Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken haar wel.
Ooh Suusbaby is er al! Wat fijn voor ze! Toch nog vlot gegaan. Gefeliciteerd SUUS!
Sms Suus:

We maken het goed. Het was een prima bevalling. Wel nachtje blijven ivm poep en gewicht 4400, maar ik vind het wel best. Gr. aan iedereen X

4400 gram, dat is flink voor een meisje!
Stressed is just desserts spelled backwards
fijn zeg.
Hier net een huis in elkaar gezet en geschilderd. Niet dat ie af is maar begin is er.

Nu juul nog uit een nat huis houden ...
Ik moest een nachtje blijven na de prik, maar ik beviel dan ook pas tegen 19.00 uur.

Kokos veel plezier op vakantie en wat goed zoals jullie kunnen sparen zeg! Kunnen wij echt niet. Ik geniet veel te veel van lekker koken, uiteten, bakken, boeken, kleren en saunabezoekjes. Net als Mamax staan wij na een nieuwe auto, nieuw dak en een vakantie weer in de min.

Mamax en Star van welk kooktijdschrift waren/zijn jullie ook alweer lid? Was het de foodies of delicious?

Mal heb jij het geboortekaartje gemaakt? Leuk!

Ik moet hardlopen maar het regent, ik zit nu in de uitstellende fase, maar als ik nu niet ga komt er vandaag vast niks meer van... Nu zou een loopband wel handig zijn.
Wat voor een huis Bam?

Wow 4400 gram! Goed kosthuis
Mamax wat ben je allemaal aan het verkopen op MP dat je je huis ervan kan schilderen? Ik ben alles aan het verzamelen voor de rommelmarkt in november, ik hoop dat ik alles kwijtraak. Speelgoed doet het toch wel goed daar? En kleertjes? (hmm waar is Vish die weet dat vast wel, Compu en Bridge vast ook wel trouwens)
Delicious ik Juud.
Joepie, Madelein is er!!!! Wat fijn!!!! En wat een mooie naam (en zeer veel dank Star).

Gefeliciteerd!!! Maar 4400 gr. pfoeh, das een flinke inderdaad!
Zal wel snel lekkere spekbeentjes hebben die Madelein
Stressed is just desserts spelled backwards

GEFELICITEERD Suze, Suzeman en Juultje!

Wat fijn dat ze er eindelijk is.

Veel geluk samen!
Oh wat fijn!!! Ze is er!

Suus en Suusman en Jeetje: gefeliciteerd met jullie nieuwe moppie! Hartstikke fijn!

(ben even illegaal, dus kort... kom later nog wel terug, maar dat zal wel weer laat zijn...)
Jaa ze is er! Madeleine vind ik ook heel mooi qau naam. En ongetwijfeld ook een prachtig kind. Gefeliciteerd Suze en man en grote zus!!!'
En Bam? Juul uit het huis weten te houden?

Ik weet niet of het een prachtig kind is Amaal, Suze smste dat het een LIEF kind is
quote:Juud_ schreef op 05 oktober 2009 @ 16:02:

Mamax wat ben je allemaal aan het verkopen op MP dat je je huis ervan kan schilderen? Ik ben alles aan het verzamelen voor de rommelmarkt in november, ik hoop dat ik alles kwijtraak. Speelgoed doet het toch wel goed daar? En kleertjes? (hmm waar is Vish die weet dat vast wel, Compu en Bridge vast ook wel trouwens)

Wat voor rommelmarkt is dat Juud?

Is een kartonnenhuis, die je dan zelf kan schilderen. Zal straks wel fotootje op de group plempen. Is leuk gevalletje
Heb nog een hele mooie winterjas liggen van okaidi.

soort van houtje touwtje jas. Als iemand interesse heeft?
Ja gelukt, hij mocht gewoon niet boven spelen
Het is vast een prachtig kind.
O Bam hoort rommelmarkt en ze is er meteen

Wat voor kleuren heeft huisje gekregen?
hahahahha.

ja dan ben ik meteen present
wat er geschilderd is heeft alle kleuren van de regenboog.

Juul denkt alleen dat een huis schilderen in 30 minuten gedaan is..... hahaha

hij is dus nog lang niet af.

Ach er komen vast nog zat koude dagen genoeg aan om de schilderskwast ter hand te nemen.
Dat vind ik nog lang 30 minuten! Ceetje is altijd na 10 minuten uitgeschilderd
Vish zegt: Suus van harte en mooie naam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven