Pyamadag

04-10-2009 15:17 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net kwam er iemand aan de deur hier en keek heel raar op dat ik nog in pyjama liep.

Ik vind het heerlijk om op zondag om te rommelen (lees: niksen) in m'n pyjama.

Meer mensen hier of ben ik echt raar en moet ik me nu als de sodemieter gaan aankleden?

*edit* Ben dus niet raar!

Wel heel benieuwd hoe flatteus je er dan precies bijloopt, nauwkeurige omschrijving graag
Oh, ik was mijn charmante soort van luier voor volwassenen (wegens bloedingen) vergeten. Jaaaah...ik ga vast scoren vandaag...
Ik zit ook nog lekker in mn huispak hoor, zal denk ook niet veranderen vandaag. Straks even lekker douchen maar dat kan ook zomaar vanavond pas worden.

Mn huispak is een zwarte joggings/sportbroek en een zwarte trui.... haar in slaapstand en make up van gister nog onder mn ogen En ik me maar afvragen waarom mn vent de deur zo snel uitwas vandaag
Oeh, gut, nu nog in je pyama? Ik ook!

Mijn stukje Snooze Fashion van vandaag: Een schattige herenpyamabroek - met extra kruisruimte, dus het zit voor geen meter - van de Hema (lichtblauw met een groen, beige en wit streepje), daarboven een zwart t-shirt met schreeuwerige opdruk van een lokale scene, een cheapo sporttopje van een of ander vaag Neckermann huismerk, ik heb een coupe vogelverschrikker en alleen Kruidvat lippenbalsem op. Oh ja, ik trampel rond op mijn zwart-wit geblokte Vans surfslippers. Next! ;)

Het is weer typisch Hollandsche Kleinburgerlijkheid van mensen om zich druk te maken over andermans pyamadag. Oeh, wat vreemd, zeg! Als ze zich dan druk willen maken, kunnen ze beter de pyamadag in verzorgingstehuizen onder de loep nemen. Sjonge...
quote:Ikkuzzz schreef op 04 oktober 2009 @ 15:47:

Heeeeeerlijk! Vandaag even niet, want we hadden bezoek

Hier komt straks ook nog iemand langs.

En niet zomaar iemand maar een enorm leuk en lekker iemand!

Ga ik me niet voor omkleden of optutten, hij heeft me wel es erger gezien en vindt me nog steeds leuk, lief en lekker dus why bother?

Zo, kom ik nou even over als een enorm zelfverzekerd iemand of niet
Ik ben vandaag wel netjes aangekleed want ik studeer de hele dag in de bieb en het is echt not done om daar in je joggingbroek te verschijnen tussen alle opgetutte verenigingskutjes (oke da's een beetje overdreven) maar als ik gewoon thuis studeer komt het regelmatig voor dat ik me pas aan het einde van de middag fatsoenlijk aankleed, als ik überhaupt de deur uitga voor iets anders dan de sportschool. In het geval van dat laatste hou ik natuurlijk gewoon lekker mij joggingbroek aan en kleed ik me thuis pas om .

Heerlijk zo'n gebrek aan buitenhuiselijke verplichtingen.
Jaaaaaaaaa! Zwarte joggingbroek, roze vest, haar in een staart, geen make-up en grote warme sokken aan... Heerlijk!

Ik ben zo zelfs naar de wasstraat gegaan. Op zondag doe ik niet aan charmant zijn.
zit er nu gepikt en gesteven bij ( ben net op pad geweest) maar tot een uur of 12 heb ik rondgehobbeld in een roze met wit gestreepte te korte pyjama broek met daarop een of ander gek grijze nachthemd met hello kitty erop ( nog over van toen ik in het ziekenhuis moest verblijven na mijn bevalling)

Haar in de war en geen make up.....heerlijk...

Helaas moet ik me altijd wel aankleden omdat ik de hond moet uitlaten enzo...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Pyamadag is een oude short en een floddrehemdje in Villa Kakelbont.

Nu het wat kouder wordt een gebreide tuniek, legging, dikke sokken en beenwarmers. Voor Mr N een oude joggingbroek, shirt en een vreselijk lelijk gewatteerd geruit overhemdachtig ding.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Heerlijk toch, in een joggingpak? Die trek ik altijd meteen aan als ik thuiskom.

Op zo'n dag als vandaag doe ik niet eens de moeite om mij fatsoenlijk aan te kleden, al zouden er mensen langs komen. Zondag is een make-up-loze, fashion-onverantwoorde studeerdag voor mij.
quote:biol schreef op 04 oktober 2009 @ 16:08:

Helaas moet ik me altijd wel aankleden omdat ik de hond moet uitlaten enzo...Daarom ben ik zo superblij met mijn grote dochter op zondag
Ik vind het heerlijk om de slons uit te hangen maar ik kan op zo'n dag ook opeens de badkamer induiken om me te transformeren tot vamp Tot groot genoegen van Mr N
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
ik vind het geen lekker idee om de hele dag stinkend rond te lopen. Wel vind ik het soms wel lekker om dan eerst lang en uitgebreid te douchen om daarna mijn huispak aan te trekken.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 oktober 2009 @ 16:11:

Ik vind het heerlijk om de slons uit te hangen maar ik kan op zo'n dag ook opeens de badkamer induiken om me te transformeren tot vamp Tot groot genoegen van Mr N Daarvoor heb ik aan de badkamer niet genoeg, minstens drie weken opname bij dokter Schoenmaker
quote:Heyjij schreef op 04 oktober 2009 @ 16:14:

ik vind het geen lekker idee om de hele dag stinkend rond te lopen. Wel vind ik het soms wel lekker om dan eerst lang en uitgebreid te douchen om daarna mijn huispak aan te trekken.

Maar ik stink niet hoor, halve bus deo en goed tandjes gepoetst na het ontbijt dus geheel fris en fruitig!

(Pyjama ruikt ook heerlijk fris want net uit de was voordat ik m aantrok vanmorgen.)
maar als je een hele nacht hebt liggen meuren in bed ruik je niet zo fantastisch smorgens meer. en dan onder ongewassen oksels deo te spuiten vind ik zelf geen prettig idee. Wat een ander doet moet ie overigens lekker zelf weten.
Ik weet niet wat jij allemaal doet in bed Heyjij of in wat voor bed je ligt maar ik ruik 'smorgens best nog wel fris hoor.
quote:Heyjij schreef op 04 oktober 2009 @ 16:18:

maar als je een hele nacht hebt liggen meuren in bed ruik je niet zo fantastisch smorgens meer. en dan onder ongewassen oksels deo te spuiten vind ik zelf geen prettig idee. Wat een ander doet moet ie overigens lekker zelf weten.

Als ik me 's avonds heb gedoucht meur ik 's ochtends niet hoor.

Vraagje: als ik 's ochtends heb gedoucht en de hele dag dag heb lopen meuren, moet ik dan 's avonds weer douchen omdat ik anders meurend mijn bed in ga?

1x Per dag douchen lijkt mij genoeg, sowieso hou ik anders geen velletje over.

*Heeft vanochtend gedoucht.*
Sterker, ik loop dagelijks in Tokkie-outfit

Als ik uit mijn werk kom, wil ik iets makkelijks aan. Dus trek ik mn fleece huispak aan.

Ik douche wel elke dag, hoor. Dus wel fris.

Nou ja, vandaag heb ik nog niet gedoucht
Ik heb zelden pyjamadagen: voel me dan zo smerig. Geen idee waarom, maar vind kleding meestal fijner.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Trouwens, elke dag douchen is helemaal niet goed voor je huid.
Ik loop ook het liefst in mijn pyjamabroek of joggingbroek met een oud los shirtje . Vriend ook .

Alleen, zolang ik in mijn pyjama rondloop krijg ik niks gedaan. Dan blijf ik een beetje in de slome zondag modus hangen of zo. Hebben jullie dat niet?

Als ik plannen heb voor de zondag, zoals het huis poetsen of flink aan de studie of zo, dan moet ik me echt aankleden.

Ohja, en voor iedereen die het fout schrijft: pyjama is met een j ertussen
Als ik doordeweeks vrij heb dan blijf ik ook rustig hele dag in joggingpak, lekker juist. Douchen doe ik vaak wel tussendoor (soms ook niet) en dan hijs ik mij in een schoon joggingpak. Tussendoor kan overigens rustig rond 6 uur 's avonds plaatsvinden
quote:prulletje schreef op 04 oktober 2009 @ 16:53:

Ohja, en voor iedereen die het fout schrijft: pyjama is met een j ertussen Ik zie nu dat het in de topic-titel fout staat!
heb mij ook nog niet aangekleed sterker nog ben het ook niet van plan!
Ik ben ook lekker in mijn joggingbroek hoor! Net even weggeweest en daarna als een speer weer in de joggingbroek! Doe ik trouwens altijd als ik niet meer weg hoef.

Nu heb ik aan: oud sweater van mijn vriend, grijze joggingbroek en roze Hello Kitty sokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven