NIET groepje
donderdag 8 oktober 2009 om 14:02
Zo sta al minutenlang in de wachtrij bij Ben waarom ik niet mobiel kan bellen. Had het abo net verhoogd en er deze maand nog niet mee gebeld. Ze jassen nu mijn hele tegoed er doorheen.
Teringlui Ik wacht rustig met telefoon aan de oor en forum verder.
Teringlui Ik wacht rustig met telefoon aan de oor en forum verder.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 8 oktober 2009 om 14:57
Smurfin weet jij dat? Ik sta al 5 maanden te wachten en had een afspraak in het ziekenhuiis. Werd ik laatst gebeld dat die dokter per direct niet meer er werkte. Dat waren haar woorden. Gelukkig kreeg ik vandaag een nieuwe afspraak voor half november (vorige afspraak was eind sept.). Dan moet je het wel bont gemaakt hebben als je per direct niet meer werkt?
Alle ziekenhuizen kon ik vanaf nu pas eind januari terecht op eentje na die niemand kent. Nou nu maar gekozen voor die op loopafstand van mijn huis. Als ze mijn voeten eraf hakken kan ik nog op mijn knieen naar huis kruipen .
Alle ziekenhuizen kon ik vanaf nu pas eind januari terecht op eentje na die niemand kent. Nou nu maar gekozen voor die op loopafstand van mijn huis. Als ze mijn voeten eraf hakken kan ik nog op mijn knieen naar huis kruipen .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 8 oktober 2009 om 19:47
hallo allen!
ikweenie MV, dokters met name de jonge en in opleiding wisselen nogal veel (heb zelf in mijn carriere reeds in 4 ziekenhuizen gewerkt, dat is sinds 2003)
meestal weet je dat inderdaad wel van te voren, en soms neemt iemand gewoon een nieuwe baan, maar dan is er ook opzegtermijn
de dokter voor wie is afgebeld kan trouwens ook gewoon zelf ziek zijn geworden, hebben we helaas ook (recent nog een professor overleden en een op de hartbewaking opgenomen in ons ziekenhuis)
ikweenie MV, dokters met name de jonge en in opleiding wisselen nogal veel (heb zelf in mijn carriere reeds in 4 ziekenhuizen gewerkt, dat is sinds 2003)
meestal weet je dat inderdaad wel van te voren, en soms neemt iemand gewoon een nieuwe baan, maar dan is er ook opzegtermijn
de dokter voor wie is afgebeld kan trouwens ook gewoon zelf ziek zijn geworden, hebben we helaas ook (recent nog een professor overleden en een op de hartbewaking opgenomen in ons ziekenhuis)
donderdag 8 oktober 2009 om 19:57
donderdag 8 oktober 2009 om 20:07