~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Feestje was leuk!!! Ik ga weer verder slapen, Minime ligt ook!!
He lot wat vervelend dat je zw niet geheel zorgeloos is. Hopenlijk groeit de placenta de goede richting mee!

Madootje ben benieuwd hoor of het glutenallergie is.

Het is wel lastig maar ja even wennen. De dochter van een vriendin heeft het ook en het eerste wat de vader zei: "ach wat zielig kan ze later nooit eens een biertje drinken!" :o:D

Jane lekker lastig he met het hele grut autopech. Goed voor het improviserend vermogen:P.

Findi, jij feestbeest! Even weer bijtanken met je middagslaapje?

Gisteren catering gehad op een schip en natuurlijk ook gevaren (5 uur).

Nou hou ik helemaal niet zo van varen en we gingen ook nog de noordzee op (een klein stukje). Wat een rotgevoel is dat toch zeg. Maar ik heb het overleefd en het heeft leuk opgeleverd, ook belangrijk!

Alleen wel minder als je 15 uur gewerkt hebt en om 02.00 uur eindelijk kan slapen er om 07.00 uur een klein mannetje met een harde stem zegt:

MAMMMMAAAAA kijk eens....eten...  pffffff veeeeeeel te vroeg!

Ik vind de tijd wel snel gaan hoor! Moet alles nog regelen voor zaterdag mbt het feestje, de traktatie, cadeau (nog geen idee!)

Enne dan het besef dat we over 2,5 week al op vakantie gaan:o

Waar blijft de tijd (oeps ik word oud!!)
Ach vergeet ik het nog bijna:

Cohelian nog van harte gefeliciteerd met je kleine meis!!!!

Wat een leuke foto's zeg!! En vooral wat een bos haar. (ach ja met een knul met nog veeeeel te weinig valt dat altijd extra op;))

Groenoogje een hele fijne verjaardag voor jou kleine meis morgen!
Cohelian, alsnog van harte gefeliciteerd! De eerste 2-jarige van het cluppie...

Morgen volgt Ines ook. Alvast van harte Groenoogje! Wat heb je geluk gehad met het weer vandaag. Wil je wat van dat geluk deze kant opsturen, zodat het volgende week zondag ook tuin-weer is?!
Groenoogje, van harte gefeliciteerd met Ines. Hoe was het kinderfeestje gisteren?

Net met Bink naar het consultatiebureau geweest. Kind weegt al ruim 5600 gram. Niet normaal meer hoe hard hij groeit :o

En vanmorgen ook maar gebeld om een afspraak te maken voor het plaatsen van de mirena. Jippie, weer iemand die in mijn doos gaat koekeloeren. It brings back memories zullen we maar zeggen :P

Ik weet niet of er animo voor is, maar misschien is het leuk om nog eens af te spreken om alle kinjes op 1 hoop te gooien. Misschien in een Kidzcity of Ballorig ofzo. Nu zitten we in een periode dat het voor de bevallenen weer haalbaar is en voor de zwangeren nog haalbaar is om de hort op te gaan. Jullie snappen het al, ik baal dat ik er vorig jaar niet bij was.
Hiep hiep hoera voor Ines!

Bink is dus met recht een bink te noemen.:)

Die 2 Frummels van mij zijn nu bijna 6 maanden en wogen 2 weken geleden zo rond de 7 kilo per stuk. (Ook netjes hoor. Ze zijn vooral heel lang: 68 cm. Hebben dus de bouw van hun vader.)

O, en nieuwe meeting is leuk!!! (Baal ook dat ik er toen niet bij kon zijn.) Moet wel even kijken hoe ik dat ga doen in mijn uppie met peuter en 2 babies.

Moet nu Bas uit bed gaan vissen.

Tot later!
Ja, leuk! Ik ben vóór... Wat dachten jullie van september? Dan zijn de meeste vakanties zo'n beetje achter de rug en dan is een buitenspeeltuin misschien ook nog wel een optie. Binnenspeeltuin vind ik ook leuk voor de kids, is alleen minder plezier voor mama's oren...:P
Wij hebben een Ballorig om de hoek.....(hint hint ;))

Ernie heb jij soms vakantie????

Groenoogje: leuk kinderfeestje gehad?
Hiep hiep hoera voor Ines!!

Leuk feestje gehad Groenoogje, heeft Ines genoten van de kadootjes, ballonen en slingers??

Afgelopen weekend begonnen met opruimen van de zolder. Pff wat kan er dan toch veel weg.

Volgend weekend bureau uit elkaar, kast uit elkaar, dit kan dan naar zolder. En hebben we plek voor Marit haar nieuwe meubeltjes (nee nog niet besteld....oei, wat zou de levertijd zijn...).

Kunnen we gaten dichten en schilderen.

Nu nog kiezen, roze met blauw of roze met groen.

Je idee van rood met orange vind ik wel een leuke Jane! Ga eens kijken of het wat is. Het is een klein kamertje dus het moet ook weer niet te bond worden.

Waarom wil ik toch ook iets nieuws....??

Leuke foto's Cohelian. Woh wat een brok meid heb je! Ze lijkt zo groot als ik Marit er naast zet... maar ach die is gewoon fijn.

Ze ligt nu al een uur in bed te liggen, kletsen en af en toe zingen (in de maneschijn, in de maneschijn...!!).
Hoi, hoi,

Thanks voor de felicitaties!

Ines heeft een geweldige verjaardag gehad en papa en mama zijn uitgeteld;)...

Ze heeft gisteren van het kinderpartijtje genoten en we hadden inderdaad heel veel geluk met het mooie weer en vandaag ook! Elders schijnt het gegoten te hebben maar hier bijna niet. Was dat even boffen! Het schijnt nu dat het prachtig weer zal worden in het weekend, dus mooi weer jullie kant opsturen lukt wel:P....Het kinderpartijtje was erg leuk, er waren 5 kinderen uitgenodigd en dat was precies genoeg. Ze hebben heerlijk in de tuin gespeeld en we hebben met de ouders van de kinderen gebabbeld. De kinderen vonden vooral onze schommelbank geweldig. Die schommelbank heb ik voor mijn verjaardag van groenmannetje gekregen, maar hij doet het dus ook goed bij de kids;)...

Vandaag hebben we de verjaardag van Ines met de opa en oma's gevierd en de buren en een goede vriendin van ons kwamen ook langs. Ines heeft véél kadootjes gekregen. Zelf hebben wij haar een theeserviesje van Nijntje en een minikeukentje gegeven. Ze was vooral dolblij met het theeserviesje. Van mijn vader en zijn vrouw heeft ze een strandstoeltje van Nijntje en van mijn moeder een computertje van Nijntje. Dat vond Ines ook helemaal geweldig. Verder heeft ze ook een rugzakje met strandspeelgoed van Nijntje gekregen, een koffertje, een puzzelset van Jip en Janneke, een handpop. Pfff, zoveel als ze gekregen heeft, niet te geloven. Mijn moeder had voor gisteren een poezencake gebakken, nou dat was een groot succes en voor vandaag had ik een poezentaart van de hema gehaald. Was ook een succes hoewel Ines de poezencake van mijn moeder lekkerder vond.

We hebben gisteren en vandaag veel gefilmd en ook foto's gemaakt. Ines was zich er meer van bewust dat het een bijzondere dag. Vorig jaar snapte ze niet dat ze kadootjes moest uitpakken en nu kon ze niet wachten tot ze het kadootje in haar handjes kreeg. En steeds roepen: Van mij..van miiiijjjjjjj....soms plagen we haar een beetje en dan pakken we een knuffel van haar. Dan roept ze heel hard: Neeeee, van mij!!!!!!! Zo grappig om te zien.

Morgen weer een spannende dag dan heeft groenmannetje een tweede gesprek bij een instelling in Den Haag. Het wordt zo langzamerhand voor mij steeds moeilijker om er nuchter onder te blijven en ik ben ook vaak erg moe. Het wordt tijd voor vakantie!!!!! Nog anderhalve week...en dan schoolvakantie.

Hmmmm. Ballorig...lijkt me ook wel wat....is ook niet ver van ons (ongeveer 12 km..hint hint en ben er twee weken geleden met de onderbouw op schoolreisje geweest, was een daverend succes) maar hoorde ook dat Kidzjungle of zo in Leiderdorp erg leuk is. Ben ook van de partij mits het niet op 24 september valt dan is het WDD in Eindhoven. (werelddovendag)

Nou, deze juli-mama gaat knock-out. Veel sterkte voor jullie met de komende feestjes;).....maar het was fantastisch en het gaat zo hard!!! Veel te hard...:?....

greetz groenoogje

Hiep hiep hoera voor Ines!!!:gwab:. Zo te lezen is ze erg verwend, en zo hoort het ook.

Nou ik ben weer een beetje bijgekomen van het weekend. Sensation white is niet echt mijn feestje (hou meer van Black), maar wel leuk een keer te zien.

Groenoogje, we gaan allemaal duimen voor je man morgen!!! Het gaat echt wel lukken!

Enne zo'n kinderspeeltuin vind ik ook wel leuk. Ik kan nu tenminste zeggen welke dagen ik wel en niet kan met mijn nieuwe baan. Wel op woe en vrij en in t weekend.

Ik ga lekker naar bed, beetje bijslapen;)
Lot, rood is leuk voor babykamer.:)

Wij hebben rood met wit. Rood zorgt voor het flitsende en wit maakt dat het toch weer rustig is.

Zal eens wat foto's op de groep zetten van kamertje van Bas en Jip.

(Madootje, jij hebt toch ook rood op de kamer van Bink?)

Als jullie een klein kamertje hebben, zou ik denk ik geen oranje erbij doen (is leuke combi met rood, maar ook druk lijkt me).

Cohelian, wat een leuke foto's van J. op de groep.

Wat een flinke meid is het op die foto's. Vind sowieso dat meisjes altijd wat ouder/flinker lijken dan jongetjes zo rond deze leeftijd.
Klopt Laluna, 1 rode muur en de andere muren zijn wit/rood/blauw gestreept.

Misschien even op de msn inventariseren wie er mee willen en wanneer iedereen kan. Ik heb geen idee waar iedereen woont, dus misschien handig om dat er ook bij te zeggen. Dan weten we ook in welke regio we een locatie moeten prikken.

Groenoogje, leuk om te horen dat de verjaardag van Ines een succes was. Ik ga in ieder geval hard duimen voor groenmannetje morgen. Hopelijk komt hij er nu eindelijk eens door.
quote:

Lot, rood is leuk voor babykamer.:)

Wij hebben rood met wit. Rood zorgt voor het flitsende en wit maakt dat het toch weer rustig is.

Zal eens wat foto's op de groep zetten van kamertje van Bas en Jip.

(Madootje, jij hebt toch ook rood op de kamer van Bink?)

Als jullie een klein kamertje hebben, zou ik denk ik geen oranje erbij doen (is leuke combi met rood, maar ook druk lijkt me).

Wil 2 muren rood doen, daar komen de meubels (zijn wit) tegen aan. De rest van de muren zijn wit. Alleen qua accesoires (mm dat klopt niet helemaal) kom ik weinig tot niets tegen voor op de kast, plankje (bv mandje om spulletjes in te doen). Hoe hebben jullie dit gedaan. Net zoals gordijnen en dekentje voor in het bedje...
Voor Groenmannetje!

Net druk aan het soppen gegaan.

Mn hulp was vorige week niet geweest, en of ze deze week komt, geen idee...(tijd voor een goed gesprek!).

Lampen in de woonkamer gesopt (nou ja de hanglampen dan, veel poepjes eraan, ehh) en net de ramen van de schuifpui achter.

De hond uit gelaten samen met Marit en nu wordt het even mama tijd!

Wil Marit haar baby boek bij werken, kan toch niet aan 2 boeken straks werken!!
Leuke foto's Laluna!

Ik ga beter zoeken...:o.

Grappig vind ik het om te zien, jouw mannetjes 23 weken oud alweer (of al meer nu?) terwijl ik 23 weken zwanger ben deze week. Wat een verschil, in of uit de buik!!
Zo dat klinkt niet verkeerd al die cadeaus voor je kleine meis groenoogje.

Meeting...LEUK!! Ben er weer bij hoor, maakt mij niet uit waar het is hoor. ben goed mobiel.

Hier flink balen, had me helemaal verheugd op zondag mijn uitje naar duitsland, concert George Michael, is het gecanceled!!!!!!

En waarom????? geen idee??????? GRRRRR

jeempig lot, 23 wkn alweer, wat gaat het toch mega snel zeg!!

Ga nog even relaxen en dat slapen, heb vanacht maar 4 uur geslapen (en maar werken pffffff)
quote:

Meeting...LEUK!! Ben er weer bij hoor, maakt mij niet uit waar het is hoor. ben goed mobiel.

Met TomTom dit keer ...???:P
quote:

quote: barrel reageerde

Met TomTom dit keer ...???:PZelfs dat geeft geen garanties ;) (ik spreek uit ervaring)
quote:

quote: Lot35 reageerde

quote: barrel reageerde

Zelfs dat geeft geen garanties ;) (ik spreek uit ervaring)

:o

:o

:$ ach ja elke gek heeft zijn rariteiten (en gebreken).... met de mijne hebben jullie al kennisgemaakt;)

enne lot, bedankt he! je scoort weer geen punten!!
quote:

Zelfs dat geeft geen garanties ;) (ik spreek uit ervaring)

:o :o :$ ach ja elke gek heeft zijn rariteiten (en gebreken).... met de mijne hebben jullie al kennisgemaakt;)

enne lot, bedankt he! je scoort weer geen punten!!

:D
Hoe is het gegaan met Groenmannetje, groenoogje?

Verder weinig te melden.

Tis druk om mn werk. Veel zorg qua clienten. Veel regelwerk dus op mn bordje.

Maakt het wel zeer afwisselend!
Yes de computer doet het weer!

Stom ding :?

Alle jarigen nog van harte gefeliciteerd! Ik heb gelezen dat ze erg verwend zijn!!

Leuk een uitje! Ik ben ook weer van de partij :D

Weet nog niet of ik Sofie dan meeneem, want ik heb mijn handen vol aan Nikki!! :$ Is nogal ondeugend!!!

Van de week naar het cb geweest. Ze deed werkelijk alles wat niet mocht.

Ja, het is een pittig ding zal ik maar zeggen. Fijn maar pittig hihihi

9,7 kilo en 83 cm.

Ik kan haar geen tel uit het oog verliezen.

Van het weekend komt het mooie weer eraan, dus voor alle jarigen zal het vast een geslaagd feest worden!
Voor alle jarige jobjes (of die het dit weekend vieren):

En voor de papa's en mama's: HET WORDT ZOMER!!!!!

Heel veel plezier allemaal!
Goedemorgen allemaal!

Wat is het stil... heb ook weinig te melden hoor....

Gisterenavond naar diverse babyzaken geweest om me eens te orienteren op wat er ook al weer allemaal te koop is...!

Gaan de babykamer toch niet rood maken. Maar blauwe muren ipv groen. Dan kunnen de gordijnen blijven hangen en is het toch anders dan bij Marit.

Hoezo zwanger en wispelturig:o.

Heerlijk weer hebben we in het vooruitzicht he komend weekend. Zaterdag hebben we een verjaardag van T zoontje van vriendin, hij wordt....2!

Gezellig.

Verder niets gepland. Lekker rustig.

Had ik gisteren mn moeder aan de telefoon, hoe laat zal pap Marit morgen komen halen??? Ehhh.

We hadden afgesproken een week voor haar verjaardag.. dat duurt nog 2 weken!

Wij hebben net een etentje gepland op de avond dat ze uit logeren is... kwam hen gelukkig ook goed uit. Ze hebben het alleen verkeerd op de kalender gezet!

Hele huis was al Marit proef... speelgoed naar beneden etc... voel me er dan rot onder maar gelukkig was het geen enkel punt.

Hebben jullie nog vakantie plannen?

Ben benieuwd waar naar toe!

Gisteren de verloskundige aan de telefoon gehad, we kunnen rustig op reis gaan. Wordt w's wel Frankrijk maar dat hangt een beetje van de aannemer af. Deze moet de badkamer in het huis afmaken anders wordt het niets.

Of wellicht last-minute nog een huisje huren in de buurt van ons huis.

Of anders in de caravan van mn schoonouders maar dan wordt het Nederland (wij mogen nl niet rijden met een caravan).

Hebben jullie al een oppas voor de avonduren zeg maar? Hier geen buurmeiden qua leeftijd die dit zouden kunnen jammer genoeg.

Vriendlief vindt het ook niet zo'n fijn idee maar samen weg kunnen is toch ook wel fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven