Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Remma, het zal vast heel grappig zijn maar ik snap er geen zak van. Wat zit je te kijken?
Ik moet de computer afstaan aan übervervelende man. Gister en vandaag heb ik gratis rijles gekregen. Echt continu commentaar. Vanmiddag was ik het zo zat dat ik écht ben gaan rijden of het mijn eerste rijles was. Mini en Mannie vonden het erg grappig, man wat minder
Oo niks. Ik zit wat te lollen met mezelf.

Ik keek boer zoekt vrouw. En ik bedacht titels van topics die je had kunnen openen.

Toen moest ik lachen omdat ik de doppen niet verwacht had.

Ut komt vast nog wel eens goed met me. Ooit.
vast. moest wel even om je grinniken, Remma, en das goed want ik heb klote-humeur, ondanks halve fles vino. Gelukkig is Sokman op tijd terug van zijn motor-tochtje en hij had wel een goeie dag (is 'm ook gegund)

@bekers: we hebben hier een een mepal-pop-up. lekt wel een beetje, maar niet heul veul. en ik haal het spul wel geregeld uit elkaar om los in de vaatwasser te doen. heb gelukkig de gebruiksaanwijzing bewaard
anoniem_26133 wijzigde dit bericht op 04-10-2009 21:52
Reden: kannietypu
% gewijzigd
De doppen niet verwacht?

Je hebt zeker weten geen koorts?
In de gebruiksaanwijzing staat zeker dat ze niet uit te koken zijn?
Pamman kijkt Benelux Next Topmodel, ze staat allemaal in lingerie
quote:Pammie schreef op 04 oktober 2009 @ 21:52:

De doppen niet verwacht?

Je hebt zeker weten geen koorts?Ja dat had ik nu juist wel
Dat verklaart een hoop.

Je ijlt.
tssss

het ging om doppen hoor. ook.
doppen met schimmel, doppen met bidondopje.
Ow.
Hier een ranzige Spike op tv. Man heeft nog niet ontdekt dat er op het andere net lingeriemodellen ronddartelen, en ik laat het maar even zo

Doppen met schimmel? hoezo?

Ik was weer een beetje chagrijnig vandaag, gisteren ook al. Limoen heeft ons tot 1 uur vannacht wakker gehouden met hoesten en begon om 6.30 weer. Mijn hoofdpijn is van het slaapgebrek niet beter op geworden. Voelde me bovendien ook niet helemaal/helemaal niet gesteund door man vandaag. Als ik niet net ongesteld was geweest zou ik denken dat ik ongesteld moest worden.

Pammie wat fijn dat mini opeens weer omgeturnd is in een vrolijk gezellig meisje.
Nitro, balen van die onzekerheid over voortbestaan van je baan. En nog gefeliciteerd met oudste.

En Esmee ook van harte gefeliciteerd! (hoe lang is ze eigenlijk weg?)

Sok, beterschap voor Slofje.
Pamman kijkt nu naar Discovery Animal Planet waar een jongen een hommellarve uit een enorme ontstoken wond uit zijn been trekt

Wat balen Citro, jouw dag
Gatver, Pammie, ik was nog maar net bekomen van je vaatwasserfilter, en nu dit!

Hier was het lekker buitenspeelweer, dus daar hebben we nog maar even gebruik van gemaakt.

Esmee, gefeliciteerd! In welke tijdzone zit je nu? Jullie vakantiebestemming lijkt me wel een prettige plek om jarig te zijn, dus hopelijk nog daar!

Nitro, helpt dat ouderschapsverlof nog als de hele afdeling weg moet?

Voor alle zieken: beterschap!
Pammie, ik zie dat jij je bezighoudt met de grote vraagstukken van het leven
Sorry Mif.
Je moet je ergens mee bezig houden Mif
Ik heb het vaatwasserfilter gemist geloof ik, of overheen gelezen (of verdrongen ) maar larves in benen dat klinkt ranzig.

Limoen vanavond, vraag me niet hoe ze er op kwam maar ze wilde weten hoe konijnen dood kunnen gaan, dus ik vertelde wat opties, doodgeschoten, doodgebeten, etc, zegt ze: en als ie net ergens gaat zitten waar ze een flat gaan bouwen en er komt een groot ding bovenop hem, dan is ie ook dood he? best wel bizarre gesprekken hebben we met haar geloof ik.
Goed bedacht van Limoen (had jij daar nog niet aan gedacht Citro? ) Mannie bedenkt ook van die rare dingen; dat hij vuur van de bbq heeft gegeten en daarom zo'n koorts heeft.
Dat vaatwasfilter was niet zo spannend (gewoon vies) maar Mif heeft een beetje zwakke maag gleuf ik
Ik ga naar bed, moet er morgen natuurlijk wel als alweer 29 17 uitzien

Trusten meisjes.
Ik had hetniet kunnen verzinnen inderdaad vuur van de BBQ is ook goed verzonnen.

Ik ga douchen en naar bed, vrees dat we de nacht weer niet hoestloos doorkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven