Mode & Beauty alle pijlers

100 shampootesters

07-10-2009 14:32 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug werd hier op de site een oproep gedaan om 100 mensen te vinden die shampoo van Elvive wilden testen. Ik heb het formulier ingevuld en vandaag kreeg ik een doosje met een fles shampoo en een bus ontwarringsspray. Ik ben geselecteerd, woehoew.

Wie ook, wat voor haar hebben jullie en welke shampoo hebben jullie gekregen?

Ik heb erg lang donker haar en de shampoo voor lang, dof haar. Jawel.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
De postbode is al geweest geloof ik, dus ik zit er niet bij, jammer, maar volgende keer beter. Of zit het bij de pakketpost? Dan heb ik nog een kans, die komt apart namelijk!

Succes met testen!
Ik wil ook
kheb geen idee :(

aangezien ik werk en ik mijn post nog niet gecheckt hebt.
Niks gekregen vandaag....
Ik heb ook niks gekregen helaas .
quote:Tchai schreef op 07 oktober 2009 @ 15:17:

Ik wil ook Wat dacht je van mij! Ik zit al dágen in een veel te klein hokje in afwachting van testshampoo
Ik heb het pakketje ook binnen. Tis voor lang en dof haar...ipv fijn en futloos. Nouja, het ruikt wel lekker.
ik heb het vandaag ook ontvangen..

ben benieuwd of de ontwarrende spray goed werkt...

Ik heb altijd problemen met me haar, te snel vet en te veel klitten ben benieuwd of dit werkt..
Ik wil ook! Komt het met pakketpost? Dan heb ik nog een kansje...
Ja het komt met de pakketpost mee..

ik heb trouwens lang haar dat snel vet word..

dat had ik ook opgegeven op het inschrijfformulier..

en ik heb de nutri gloss shampoo en ontwarende spray gekregen..
enenenen, zijn degenen die nu niet mee mogen doen dan ook uitgesloten van het testpanel?
Ik heb ook het pakketje gekregen!

Best leuk had niet gedacht dat ik uitgekozen zou worden.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Volgens mij heeft iedereen dezelfde producten gekregen..
Ik heb ''t ook gekregen. Leuk! Maar die instructies van de producten vind ik bijna een belediging Ik ben toch niet achterlijk? Maar leuk! Vanavond uitproberen :-)
Boehoe, ik heb me aangemeld maar niks gehoord
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb ook net het pakketje ontvangen. Leuk, ga het morgen meteem proberen!
Met een beetje mazzel gaan vrouwen hier nu schrijven hoe geweldig het product is, heeft de fabrikant twee vliegen in één klap.
Leuk dat er hier meer mensen zijn die meedoen! Hebben jullie allemaal lang haar? Mijn haar is zo lang dat het een stuk voorbij mijn behaband op mijn rug valt zeg maar.

Vraag me af waarop dan geselecteerd is, of zou er gewoon geloot zijn?

En degenen die zich wel aangemeld maar nog niks ontvangen hebben, misschien komt het morgen nog? Vond het wel raar dat de enquête al op 16 oktober ingevuld moet worden, dacht dat ik 2 weken moest testen.
Ja ikke ook!

Ik heb dezelfde als jullie, roze flessen zijn het.
Vanmorgen voor het eerst getest.

De shampoo, dat weet ik nog niet zo goed wat ik daar van vind. Het leek bij het uitspoelen wel alsof mijn puntjes extra droog en klitterig werden.

Na het douchen dat andere spul erin gespoten en dat is wel echt super goed spul! Je merkt echt verschil met doorkammen.

Nou heb ik blond haar, tot aan de onderkant van mijn schouderbladen, redelijk dun maar toch geregeld last van klitten. Ik kon er vandaag met gemak met mijn borstel door heen komen.

Ik heb mijn dochter van bijna 11 (met een mega grote bos krullen) het spul ook laten testen en zij vond het ook heerlijk. Bij haar is het namelijk echt moeilijk om er door heen te komen, ze raust een eind weg met die borstel. Maar vandaag, heel soepeltjes. Ik denk dat dit product dus wel een blijvertje is.

Maar goed, pas de eerste dag, dus we zullen zien
quote:Hemera schreef op 07 oktober 2009 @ 17:35:

Ik heb ''t ook gekregen. Leuk! Maar die instructies van de producten vind ik bijna een belediging Ik ben toch niet achterlijk? Maar leuk! Vanavond uitproberen :-)Belediging? Ik vond dat juist wel handig, want ik was al naar boven gerend en had de shampoo in mijn haar gesmeerd en er daarna die spray overheen gespoten, ik snapte al niet waarom er stond dat het mn haar niet zou verzwaren
Nou, ik heb het pakket ook gekregen, met shampoo en spray voor lang dof haar. Zelf heb ik halflang/ kort blond haar, dus even afwachten of het wel iets voor mijn haar doet.

Morgenochtend ga ik het voor het eerst gebruiken
Semper ubi sub ubi
Ja, iedereen heeft dezelfde, ongeacht je haar volgens mij. Vind de shampoo in ieder geval erg lekker ruiken en de spray lijkt, na 1x gebruiken, ook goed te werken. Nog even afwachten wat de glans doet.
Ik ben ook ingeloot Heb de shampoo en de spray nu 1x gebruik. De spray vind ik erg goed maar wel een beetje merkwaardig ruiken. Jullie? Van de shampoo kreeg ik erg zacht haar! Ik ga de fles wel opmaken denk ik!

Heb trouwens lang haar. Wel veel maar niet erg dik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven