Bar Too Much *** 179 ***

25-09-2009 10:52 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.

Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Goedemorgen,

Ik heb weer een missie, das nog geheim.

Koffie..
Je weet toch!
Je maakt het wel spannend Mutchie
Nah.....ik ben instanties aan het inschakelen, instanties waar ik geen vertrouwen in heb maar ik moet Bibi redden of onderduiken.

Of Bieb in een besloten setting plaatsen en tot zijn 18de het contact met de verknipten totaal verbreken, ik ga niet aan de zijlijn gezellig meekijken hoe Bieb zijn leven wordt verkloot en het mijne ook.

Gelukkig heb ik medestanders, feiten, bewijzen en overredingskracht, hier kan hij niet tegen opboksen en hij is volgens mij nog blij ook dat ik zover ga. Enige oplossing, vergeef het mezelf nooit als ik dit laat gebeuren. Wat moet dat moet!
Je weet toch!
Als ik mijn situatie aan een wildvreemde vertel denken ze vast dat ik ze zie vliegen.........
Je weet toch!
Kan een verdwaalde wandelaarster hier ook lunsen?

Kom trouwens even persoonlijk de groeten doen van Punman en mij...
Hé Pun!

Hoezo verdwaald? Hier zit je goed hoor
Jeetje Much, wat is er in Godsnaam aan de hand dat die dames zo lopen te drammen? Nestdrang of zo?
Kost een paar uur om hier en daar wat bij te lezen, te beginnen met De Bar uiteraard...

Gelukkig niet zo druk op maandag dus ik had effe tijd.

Broodje!

eet smakelijk!
Pun!

Yet, dit is heel eng en gaat heel ver, er zit nl een plan achter.

Geloof me, hij moet gedeprogrammeerd worden. Het doel heiligt de middelen enzo.

Het lijkt wel niet echt!
Je weet toch!
Goedemiddag meisjes!

Much, je gaat toch niet te werk als diegene van je avatar hè?

Pun ook weer in da house. Hoi!

Hier nog steeds gezellig met z'n tweeën. Eén voordeel: alle klusjes die zijn blijven liggen, worden nu gedaan in huis.
Klinkt krankzinnig, Much!

En hoi Norre
Hier ook een man op de bank, maar klussen wil er niet echt van komen.

Djeez voor het begrip is het maar goed dat dit de infantiele pijler niet is.
Hoe lang zit die van jou al op de bank dan, Yet?

Het heeft hier ook een paar weekjes apathisch staren geduurd hoor....
Hoi Yette, Hoi Much en Hoi Norre...

Geen man op de bank maar klusjes blijven dan ook nog eens liggen...of verdelen of beiden niets

Maar vervelend zeg, man op de bank...

Mjammie, heerlijk broodje! Senk joe
Hij zit pas een paar weken thuis, in afwachting van een nieuwe klus. Hij is dus gelukkig niet zijn baan kwijt, maar kan momenteel niet gedetacheerd worden. Al met al is het nu nog best gezellig, maar ik weet van eerdere klusloze periodes dat dat niet te lang moet duren.
Heeee Punneke
Ik ga een stuk of 5 kinderen van school halen. De rest komt zelf thuis.

En garde!!!
Heeeeeeeeeeeeelahola
Gelukkig Yette dat er wel uitzicht is op wat anders.

Ik heb t koud, zit hier alleen...duurt nog effe voordat ik moet rijden..volgens mij kan ik wel even aan de drank.

Proost.

Huh, niet eens een wijnsmiley? Hyves is echt veul beterder.
Doet je kachel het nog steeds niet?

De wijnsmiley is weg! Zo jammer......
Middag!

Krijg zo de woningbouwvereniging op sivite. Ze willen even mijn persoonlijke situatie bespreken, lees: hoe halen we zsm de huurachterstand binnen?

Nou, daar wil ik best wel een boompje over opzetten! Geef ze een half uur, daarna moeten ze nokken anders valt er geen huurachterstand meer te innen.... Maw: Heb ik geen werk meer als ik te laat kom!

Ben benieuwd waarmee ze me mee "kunnen helpen"......

O en haaaaaiiiii Pun! Leuk dat je ook eens binnen valt! Blijf je nu niet meer zo lang weg?

Muchie, keep it cool yes?
De verwarming niet maar wel het electrische kacheltje...jagen we de verhuurder toch gewoon even op kosten als ze er niets aan willen doen, grr!

Bloesie, ik zal niet zo lang wegblijven deze keer, thanks

Jullie nooit een tijd weggebleven van het forum ondertussen?
quote:Pun schreef op 05 oktober 2009 @ 15:57:

Jullie nooit een tijd weggebleven van het forum ondertussen?Ja hoor. Een uurtje of zes, zeven. Om te slapen
Ja hoor, heb ik gewoon Pun gemist. Hadden jullie niet ff kunnen roepen? Haai Pun.

Er is een toets van mijn laptop weg en een andere toets was weg. Heb er dus inmiddels 1 teruggevonden, maar die zit niet helemaal goed. Stomme kat heeft natuurlijk over mijn toetsenbord gewandeld. Echt, ben dat beest zo zat.

Nee Pun, ben nog nooit zo lang van het forum weggeweest. Ga dat nu wel eerst oefenen op mijn andere forum. want daar is het niet leuk meer. En als dat lukt, ja, mss dat ik dan hier ook es wat kan minderen. Maar nu ff niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven