Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 6 oktober 2009 om 22:10
dinsdag 6 oktober 2009 om 22:39
Ik kan dat niet hoor, als er ineens van alles van me verwacht wordt. Alsof ik niet al veel te veel moet. Wordt helemaal gek van wat ik denk dat anderen denken dat ik denk dat zij vinden dat ik hoogstwaarschijnlijk zal gaan doen. Bah. En iedereen maar weer lekker op de bank in afwachting van wat er gaat komen. Nou. Niks!
woensdag 7 oktober 2009 om 00:14
Nacht! Ben net een kwartiertje thuis. Hard gewerkt joh! Pfffffff, als dat altijd zo gaat, nah, ik heb me toch een energie over. Moet elke keer buffetten draaien, tsssss, draait Bluesy d'r handje niet voor om hoor, piece of cake! Wel leuk, dat dan weer wel.
Pun, wat erg voor die ouders, gatverpiellekes, zeg! Veel sterkte voor hen en voor jullie!
Hela, succes morgen!
Winx, meid, je bent toch geen teenagert meer......
Yette, beterschap!
Solomio, hoop dat je je morgen wat minder allenig voelt!
Biertje en dan slapen....
Pun, wat erg voor die ouders, gatverpiellekes, zeg! Veel sterkte voor hen en voor jullie!
Hela, succes morgen!
Winx, meid, je bent toch geen teenagert meer......
Yette, beterschap!
Solomio, hoop dat je je morgen wat minder allenig voelt!
Biertje en dan slapen....
woensdag 7 oktober 2009 om 11:33
Meisjes, dank jullie voor de knuffels.
Het moeilijkste vind ik dat niemand meer aan die datum denkt, en dat ik er zelf eigenlijk niet ieder jaar weer over wil beginnen. Maar ja, voor mij is die datum belangrijk.
Koffie en dan slopen (mag een kast uit elkaar halen, vinnik leuk).
Het moeilijkste vind ik dat niemand meer aan die datum denkt, en dat ik er zelf eigenlijk niet ieder jaar weer over wil beginnen. Maar ja, voor mij is die datum belangrijk.
Koffie en dan slopen (mag een kast uit elkaar halen, vinnik leuk).
woensdag 7 oktober 2009 om 13:55
quote:yette schreef op 07 oktober 2009 @ 13:06:
Mir, ik heb vrienden die dit jaar voor de 8ste keer het overlijden van een van hun kinderen herdenken. Samen met close familie en vrienden. Het staat hier gewoon op de kalender.
Mijn moeder vergat hun geboortedag voor het eerst na 4 jaar. Daarna heeft ze ze op de kalender gezet. Maar mijn moeder heeft nu niet veel meer aan haar kalender.
Zo, kast is uit elkaar, das prettig. Ondertussen ook nog ff wat doosjes ingepakt en spullen in vuilniszakken gemikt. Nu nog even naar de vuilnisbak en de papierbak, ben ik voor vandaag weer heel tevreden.
Mir, ik heb vrienden die dit jaar voor de 8ste keer het overlijden van een van hun kinderen herdenken. Samen met close familie en vrienden. Het staat hier gewoon op de kalender.
Mijn moeder vergat hun geboortedag voor het eerst na 4 jaar. Daarna heeft ze ze op de kalender gezet. Maar mijn moeder heeft nu niet veel meer aan haar kalender.
Zo, kast is uit elkaar, das prettig. Ondertussen ook nog ff wat doosjes ingepakt en spullen in vuilniszakken gemikt. Nu nog even naar de vuilnisbak en de papierbak, ben ik voor vandaag weer heel tevreden.
woensdag 7 oktober 2009 om 16:37
woensdag 7 oktober 2009 om 18:25
woensdag 7 oktober 2009 om 21:22