Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Goedemorgen!

Esmee, alsnog gefeliciteerd (al zal je nog wel lekker ergens op een strandje zitten ).

Remma, wat balen dat je nog niet echt fit bent.

En beterschap voor Slofje. Hopelijk is hij vandaag wat gezelliger Sokje. Binnenzitten kan ik ook niet tegen trouwens, word er altijd erg recalcitrant van.

Hier wel lekker weekeinde gehad, ondanks ziekige A-man. Lekker veel met kinderen dus gedaan en ze waren erg lief, dus dat was geen straf. Sien is ook nogal veel met de dood bezig momenteel, ik doe niets anders dan vragen hierover beantwoorden. Ot is er ook mee bezig, maar dan meer in de zin van afknallen, kanonnen en geweren . Verder niet zo veel te melden: ja, dat ik moet werken (geen zin) en zo meteen de ontbijtboel en overblijfpakketten ga maken (ook geen zin).

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
er is er één jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is zíj!

van harte gefeliciteerd met je 17e verjaardag, Pam!!!

ben je al verwend vandaag?
Hee hallo, Pam, werd nog even afgeleid door je schoolbeker-topic, maar ik kwam toch echt hier om je te feliciteren met je verjaardag!! Ook Esmee nog van harte gefeliciteerd!

Heb je taart Pam? Doe mij maar een stukkie.
Slof is weer beter en heeft al in de hoek gestaan; het is hem niet aan het verstand te peuteren dat gooien met oto's niet mag. hij probeert nu overigens uit alle macht achter op mijn stoel te klimmen, want hij wil 'bij'.

balen, Citro, van je humeur en bijkomend gedoe PMs werkt echt nog wel een dagje door, hoor

Fijn dat jullie zo'n leuke dag hadden, Anky. Hier ook veel 'dood-'-vragen. Poek is meer met dode kat bezig, dan met dode oma, vinnik ook wel apart. en wat een vondsten van mannie en limoen.

hoesut met Remma nou? thuisgebleven of gaan werken?

Vanmorgen moesten alle kinderen op school komen met een pannendeksel en een pollepel, om het liedje voor de kinderboekenweeek te zingen, was erg leuk: had spijt dat ik geen camera bij me had. Juffen hadden allemaal eeen schort aan (thema kinderboekenweek is 'eten en drinken) Poek vond het wel een beetje eng, maar ook erg leuk.
Fijn dat ie weer beter is, de stouterik.

Ik krijg Mandarijn helaas niet aan het verstand dat ie niet met de loopauto tegen Limoen aan mag rijden. Vanmorgen lag ze op de grond en reed ie tegen haar hoofd aan. Ik werd heel boos en hij schrok ervan, maar even erna rijdt ie zo weer tegen haar schenen.

Pammie, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

zie nu pas het beker topic, dacht gisteren al, doppen, levensvragen, waar gaat het toch over?!
quote:citronella schreef op 05 oktober 2009 @ 11:03:

Ik krijg Mandarijn helaas niet aan het verstand dat ie niet met de loopauto tegen Limoen aan mag rijden. Vanmorgen lag ze op de grond en reed ie tegen haar hoofd aan. Ik werd heel boos en hij schrok ervan, maar even erna rijdt ie zo weer tegen haar schenen.

een jongetjes-ding dus. tis vast een fase. of zoiets.

Taartjestijd!

Vanmorgen heb ik een hele serie Vichydingen gekregen, én ontbijt op bed. Wel ontzettend weinig geslapen vannacht, laat naar bed, Mini met nachtmerrie die maar bleef woelen. Dus ben moe. Vanavond nog wat visite maar geen groot feest.

Nu werk, ligt weer heel veel.
heerlijk Pammie, dank je! balen van slechte nacht
ziet er goed uit, die taart! lekker, dank je wel!

heb een dilemma. Laarzen die Poek heeft gekregen, zitten weliswaar goed, maar ze krijgt ze nauwelijks zelf aan. Juf op school ook niet. Was daar al een beetje bang voor. Eiugenlijk wil ik ze terugbrengen, maar ik vrees dat het zo'n winkel is waar je geen geld terugkrijgt, maar alleen andere producten. en er waren eigenlijk geen andere leuke schoenen in haar maat. wat vinden jullie: houden en maar proberen, of gewoon teruggaan en geld vragen/eisen?
Van harte Pammie.

Die leuke laarzen van de foto op de welbekende plek Sokje? Hoezo kan ze ze niet goed aankrijgen dan?
Maar uh, wat zie ik Pammeke? Toch een beetje gelogen he. Zeggen dat je 17 bent en dan zien we op de taart je echte leeftijd: 25. Tssssssk. Foei.
Ik zou gaan voor de optie proberen geld terug te krijgen. Je blijft je ergeren als ze niet makkelijk aan gaan. Heb voor Mandarijn nu een paar schoenen die niet makkelijk aan gaan, als ze eenmaal zitten zitten ze prima, maar je moet steeds de veters heel ver los doen voor ze aan willen, als je een beetje geweld gebruikt zit zijn sok steeds dubbel erin, kortom, ergernis en voor gastouder al helemaal niet makkelijk, die moet 4 paar als ze weg wil. Ik heb er een beetje spijt van, maar er was op dat moment niets anders wat hij paste, eind van de zomer.

Dus als het een optie is, teruggaan.

Waarom krijgt ze ze zelf niet goed aan trouwens?
Oh, staat daar 25, nou zie ik het, dacht dat het gewoon krullen waren
Ik heb nooit gezegd dat ik 17 ben, ik zei dat ik 17 werd geschat. Maar 8 jaar jonger worden geschat dan je bent is altijd leuk

Ik heb geen zihihihihin en ik heb druk. Geen goede combi.
hmmm, las net op de site van de consumentenbond dtas, als er op de bon staat aangegeven dat je geen geld terugkrijgt, je geen poot hebt om op te staan.

het zijn laarzen met veters en een rits. Ik gaf al aan in de winkel dat het me een crime leek om aan te trekken, maar de verkoopster zei dat, als de veters eenmaal goed zaten, je de laarzen met de rits gemakkelijk aan en uit kon krijgen. not dus. en Poek kan de 'draai niet maken met haar voet, om in het voetgedeelte te krijgen.

nou ja, maar even overleggen met de man vanavond.
Zwemdiploma is binnnen Daarna hebben we bij de Mac gegeten, op verzoek van Meis. Zelf had ik daar niet zo'n zin in, maar goed.

Zat met 2 paracetamol in het zwembad, dat ging redelijk, maar ik heb het nu wel helemaal gehad zeg maar.

Misschien kwestie van oefenen nog Sok? Meis heeft ook veel van dat soort schoenen gehad.
Gefeliciteerd, Remma! was het A of B? En Mac is ook het laatste waar ik aan denken moet als ik niet lekker ben.

'Voordeel' van grieperig zijn in het zwembad is de kans dat je het koud krijgt, niet heel groot is.

het zal idd wel oefenen worden, denk ik.
Nee, A, het wurm is amper een jaar aan het zwemmen.

Het klopt, ik had het niet koud
Pammie, mutsenpuber, gefeliciteerd!

Ik ben vanavond maar met de auto naar het zwembad gegaan. Eigenlijk vind ik dat maar niks, gaan sporten en dan met de auto gaan, maar het was wel erg pestweer, en Pluis en ik waren samen al natgeregend.

Remma, ben je nu even klaar in het zwembad?
Wauw, wat goed van Meis! Knap hoor, binnen het jaar een A-diploma. Combinatie van ziek zijn, zwembad en Mac klinkt evenwel niet erg fijn/prettig/comfortabel.

Ik duik zo ook lekker in bed. Blijf een beetje tobben met irritante verkoudheid. Stomme herfst: ik wil weer 25 graden en zon .
Pammie, ik zag op hyves dat je jarig bent vandaag! Gefeliciteerd meid!!
En ik had Pammie helemaal nog niet gefeliciteerd met haar 26ste verjaardag. Bij deze dus!
Haha, synchroon met Morrie.
Zelfs jouw reactie is nog synchroon
Wauw, wat ben ik snel ja (en dat na een dag hard werken en sporten ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven