Kado voor een piloot!

06-10-2009 17:40 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een topic geopend over een vriend die bijna piloot is en geen werk heeft...

Maar nu even wat anders, wel voor diezelfde piloot

Hij is over 5 weken klaar met zijn opleiding..

Heeft iemand een leuk origineel idee voor een kado?

Voor zijn verjaardag heb ik hem al een abonnement op een pilotentijdschrift gegeven...

Bedankt voor het meedenken!!
quote:Kastanjez schreef op 06 oktober 2009 @ 19:18:

[...]

Ehm... als je zelf piloot bent, weet je er zeker meer vanaf dan ik, maar jij weet niet wat ik denk over jou en jij weet niet wat ik weet, dus dit vind ik een beetje een vreemde opmerking.

Ik had me nog niet gerealiseerd dat hij nog geen baan heeft, maar het was verder ook niet rot bedoeld ofzo hoor. Ik vond het gewoon écht een grappige opmerking, omdat ik geen piloten met geldzorgen ken, ondanks hun grote schulden.

Jij schrijft dat ik duidelijk geen idee heb van salarissen van piloten, dus ik weet wel degelijk wat jij over mij denkt.

Ik ga er verder niet op in, want het gaat jou niks aan wat ik doe of hoe ik aan die informatie kom.

Nu weer ontopic graag.
Cum non tum age
Jemig zeg, ik ben niet snel gepikeerd op dit forum, maar kun je nou écht de lol van je eigen opmerking niet inzien? Ik probeer de angel er nog uit te halen, en dan reageer je nóg zo. Jammer hoor.

Marijntje, heb je iets aan de tips? Als het digitale boek te duur voor je is maar je vriend toch van lezen houdt, is misschien (nog) een abonnement op een leestijdschrift (HP de Tijd ofzo?) een goed idee. Mijn ervaring is, dat er altijd véél tijd om te lezen is.

Nog iets wat me te binnen schiet, beetje afhankelijk van of hij intercontinentaal of alleen in Europa gaat vliegen, er zijn van die boeken met '1000 plekken waar je geweest moet zijn', of '1000 schilderijen die je gezien moet hebben'. Als íemand kans maakt om een groot deel van die 1000 te halen, is het waarschijnlijk een piloot, dus...
quote:Tia Dalma schreef op 06 oktober 2009 @ 18:46:

[...]

Stef is geweldig, maar het vinden van dat spel voor hem is al een kado op zich... Het wordt in NL amper of helemaal niet meer verkocht vanwege de associatie met drank en op Marktplaats is het ook zelden terug te vinden. Helaas!!Dat valt wel mee hoor. Kijk maar

hier
haha wauw, nu weet ik dus wat mijn zwager heeft uitgegeven voor zijn broer hihi... voor een spelletje best veel maar hij vond het wel heel leuk.

je moet de stickertjes zelf nog op het vliegtuigje plakken enzo, zat ie blij naast me heel voorzichtig en netjes alle onderdelen bij elkaar te zoeken. mannen zijn soms net kindjes....
quote:HotCherryPoptart schreef op 06 oktober 2009 @ 20:11:

[...]

Dat valt wel mee hoor. Kijk maar

hierVind ik erg knap, waar halen ze die vandaan? Overal is Stef uitverkocht en wordt ook niet meer gemaakt voor de markt door MB... (plus dat ik geen informatie anders dan twee 06-nummers zie over twee jongens, dus ik geloof niet dat ik daar ga bestellen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven