Dolle Dwaze Dagen
zaterdag 3 oktober 2009 om 23:56
Het is weer achter de rug...de drie dolle dwaze dagen...
Ik neem mij elk jaar voor om het maar eens over te slaan. Toch kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ga toch....om vervolgens 2 uur later met een rood hoofd en bezweet weer naar buiten te komen met zo´n geel tasje waar iets in zit wat ik eigenlijk niet nodig heb.
Zijn jullie ook geweest, en hebben jullie iets gekocht dat jullie graag wilden hebben en ook echt goedkoper was?
Ik neem mij elk jaar voor om het maar eens over te slaan. Toch kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ga toch....om vervolgens 2 uur later met een rood hoofd en bezweet weer naar buiten te komen met zo´n geel tasje waar iets in zit wat ik eigenlijk niet nodig heb.
Zijn jullie ook geweest, en hebben jullie iets gekocht dat jullie graag wilden hebben en ook echt goedkoper was?
zondag 4 oktober 2009 om 13:25
Ik heb hele leuke laarzen gekocht, bruin met een hoge hak met een lintje van suede er om heen (om de laars niet de hak) uit het boekje van donderdag. Heel lang getwijfeld of ik de bruine of de donkerblauwe variant zou nemen maar uiteindelijk toch maar voor de bruine gegaan.
Verder een truitje van fornarina met een watervalhals, bjorn borg boxers (voor 12,50 best een goede deal) en lage nette cognackleurige schoenen voor vriendlief.
En ik beken! Ik heb de zwarte latexachtige legging gekocht......
*rent weg voor de modepolitie*
Verder een truitje van fornarina met een watervalhals, bjorn borg boxers (voor 12,50 best een goede deal) en lage nette cognackleurige schoenen voor vriendlief.
En ik beken! Ik heb de zwarte latexachtige legging gekocht......
*rent weg voor de modepolitie*
zondag 4 oktober 2009 om 13:42
quote:Haley schreef op 04 oktober 2009 @ 01:01:
Ik heb die hele Bijenkorf nooit begrepen. Ik vind het een rotwinkel met verwaand personeel en te dure spullen.
Hier dezelfde mening. Ben even tien minuten binnen geweest, maar er snel weer uit (Gr). Die in Amsterdam is misschien nog wel te pruimen, de oer-Bijenkorf.
Ik heb die hele Bijenkorf nooit begrepen. Ik vind het een rotwinkel met verwaand personeel en te dure spullen.
Hier dezelfde mening. Ben even tien minuten binnen geweest, maar er snel weer uit (Gr). Die in Amsterdam is misschien nog wel te pruimen, de oer-Bijenkorf.
zondag 4 oktober 2009 om 13:46
zondag 4 oktober 2009 om 13:47
Ik ben donderdagochtend geweest om 8 uur en om 8.20 ook weer buiten met mijn spullen. Heb 2 mascara's van Lancome hypnose gekocht, is ook echt goedkoper dan de normale prijs. Verder nog 2 productne vna Clarins gekocht. Ik weet wat de prijzen zijn van Clarins bij ici paris e.d en weet ook dat ik ze nu een stuk goedkoper heb gekocht, maar houdt wel in de gaten of de aanbieding ook echt voordeliger is. Ik kijk op voorhand wat ik wil hebben en ben dan ook weer buiten, je gaat die dagen niet voor de gezelligheid een middagje winkelen.
zondag 4 oktober 2009 om 14:10
Het is echt qua cosmetica oude meuk en nog gevaarlijk ook.Wanneer je b.v lippenstift gebruikt van ver over de datum die ze in de bakken doen is niet gezond omdat je een deel van de lippenstift "opeet" en de vetten in zo'n lippenstift zijn dan niet al te best meer.
En iedereen kent de psychologische truc : Van.....Voor en veel mensen denken dan dat ze wat verdient hebben maar helaas....
Toch moppert half Nederland op De Dwaze Dagen maar ik ben ook zo'n idioot die het toch wel leuk vind om toch even te snuffelen.
En iedereen kent de psychologische truc : Van.....Voor en veel mensen denken dan dat ze wat verdient hebben maar helaas....
Toch moppert half Nederland op De Dwaze Dagen maar ik ben ook zo'n idioot die het toch wel leuk vind om toch even te snuffelen.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
zondag 4 oktober 2009 om 14:34
quote:arrasje schreef op 04 oktober 2009 @ 14:10:
Het is echt qua cosmetica oude meuk en nog gevaarlijk ook.Wanneer je b.v lippenstift gebruikt van ver over de datum die ze in de bakken doen is niet gezond omdat je een deel van de lippenstift "opeet" en de vetten in zo'n lippenstift zijn dan niet al te best meer.
voor mijn mascara ging dat zeker niet op, die is nog maar een paar weken op de markt!
voor mijn mascara ging dat zeker niet op, die is nog maar een paar weken op de markt!
maandag 5 oktober 2009 om 14:18
Donderdag ben ik, voordat ik naar m'n werk ging, om een uur of 08:30 even naar de Bijenkorf in Amstelveen geweest (die in A'dam vind ik echt te druk), ik vond het relatief rustig. Heb een donkerblauw gebreid jurkje van DEPT gekocht en een zwarte trui jurk van Soaked in Luxury. Of het veel goedkoper was, weet ik niet maar dit was de prijs die ik ervoor over had. Ben er erg blij mee.
Bij de cosmetica sectie kom ik niet, want ik heb geen zin om met z'n allen in bakken te graaien. Ligt eraan hoeveel mensen er staan, denk ik.
Bij de cosmetica sectie kom ik niet, want ik heb geen zin om met z'n allen in bakken te graaien. Ligt eraan hoeveel mensen er staan, denk ik.