Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 3 oktober 2009 om 23:33
Ja, zo doe ik het ook, maar dat wordt wel erg lastig als alle leestekens zich ineens onder andere toetsen verstoppen.
Ik ga me onder m´n dekbed verstoppen. Morgen een feestdag, dus om 6.30 opstaan *slaapdronken smiley die drie keer rond z´n as tolt en snurkend neerploft*
jeetje, dat was zoeken, de sterretjes zitten onder het vierkante haakje sluiten toetsje
Ik ga me onder m´n dekbed verstoppen. Morgen een feestdag, dus om 6.30 opstaan *slaapdronken smiley die drie keer rond z´n as tolt en snurkend neerploft*
jeetje, dat was zoeken, de sterretjes zitten onder het vierkante haakje sluiten toetsje

zondag 4 oktober 2009 om 08:15
zondag 4 oktober 2009 om 08:36
Goedemorgen!
Pfffffffffff, koud in huis, moet met de tram, trein en hopper vandaag...
Nah...geloof dat ik beter niet had kunnen opnemen, er werd om een uur of 7 alweer gebeld. Ik wil geen contact en zij heel graag wel en dan maakt het dus niet meer uit wat ik wil en zeg.
De score, 45 gemiste oproepen, maffies!
Koffie!
Pfffffffffff, koud in huis, moet met de tram, trein en hopper vandaag...
Nah...geloof dat ik beter niet had kunnen opnemen, er werd om een uur of 7 alweer gebeld. Ik wil geen contact en zij heel graag wel en dan maakt het dus niet meer uit wat ik wil en zeg.
De score, 45 gemiste oproepen, maffies!
Koffie!
Je weet toch!
zondag 4 oktober 2009 om 10:31

zondag 4 oktober 2009 om 17:01
Hoi!
En ja hoor, ze hebben anderhalf uur in de auto op mij en Bibi zitten wachten, bij de tramhalte.
Gelukkig ziet Bibi ook in dat dit gedrag nogal debiel is, djeez, weer niet 1 maar 2 stalkers, arme Bieb! Hij moet ook niet vertellen hoe laat we weggaan, maar ja, Bibi is eerlijk, das ook een groot goed.
Is ze jaloers omdat ie met mij meegaat, wat een toestand zeg!
Hij moet ook z'n mobiel uitzetten want ze blijft bellen, nooit een rust...
Ik ga aan de vino!
En ja hoor, ze hebben anderhalf uur in de auto op mij en Bibi zitten wachten, bij de tramhalte.
Gelukkig ziet Bibi ook in dat dit gedrag nogal debiel is, djeez, weer niet 1 maar 2 stalkers, arme Bieb! Hij moet ook niet vertellen hoe laat we weggaan, maar ja, Bibi is eerlijk, das ook een groot goed.
Is ze jaloers omdat ie met mij meegaat, wat een toestand zeg!
Hij moet ook z'n mobiel uitzetten want ze blijft bellen, nooit een rust...
Ik ga aan de vino!
Je weet toch!
zondag 4 oktober 2009 om 22:41
Ha, Jo!
Yep, ze willen feesten en partijen opzetten en dat moet deze dame dan gaan doen....
Ze hebben wel door dat deze dame niet echt voor dit soort werk warm loopt....
Kreeg nog wel een compliment, zowel gisteren als vandaa....
Mijn leidinggevende is 29 en komt vanuit het hotelwezen en dan va de huishoudelijke dienst. geen kaas van horeca geten. Is te merken ook...
Afijn, ik schijn de collega's die later instappen goed op weg te helpen en als er even niets te doen is denk ikke: Kan je toch mooi de keuken even onderhanden nemen? manager gaf me daar dikke pluim voor.... Had die muts toch ook wel kunnen bedenken???
Yep, ze willen feesten en partijen opzetten en dat moet deze dame dan gaan doen....
Ze hebben wel door dat deze dame niet echt voor dit soort werk warm loopt....
Kreeg nog wel een compliment, zowel gisteren als vandaa....
Mijn leidinggevende is 29 en komt vanuit het hotelwezen en dan va de huishoudelijke dienst. geen kaas van horeca geten. Is te merken ook...
Afijn, ik schijn de collega's die later instappen goed op weg te helpen en als er even niets te doen is denk ikke: Kan je toch mooi de keuken even onderhanden nemen? manager gaf me daar dikke pluim voor.... Had die muts toch ook wel kunnen bedenken???