Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Its verkopen jullie van die vlinderkasten die je in je tuin hangt en waar de vlinders in kunnen schuilen voor de regen? Die zijn erg leuk ja. Die wil ik ook volgend jaar.

Maar wij zochten een rupsenkast. Waar de rupsen in kunnen verpoppen.

We hebben er nu een zelf gemaakt. Van een oude houten kist.

Deze:

Vanmiddag ben ik in de regen nog even naar het veld geweest voor loof en heb nog 10 rupsen gevonden. We hebben er nu dus 22 in de kast zitten.

Ben erg benieuwd hoe het verder gaat.
dat lijkt me ook gaaf zoeb. Ben benieuwd wat ervan komt,

Ik ga morgen en overmorgen hard aanpoten tussen het werk, doktersbezoek en tandartsbezoek door. Want zondag krijgen we mijn ouders en vrienden van hun op bezoek
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Vanmiddag heb ik trouwen de uitslag gekregen van mijn knie. Zou het helemaal vergeten zijn door die rupsen.;-)

Het ziet er toch niet zo goed uit. En het heeft wel degelijk met de breuk te maken. De radioloog wil nog een MRI scan. Maar nu heeft de HA me doorgestuurd naar de Orthopeed.

En daar kan ik pas de 27e terecht. Nou ja, het gaat alweer, dus ik wacht maar af. Ik kreeg een brief mee, maar daar staan zulke medische termen op die ik met mijn medische terminologie niet eens kan ontcijferen. Zal ik erop gaan googlen of kom ik dan achter dingen die ik beter nog niet kan weten??
Da's niet zo best Zoeb
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mooi damesplasser Zoeb. Die rupsen zijn wel gaaf!

Powerpoint is af. En ik ben moe.

Ik werk te veel momenteel. Nou ja, morgen begint het weekend. Lékker! Al is het lijstje voor dat weekend ook alweer lang
Ehhh Fus... morgen weekend. 't Is pas woensdag hoor morgen.

Ik zat mijn kop te pijnigen wat die damesplasser met mijn knie te maken had. De kwartjes vallen niet zo snel vanavond.

Och ik maak me er niet zo druk om. Ik loop al 45 jaar met die knie, dus daar kunnen er nog wel 45 bij.
Waardeloos Zoeb, ik zou niet aan de google gaan.

Ik ga slapen, ben gaar en heb morgen een lange dag. Moet werken van 9.00 tot 21.00 en heb daar nu al een beetje de balen van.

Toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zie je, ik werk teveel als ik denk dat het morgen al weekend is

Nee, heb donderdag en vrijdag vrij, dus morgen begint mijn weekend

Oh, ik ben mezelf aan het afleren om kut te zeggen, ik probeer nu dus damesplasser
Zou mooi zijn, nog 45 erbij met die knie die niet altijd wil!
Ik lag ook al in een deuk om die damesplasser van Fuss...

Zoeb, niet googlen hoor. Heb je niks aan. Wacht nou maar even af.

Ik wil opeens ook een rupsenkast!

Hoe was het op de kermis Mamz?

Zwaai naar allen!
Damesplasser

Ik ga die Tramadinges maar niet nemen vanavond.
Kermis was heel leuk, beetje geschikte prijzen dus dan kun je een rondje meer. Muis is nog niet aan hele enge dingen toe. En eigenlijk net wat te klimmerig voor die simpele kleuterdingen, die hij wel heel leuk vindt.

Ik wil ook wel voortaan damesplasser zeggen

Zoeb, even afwachten dus, ben benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt met die knie.

Fuss, heb jij nog iets meegekregen van die NAC scholendag? Volgens zoon waren er zowat alle scholen aanwezig.

Moe nu. Truste!
Jezus Nik Een werkdag van 12 uur? Mag dat trouwens? Is wel erg lang. En ik zou er niet aan moeten denken.

Oh Gold 't is zo leuk zo'n kast. Tot nog toe. Maar ik ben gewoon angstig dat ze allemaal doodgaan. En Maleficent heeft de dikste al Harry gedoopt en ze wil allemaal namen. Dus ik heb de kleinste Benjamin gedoopt. Nu nog 18 te gaan.

(Ik hou ze nooit uit elkaar dat weet ik nu al).

Ik vind het maar een raar woord hoor damesplasser. Ik heb eens ergens klut neergeschreven. Een combinatie van.

Ik heb een goeie bui. En dat zonder pillen. Pipsie

Hebben je boys nog wat gewonnen mamz of doe je niet meer aan touwtje trekken of van die dingen.

Nee hoor ik ga niet googlen. Ik zie het vanzelf. Heb er nu opeens ook geen last meer van. 't Is net als je met kiespijn naar de tandarts gaat. Zit je daar is je pijn opeens weg.
Ohw nog een vraagje: Heeft iemand de nieuwe Libelle al gelezen?

Mijn schoondochter staat erin. En ik ben hem nog steeds vergeten te kopen. Oei fout van me zeg.
Ghe zoeb

Mogguh! Ook zonder de Tramadol goed geslapen dus die slik ik niet meer.

Blegh, werken. Geen zin.
Keelpijn ook nog. En gisteravond 'viel' er een knalgroene grote sprinkhaan (ofzo) uit een artisjok op m'n arm en nu voel ik continu overal gekriebel.
Goedemorgen!

Gaaf Zoebie, die rupsen. Ik heb al wel vaak zo'n kweek in het voorjaar gehad. Echt leuk om dat proces van verpoppen tot vlinder mee te maken. Hoop voor je dat het overwinteren lukt.

Leuk, geschikte prijzen op de kermis. Ik vind het meestal haske duur maar gelukkig is er hier altijd een 1 euro-dag.

Oh, ben dol op artisjokken. Minder dol op sprinkhaan trouwens.

Fijne dag gewenst!

Enne, Fussie; fijn weekend!
Hier ook keelpijn. Komt door het weer.

Wij gebruiken hier meestal Kwalitatief Uiterst Teleurstellend. Volgens mij komt die uitdrukking uit het leger. Ik zag in ieder geval laatst een programma op tv waar iemand van defensie werd geinterviewd en die gebruikte het ook.
Moggû,

Ik heb geen lijst voor vandaag.

Ga alleen maar werken.

Ik hoop dat ik om een uur of 22.00 thuis ben en dan morgen om 6.00 er weer uit, want dan moet ik naar een of andere cursus.

Vrijdag ben ik dan gelukkig vrij en zaterdag ga ik weer werken.

Geen Libelle gezien Zoeb, waar ging het over?

Ik ga opschieten, fijne dag allemaal!
Het artikel in de Libelle gaat over speciale duo's met een missie. Bij schoondochter ging het over Nasa Rosso, het clownsduo. Een soort Cliniclowns maar dan voor gehandicapten en b.v. demente bejaarden. Dat doet ze met veel passie samen met nog een vrouwtje. Ik ga vandaag maar een Libelle halen.
quote:Astarte schreef op 06 oktober 2009 @ 09:33:

Mijn lijstje van gisteren:

Huis netjes achterlaten

Kinderen wegbrengen

Werken

Eten koken

Notulen uitwerken thuis

was opvouwen/in de droger doen

1 hoofdstuk studieNiet al te best dus, veel te lange dag gemaakt op het werk, dus haasten om de kinderen op te halen, en dan komt het niet meer echt goed
Zeg Astare dat is toch helemaal niet slecht gedaan?
Mogguh maisjes..

Wat leuk, je schoondochter in de Libelle! Kopen en bewaren Zoeb!

Binnenkort komt de dochter van mijn pleegmutti er ook in. Week 42 of zo?

Max

Fred

Frits

Lola

Tinus

Klaas

Lenie

Annie?

Of allemaal Bn-ner namen Zoeb?

Geer en Goor

Adam en Mickey

Connie en Hans

Raffael en Silvie?

En dan heb je ook nog de categori:

Stipje

Streepje

Witje

Bruintje

Groentje

Blauwtje

Vlekje?

He he, zo kan ie wel weer...

Nik! Een werkdag van 9 tot 9? Tjeeeee....

Asarte, het huis netjes achterlaten als je een dag gaat werken is al een prestatie op zich vind ik.

Hier is het huis al lang niet met oke.

De keukenkastjes zijn vies, maar volgens mij ben ik de enige van het gezin die het ziet...

Bedden moeten afgehaald..

En ik kan het wel doen hoor, met 'die' arm, maar als ik te veel doe dan tintelt ie als een gek aan het eind van de dag...

Wat een klutweer buiten. Ik ben blij dat ik de hele dag niet weg hoef....

Koffie!

Coebergh?

Allis?

Livre?

Alles goed?
Oke dat is leuk voor als de rupsen verpopt zijn.

Gek zeg ik heb rupsen altidj van die vieze beestjes gevonden en deze vind ik zo schattig.

Ben benieuwd hoe het Coebergh is vergaan.

En Liev zien we ook niet meer inderdaad.

Allis ook nog alles goed of zit je aan de andere kant van de oceaan?

Wanneer komt Jonna terug?
goedemorgen

dat is wel heel klote van je knie pips

nikki wat maak jij lange dagen. Mag dat, bij ons officieel niet.

Hier alles redelijk rustig

mijn bezemlijstje:

-sporten

-werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven