Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff, nog wat om te lachen. Zijn die vriendenboekjes ook zo hip bij jullie? Oudste heeft er al een paar moeten invullen, maar nu heeft ie ook een poeziealbum gekregen. Man, weet ik veel in Jinnysprache......... pfffffffff.
Wow! Dat is een goed startgewicht. Hihi, kosthuis!

Fijn dat het allemaal goed is, wat een wonder is het toch.

Heeeerlijk voor Suus!!

Dank voor het postduiven, Star!
Dr S belde om 17 uur, ik heb even op de groep gezet wat we hebben besproken over de kinderwens.
Stressed is just desserts spelled backwards
Jeehh Suzebaby is er! Wat een mooie naam. Gefeliciteerd met de kleine meid!
Ha wat fijn, een Lief kind voor Suus! Zo leuk! Ben benieuwd naar verhaal, foto's, kaartje en zo! leuk leuk leuk!

Hier wel nagenieten, al heb ik vandaag vader weer gesproken en die schijnt het niet helemaal te snappen. Ben echt behoorlijk duidelijk geweest (ai... niet leuk om zo tegen je vader te doen...) en nu is het wel soort van uitgesproken, maar ja... Leuk is anders... Maar dan nog, heb ik in ieder geval leuke dag gehad!

Verder even weinig nieuws... Ga zo bedje in. Moet morgen werken en de avond naar cursus dus zie jullie woensdag wel weer. (Hmm... woensdag trouwens naar CB voor Ties, moeten we nog oefenen voor die rondjes of zo... En dilemma prik, wanneer vertellen. Ai ai.. Zie er nu al tegenop)

Sorry behoorlijk ego. Volgende keer beter!
Bridge, misschien moet het even bezinken bij je vader. Heb je het ook gehad over dat oma-zeggen? Ik vind dat hij wel zou moeten begrijpen dat jouw bezoekjes met zusje losstaan van zijn bezoekregeling, want jullie kunnen er allebei niks aan doen.
Bridges, wel goed dat je met je vader heb gepraat. Jammer dat het dan wat lastig gaat!

Oei ja die prik, daar heb ik ook al overna zitten denken, wanneer je dat moet vertellen. Tobias is nl de laatste keer met Robin meegeweest en toen kreeg Robin 2 prikken, nou dat vond Tobias echt niet leuk.

Mal, was Mr J nog een beetje leuke tijd uit bed?

Hier nog steeds poepproblemen met Tobias. Gister bij oma ook de hele dag. Het zit hem dan zo dwars, maar niet durven poepen omdat het misschien zeer zou doen. Echt heel zielig. Gelukkig heeft ie dan vannacht in zn luier gepoept. Véél!

Maar ja, toch nog maar eens met de dokter praten.

Bedankt voor alle tips, boekjes enz.. ik ga eens bij de bieb kijken voor de boekjes, misschien helpt dat een beetje!

Ik ga even de hond uitlaten.
Goedemorgen!!

Wat naar voor Tobias, dat hij het zo ophoudt. Wellicht helpen de boekjes.

Dat van die prik, moet ik ook eens achteraan bellen voor een afspraak. lastig ja, wanneer je het verteld.
Naatie, aaah zielig dat Tobias niet durft te poepen. Wordt hij dan wel wakker als hij gepoept heeft? Jonathan weer normale tijd wakker (7:15) dus die flanellen pyama's van de Zeeman doen het goed
quote:Jinny schreef op 05 oktober 2009 @ 19:24:

Star, Ikea heeft elk jaar een peperkoekhuis. Ook bestand tegen de regen (jij met je stomme telefoonnummer).

En ik Ceetje maar leren dat stom een lelijk woord is

Ik ga NIET vrijwillig naar de Ikea
Krijg net smsje van Suus dat ze zo naar huis mogen
Morguh,

Tim had om 05.30u bedacht dat hij wakker was en lag gezellig te kletsen in zijn bedje. Na een minuut of 15 heb ik me uit bed gesleept. Toen hij me zag was hij héél erg blij. Papfles gemaakt en drie kwartier later lagen we weer in bed.

Mal, gaat J. niet terug naar bed als hij zo vroeg wakker is?

Bam, leuk zo'n huisje verven. Hoe gaat het met Bammeisje?

Suus, lekker naar huis met je moppie! Fijne kraamtijd!

Jin, ha, ha, lekker cool toch, zo'n fijn-door-mama-geknipte-pony?

Naatie, zielig dat Tobias zo tegen het poepen op ziet. Kan me overigens wel wat bij voorstellen. Maar hoe langer hij het ophoudt des te moeilijker het wordt. Lastig.

CB, ik heb al een intentingkaart, zit alleen te wachten op een oproep.

Ik zat van de week de rondjes te oefenen met Lianne. Ze kwam toch telkens iets dichterbij, wat me aan het twijfelen maakte of ze het wel goed ziet. We zullen wel zien wat ze van het CB zeggen.
Bridges, ik vind het knap van je dat je met je vader hebt gepraat. En dat je daardoor niet laat 'verpesten' dat je een gezellige dag met je zusje hebt gehad
Ik heb geen idee hoe het echt met bammeis gaat, heb ze nog niet echt gezien na de vakantie. voor de vakantie had ze weer een stunt uitgehaald, en heb verder niks vernomen van waar ze woont dus op dat gebied van stommiteiten is het wel rustig.

Ze gaat in december opzich zelf. Hou mijn hart nu al vast....

Hier ook maar koekjes bakken vanmiddag, weer is niet echt je van het...
Suus naar huis Heerlijk!

Reactie op de groep Mal.
Kokos, rondjes oefenen? Moeten ze dan weer een ogentest? O jee, dan moet ik maar snel gaan oefenen
Zo, voor iedereen die wil bakken, de walnoot/chocoladetaart van het Goddelijke taarten topic is een aanrader!

Suus, welkom thuis! Ik ben erg benieuwd hoe het gegaan is, volgens mij kon het alleen maar meevallen

Juud, ik ben lid van de Ariadne, koop wel regelmatig de Foodies. Ik vind het een erg leuk blad.

Bridge, goed dat je een goed gesprek gehad hebt met vader!

Jin, ik denk dat je Bam bedoelt met het huisje. Max heeft er vorig jaar een gekregen voor z´n verjaardag. Vinden ze allebei nog steeds heel leuk trouwens.

Voor de ogentest hoef je echt niet te oefenen. Ze krijgen zo´n zelfde rondje in hun handen en dan moeten ze hem zo houden als de arts aanwijst op het bord. Valt erg mee dus.

Tja, vertellen dat ze een prik krijgen. Ik heb het uiteindelijk een uur van te voren verteld en heel pedagogisch verantwoord gezegd dat hij daarna bij de speelgoedwinkel wat leuks uit mocht zoeken. Ik kon het niet over m´n hart verkrijgen helemaal niks te zeggen. Dit werkte erg goed. Het drama hadden we thuis en daar ging het heel goed. Heel even gehuild dat de prik erin ging, maar dat was zo over.
Ik zeg niks over de prik, ze weet dat ze 'm krijgt, dus dan weet ze wel hoe laat het is als we daar heen gaan.
Ik denk dat ik hem even uitstel, de prik. Jonathan moet al heel snel de griepprik, daarna wellicht de mex griep. Ik vind het allemaal nogal veel tegelijk in dat lijfje.

Hij mag sowieso de K al niet meer hebben vanwege zijn epilepsie.
Het is ook normaliter pas met vier jaar dacht ik Mal, geen idee waarom ze bij een aantal zo vroeg zijn.

Heb je nog geen brief gekregen over de Mexicaanse Griep wanneer je moet? Dacht te lezen dat Crini al data had gekregen via haar huisarts.
Onze huisarts is laat. Eind okt de normale griepprik en dan in november de mexicaanse. Denk dat ik de DTP liever in het voorjaar ga halen.
Ja dan zijn alle virussen enzo ook weer uit de lucht.
Met Max ben ik nu ook van het CB af trouwens. Die prik is meteen het laatste wat ze doen daar.

Heeft Jonathan van die andere DTP prikken erg last gehad? Max heeft eigenlijk op geen een echt gereageerd. Gaf hem wel altijd Thuja, misschien dat dat geholpen heeft?
Ik weet dat ik bij Jonathan wat meer mag kiezen. Hij heeft de BMR ook een half jaar later gehad omdat ik het zelf eng vond. Als ik hem niet meer wil laten inenten dan mag het ook. Maar ik denk dat hij meer risico loopt zonder de inentingen.
Jonathan heeft alle DKTP prikken gehad, dat was allemaal voor we wisten dat hij ziek was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven