Good Luck
maandag 5 oktober 2009 om 12:08
quote:bambino schreef op 05 oktober 2009 @ 11:56:
Volgens mij zitten wij al aan 1400 alleen al aan vaste lasten en dat heb ik het niet eens over de boodschappen..Idem. Onze hypotheek, zorgverzekering en verzekeringen... Het ligt ook wel aan waar je woont. Waar jij woont Kokos, zijn de woningen stukken goedkoper dan waar wij wonen.
Volgens mij zitten wij al aan 1400 alleen al aan vaste lasten en dat heb ik het niet eens over de boodschappen..Idem. Onze hypotheek, zorgverzekering en verzekeringen... Het ligt ook wel aan waar je woont. Waar jij woont Kokos, zijn de woningen stukken goedkoper dan waar wij wonen.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 5 oktober 2009 om 12:13
Maar goed, wij hebben net iemand aan de deur, voor de gootstenen leeg maken, blijken er allemaal stukken cement in de gootsteen te liggen. Komt van de nok af, alle nokstenen liggen los, liet hij net zien aan mij.... Kunnen ze meteen maken, kost wel bijna 500 euro... zucht....
maandag 5 oktober 2009 om 12:13
maandag 5 oktober 2009 om 12:28
Geen idee. Ze zijn nu al aan de slag. Ben wel blij dat we het meteen kunnen betalen, maar ik zie mijn eigen autootje steeds langer gaan duren zo
Had wel meteen het bedrijf gegoogled voor ik JA zei, niet dat het een stel laaierlichters zijn ofzo. Maar het is volgens mij niet normaal dat je de nokpannen zo op kan tillen
Had wel meteen het bedrijf gegoogled voor ik JA zei, niet dat het een stel laaierlichters zijn ofzo. Maar het is volgens mij niet normaal dat je de nokpannen zo op kan tillen