Babynomade
woensdag 7 oktober 2009 om 10:28
Ik ben nu een paar dagen overtijd, en ik hoop dat ons kindje snel wordt geboren! Maar nu het weer zo is omgeslagen, zit ik te denken om een wikkeldeken voor de maxi-cosi aan te schaffen. Ik had gelezen over de babynomade van Red Castle.
Is deze echt ideaal? Want bepaald goedkoop is het niet! En wie weet waar je 'm online voor een goed prijsje kan kopen?
En is er iemand die de rode of de rood/grijze heeft? Is dat een mooie kleur?
Is deze echt ideaal? Want bepaald goedkoop is het niet! En wie weet waar je 'm online voor een goed prijsje kan kopen?
En is er iemand die de rode of de rood/grijze heeft? Is dat een mooie kleur?

woensdag 7 oktober 2009 om 10:37
Hahaha, ja ik dacht ook dat ze bedoelde met een paar dagen overtijd dat ze een paar dagen terug ongesteld had moeten worden
Maareh...Koa, ik heb geen idee,sorry
Maareh...Koa, ik heb geen idee,sorry

'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin

woensdag 7 oktober 2009 om 10:40
ik had 2 jaar geleden een voetenzak van maxi cosi zelf, vond het ideaal. Mn zoon is van december dus vond het wel erg lekker dat die zak dichtgeritst kon worden, geen tochtgaten.
Met de wikkeldeken waar jij het over hebt, heb ik geen ervaring, weet wel dat die van maxi cosi en die van wallaboo erg prettig zijn.
En sterkte nog met die dagen overtijd! (weet hoe het is, ben doorgelopen tot 41+5)
Met de wikkeldeken waar jij het over hebt, heb ik geen ervaring, weet wel dat die van maxi cosi en die van wallaboo erg prettig zijn.
En sterkte nog met die dagen overtijd! (weet hoe het is, ben doorgelopen tot 41+5)
woensdag 7 oktober 2009 om 10:45
Ik heb ook zo'n voetenzak van Maxi-Cosi, gekocht bij de Prenatal. Is echt super, lekker warm en inderdaad geen tochtgaten. Kost wel wat, (geloof iets van 60 euro), maar ik heb eerst dekentjes geprobeerd en dit was toch echt handiger. We hebben de voetenzak later ook nog gebruikt in de babyschaal van onze bakfiets.
woensdag 7 oktober 2009 om 10:52
Het voordeel van de babynomade lijkt me dat je 'm voor meedere dingen kan gebruiken. Dus in de maxi-cosi, in de wieg, en ook gewoon lekker in huis. Terwijl je de voetenzak van maxi-cosi ook echt alleen daarin zult gebruiken denk ik.
En inderdaad, het is nu nog niet zo koud, maar dat komt natuurlijk nog wel de komende maanden!
En inderdaad, het is nu nog niet zo koud, maar dat komt natuurlijk nog wel de komende maanden!
woensdag 7 oktober 2009 om 11:14
Ik had een dekentje in de maxi-cosi. Dochter is geboren in de zomer en toen het echt koud werd groeide ze er al bijna uit, waardoor ik het zonde vond om nog zo'n voetenzak te kopen. Maar als de volgende in de winter wordt geboren koop ik er zeker eentje. Veel makkelijker dan dat gefrut met een los dekentje.
woensdag 7 oktober 2009 om 11:40
Ik had bij de vorige een voetenzak van maxi cosi, maar heb nu een lodger shelter en ben over die laatste veel meer te spreken. Vooral omdat je je kindje makkelijk met shelter en al uit de maxi cosi kunt tillen. Als we weg gaan: kind in de shelter leggen als ze gaat slapen, zodra we weggaan slapend kind in de maxi cosi overhevelen en op de plaats van bestemming de omgekeerde handeling (al slapend). Wel zo makkelijk (bij de vorige heb ik zoon nogal eens onbedoeld wakker gemaakt door het overhevelen door alle gepruts met riempjes ed.). Ik weet niet hoe dat met de babynomade precies zit, maar als die net zo makkelijk in en uit de MC te halen is zou ik zeggen: doen! Ik heb mijn shelter overigens van marktplaats. Die dingen gebruik je zo kort dat een 2e hands er over het algemeen nog bijna nieuw uitziet.
woensdag 7 oktober 2009 om 15:07
Hier een Lodger Bunker, ook ideaal, heeft 2 lagen, en kun je zelf kijken of je 1 of 2 lagen in elkaar knoopt.
En je kunt heb ook in de kinderwagen, buggy, maxi cosi gebruiken, en ivm ondertemp heeft onze jongste spruit de eerste weken die bunker ook continue gebruikt in huis, in de box, de eerste week zelfs met een kuikje er tussen / naast (en het was zelfs zomer...)
Deze kun je ook langer door gebruiken en later weer als voetenzak
En je kunt heb ook in de kinderwagen, buggy, maxi cosi gebruiken, en ivm ondertemp heeft onze jongste spruit de eerste weken die bunker ook continue gebruikt in huis, in de box, de eerste week zelfs met een kuikje er tussen / naast (en het was zelfs zomer...)
Deze kun je ook langer door gebruiken en later weer als voetenzak
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
woensdag 7 oktober 2009 om 15:10
woensdag 7 oktober 2009 om 21:03
Ik ervaar het als een ideaal ding, en absoluut geen miskoop.
Bij mijn oudste 2 had ik hem niet, en die zijn ook groot geworden (hehe) maar bij de jongste heb ik hem elke dag gebruikt, en straks weer, in de buggy.
Vorig jaar toen ze baby was had ze niet eens een jasje nodig, en ik moest de hele dag op en neer naar school, zwemles, dansles, enz en voor een baby in een MC is het heerlijk warm
Op het dak zie je kleine musjes,

woensdag 7 oktober 2009 om 21:28