.

Het fornuisje wat hij van ons heeft gekregen viel heel erg in de smaak: hij heeft zijn gasten regelmatig lekkere hapjes voorgeschoteld :D.

Verdere cadeautjes: zandbak, een heleboel zandfiguurtjes, kruiwagen, wigwamtent met doorkruipbuis naar iglotent, brandweerauto, politieauto, raceauto, playmobiel, geld voor op de spaarrekening en ben vast nog wel wat vergeten.

Vandaag verjaardag van mijn schoonvader en morgen is T. echt jarig , maar ook mijn zus dus gaan we daar weer op visite, ach ja zo blijf je bezig (staat taart ook in het Sonja Bakker boek???)

Wij hadden trouwens een leuke taart bij de Hema laten maken met een foto: erg geslaagd (en erg lekker...)
Zielig Lot, kat moeten laten inslapen ;(.

Maar verder geloof ik wel een erg leuk weekend gehad, uitslapen tot 11.30!!!!!!

(het was hier vanochtend om 6.30 uur weer feest)
Een paar (verlate) varhaardagsballonen voor Amelie!

Alsnog gefeliciteerd!

En voor ons volgende jarige jobje T.:

Gefeliciteerd!
Een paar (verlate) verjaardagsballonen voor Amelie!

Alsnog gefeliciteerd!

En voor ons volgende jarige jobje T.:

Gefeliciteerd!
Jemig Laluna wat doe jij op dit onchristelijke tijdstip op het forum???

Kon je niet slapen of wilde je persee de eerste zijn met je felicitaties?;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven