Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja hij weet dat ik jarig ben, maar hij is heel de week al bezet door fitness en in het weekend is hij (altijd) bij mij. Dus op die ene vrije avond gaat hij andere nuttige dingen doen.

En of ik mijn verjaardag belangrijk vind? Mwah, vind het wel gezellig als er mensen komen! Maar ik ga hem vanavond bellen (tussen zijn fitness en mijn dansen door...) en zeggen dat ik het wel ontzettend jammer vind...
Hey Moos....schuift dat nog een beetje PA zijn jou?

Anders kom ik solliciteren hoor!

Jij hebt zo veel knapperts in de buurt (lees muziekanten)

Kym die is verliehieft,Kym die is verliehieft!!!!

Gewoon geen ontkennen meer aan!

*blijft Libanese kindjes aan Kym's rokken zien hangen*

Dat schema van RM is niet zo lastig hoor

Onbereikbaar tussen 02.00 snachts en 17.01 smiddags hahahaha

Latteke, ik vind dat je best kan zeggen dat je het niet leuk vind,maar ik vind niet dat je er boos om moet worden.

Maar das persoonlijk hoor...

Tis pas 2 maanden, en als hij zoals je zegt de rest van de week gewoon druk is met andere dingen....hij moet natuurlijk ook wel een momentje voor zichzelf kunnen hebben
Hihi Summerdance je hebt helemaal gelijk, mag niet boos worden.

Maar heb nu toch wel ontzettende zin in chocola! (volgens mij moet ik écht ongesteld worden... pfff)
Mwah, ik zou dus echt wel boos worden van teleurstelling. Come on girls, ze is jarig!

Als iemand gek is op je, dan houd je daar toch rekening mee en maak je er toch tijd voor?
Dat ben ik op zich wel met je eens, maar het is pas 2 maanden, hij is er elk weekend, dus ik kan me voorstellen dat hij ook even een avondje voor zichzelf wil hebben.

Geloof me, ik zou ook de pest in hebben hoor, maar das dan meer mijn eigen ongenoegen als het feit dat ik hem niet snap.
Mwah, ben het er gewoon niet mee eens.

Ik geloof er gewoon in dat als het echt goed zit tussen mensen, iemand zelf wel bedenkt dat het leuk is om samen te zijn met een verjaardag. En hallo, hij kiest er zelf voor om dagelijks te fitnessen, dus kan ie ook wel wat moeite doen. Juist omdat het pas twee maanden is!
Das ook mijn idee, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo denkt

Misschien heeft fitnessende lief gewoon een wat langere aanloop tijd nodig.

Kijk als ie haar nou vreselijk verwaarloosd vind ik het wat anders, maar hij is al 8 weekenden elk weekend bij haar....

Moet eerlijk zeggen dat dit gevoel voor mij ook nog redelijk nieuw is hoor.

Dat stukje accepteren dat nou net niet iedereen (lees man) zo denkt en voelt als ik

Tuurlijk mag ze wel zeggen dat ze het jammer vind, maar boos worden zou mij iets te ver gaan
Godver. Lees ik dit op SJ's Facebook:

"Was thinking about you today. I miss you too babe. Hope you're well! xoxoxox"

Van zijn exvriendinnetje die ook expat was en een paar weken voordat ik hem leerde kennen het land heeft verlaten.

Hier word ik dus gewoon puur agressief van! Wat is dit voor een gelul? I miss you too??

Ja dat too daar zou ik ook over vallen!!

Maar als je dan het eerste gedeelte weer leest daar staat eigenlijk:

Goh, ik moest ineens aan je denken vandaag...

kan je op FB niet terug lezen of hij bij haar een berichtje heeft achtergelaten dan?
Ja, dat heeft ie, maar dat kan ik niet lezen. Een bericht van vorige week.

Hij is dus waarschijnlijk gestart.

Niet zo leuk he?
Minder geslaagd is het zeker wel ja!

En nu....ga je het zeggen of slik je het weg (wat ik dan weer niet zou kunnen)
Sms is de deur al uit. Uiteraard.
Ben benieuwd...

Erg in de stress meis?
"Did I say anything when I saw the pic of your EX boyfriend in your wallet? She's just a friend babe, you can't miss your friends?"

Pff.
Oeff.....eigenlijk het enige goeie wat hij had KUNNEN zeggen

bedacht me trouwens net dit...

Boeiend als zij hem mist!!!

Hij is toch lekker bij jou....
quote:Summerdance schreef op 07 oktober 2009 @ 17:06:

Oeff.....eigenlijk het enige goeie wat hij had KUNNEN zeggen

bedacht me trouwens net dit....Wat bedoel je..?
Precies wat ik zeg!

Is toch een prima antwoord?

enne....heb jij echt nog een foto van je ex in je portemonnee zitten?
Hello Hello

Heel de middag cursus gehad (EHBO) dus kon niet meer reageren en heb dus collega prima weten te ontwijken ...

Als antwoord op jou Sum, Ik ben absoluut een meisje met een hele grote mond , maar als ik het over dat soort zaken moet hebben ( want ik vind gewoon dat dat moet van mezelf) dan durf ik niet...

Ik vind MSN dan juist makkelijker want dan kan ik zijn antwoord heel even laten inwerken eer ik weer een antwoord terug geef ...

En hij praat volgens mij net zo moeilijk over emoties/gevoelens/ als ik dus ik denk dat hij dit ook wel een prima manier gaat vinden...

En zo niet , tja jammer dan .... ( I know ik kies te makkelijk voor de easy way out manier nu)

Dus ik hoop hem online te treffen vanavond , moet wel zeggen misschien heeft ie het wel al door,want heb helemaal geen sms van hem gehad vandaag,heb hem er gister ook niet heel erg lief de deur uit gezet... meer een beetje zo van "nou als jij nou even je kleren weer aantrekt ,dan kan ik zo naar bed"

En dan even ego modus weer uit... Kym ik vind het een stom antwoord. van SJ . aan de ene kant ben ik van mening dat je tuurlijk je vrienden kan missen, maar ik begrijp van jou dat ze een ex is ?? dat is toch anders ? of zie ik dat verkeerd??

Ik zou er een beetje pissig om worden , of in elk geval het zou mij niet lekker zitten.. (maargoed zo ben ik )
Ah fijn.....we kunnen dus zaterdag een toeval krijgen van het lachen, jij kan reanimeren

Stroll,ik kan dat dan juist weer helemaal niet

Dit soort dingen over de MSN

Gek is dat toch, dat iedereen dat anders doet...

Nog even over SJ,

Wat had hij dan moeten zeggen?

Iets anders was een leugen geweest toch?

Ok het zijn exen, en er is niet gezegd dat hij aan ex heeft geschreven dat hij haar mist!..of zie ik het nou weer heel verkeerd?
Yep ik kan reanimeren .. kon ik al maar we kregen vandaag een extra cursus over de AED, dat apparaat waar je shocks mee geeft ...

En dan , tja ik ben juist als ik msn veel eerlijker en opener over mijn gevoelens enzo .. raar he .. voelt veel veiliger voor mij op die manier ( zeker in een beging fase ) als ik eenmaal echt iemand goed genoeg ken en mezelf bloot durf te geven ( ik beken gelijk maar daar gaat heeeeeeeel wat tijd over heen ) dan durf ik wel.....

En dan SJ, nouja zij zei I miss you too........ Dus lijkt het me dat hij als eerste zoiets in die trant geschreven heeft ...

En ik vind dat not done ( jawel als je het meent ,maar dan moet ie niet Kym aan het lijntje houden omdat zij er wel is en dat andere meisje weer weg is )

Toch ? ik weet het niet hoor , ik schrijf niet naar mijn exen dat ik ze mis ...

Maargoed dat is mijn idee ...
Nou zeg, het feit dat je iemand heel leuk vindt wil toch niet zeggen dat je dan elke andere persoon in je omgeving meteen vergeten bent? Ik kan zo 2 exen noemen die ik nog weleens mis, en dat wil helemaal niet zeggen dat ik ze weer terug zou willen. En zeker als je uit elkaar bent gegaan om de afstand (weet natuurlijk niet of dat de reden is) kan ik me voorstellen dat je iemand nog wel kunt missen, hoe blij je ook bent met je nieuwe lief. Ik vond z'n sms terug ook wel heel oke eigenlijk.

Sum, ik heb geen PA hoor, zo rijk en geslaagd ben ik nou ook weer niet. Maar ik zal aan je denken als het nog eens zover komt
Hahahaha,.....ik spreek ook zeker NIET met mijn exen

Maar voordat SJ nou afgebrand wordt tot op zijn vetertjes.

Zou het ook niet gewoon een taalfoutje kunnen zijn?

Ik weet het niet hoor....

*is misschien een tikje te goedgelovig*
Ow WOW, ik heb gewoon al een baan in de toekomst als PA

(niet pas als ik 55 ben hoor....dan vinden al die goddelijke muziek spelende knappe kerels me niet meer leuk)
Zijn sms terug vond ik politiek correct.. zo`n sms waar je niks meer op terug kan sturen sms.. want tuurlijk is dat het juiste antwoord...

Maargoed , ik ben misscchien te ... ? geen idee wantrouwend?

En als de afstand de reden zou zijn dat ze uit elkaar zijn gegaan dan zou ik me helemaal achter mn oren krabben... (want mm stel nou ze komt ineens toch terug ??? )

want ik ben zo iemand als ik echt helemaal gek op iemand ben .. ik moeite nog kosten zou sparen om bij die persoon te kunnen zijn/blijven.... ( maargoed ook dit is weer mijn mening)

Die eigenlijk weinig toevoegd ( die laatste opmerking)
Ik word er achterdochrig van, that's for sure.

Zij moest het land uit, want haar missie zat erop. Maar wat als ze net als ik ook zo lang zou blijven? Nou?

Ben ik een vervangster?

En ja, die foto zit om dubieuze redenen nog in mijn portemonnee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven