100 shampootesters
woensdag 7 oktober 2009 om 14:32
Een tijdje terug werd hier op de site een oproep gedaan om 100 mensen te vinden die shampoo van Elvive wilden testen. Ik heb het formulier ingevuld en vandaag kreeg ik een doosje met een fles shampoo en een bus ontwarringsspray. Ik ben geselecteerd, woehoew.
Wie ook, wat voor haar hebben jullie en welke shampoo hebben jullie gekregen?
Ik heb erg lang donker haar en de shampoo voor lang, dof haar. Jawel.
Wie ook, wat voor haar hebben jullie en welke shampoo hebben jullie gekregen?
Ik heb erg lang donker haar en de shampoo voor lang, dof haar. Jawel.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
donderdag 8 oktober 2009 om 18:31
Ik heb ook beide producten geprobeerd..
vind persoonlijk de spray beter dan de shampoo..
dankzij de spray kan ik nu moeiteloos me haar kammen.
terwijl ik normaal een kwartier bezig ben om door de klitten te komen..
ik vind het ook erg fijn dat je de spray op droog haar kan gebruiken tussen 2 wasbeurten door..
ik ben nu al tevreden kijken wat het op lange termijn doet.
vind persoonlijk de spray beter dan de shampoo..
dankzij de spray kan ik nu moeiteloos me haar kammen.
terwijl ik normaal een kwartier bezig ben om door de klitten te komen..
ik vind het ook erg fijn dat je de spray op droog haar kan gebruiken tussen 2 wasbeurten door..
ik ben nu al tevreden kijken wat het op lange termijn doet.
vrijdag 9 oktober 2009 om 08:46
quote:tandpasta schreef op 08 oktober 2009 @ 16:02:
Ik ben ook ingeloot Heb de shampoo en de spray nu 1x gebruik. De spray vind ik erg goed maar wel een beetje merkwaardig ruiken. Jullie? Van de shampoo kreeg ik erg zacht haar! Ik ga de fles wel opmaken denk ik!
Heb trouwens lang haar. Wel veel maar niet erg dik.
Die spray ruikt inderdaad merkwaardig. Je ruikt wel een vleugje van iets lekkers fris, maar er zit ook een ander raar geurtje doorheen. Kan nou niet echt precies zeggen wat.
Maar, vandaag weer die spray gebruikt en ik ben fan!! Ik vind het echt goed spul. Ik heb iets van 6 spuitjes door heel mijn haar gedaan, het daarna (met gemak) door kunnen borstelen. Daarna op laten drogen, zonder nog extra schuimmousse erin te doen wat ik altijd doe. Het lijkt wel alsof mijn haar ook iets meer volume heeft gekregen, het ziet er gezond en glanzend uit.
Of is dit wishfull thinking en iets te vroeg gegild?
Ik ben ook ingeloot Heb de shampoo en de spray nu 1x gebruik. De spray vind ik erg goed maar wel een beetje merkwaardig ruiken. Jullie? Van de shampoo kreeg ik erg zacht haar! Ik ga de fles wel opmaken denk ik!
Heb trouwens lang haar. Wel veel maar niet erg dik.
Die spray ruikt inderdaad merkwaardig. Je ruikt wel een vleugje van iets lekkers fris, maar er zit ook een ander raar geurtje doorheen. Kan nou niet echt precies zeggen wat.
Maar, vandaag weer die spray gebruikt en ik ben fan!! Ik vind het echt goed spul. Ik heb iets van 6 spuitjes door heel mijn haar gedaan, het daarna (met gemak) door kunnen borstelen. Daarna op laten drogen, zonder nog extra schuimmousse erin te doen wat ik altijd doe. Het lijkt wel alsof mijn haar ook iets meer volume heeft gekregen, het ziet er gezond en glanzend uit.
Of is dit wishfull thinking en iets te vroeg gegild?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 9 oktober 2009 om 16:23
vrijdag 9 oktober 2009 om 17:59
Ja, ik heb het idee dat de shampoo voor lang en dof haar precies doet wat zn naam zegt, hij maakt mn haar lang en dof. Ik gebruik normaal altijd conditioner voor de doorkambaarheid, die mis ik niet door de spray. Maar heb het vandaag mijn collegae gevraagd en die zeiden ook dat mijn haar er wel eens mooier uit heeft gezien, al voelt het wel zacht.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
vrijdag 9 oktober 2009 om 20:07
quote:Bonny82 schreef op 09 oktober 2009 @ 17:59:
Ja, ik heb het idee dat de shampoo voor lang en dof haar precies doet wat zn naam zegt, hij maakt mn haar lang en dof. Ik gebruik normaal altijd conditioner voor de doorkambaarheid, die mis ik niet door de spray. Maar heb het vandaag mijn collegae gevraagd en die zeiden ook dat mijn haar er wel eens mooier uit heeft gezien, al voelt het wel zacht.Ligt niet aan jou, eerst vond ik het wel fijn dat mijn haar zo zacht aanvoelde, maar mijn haar lijkt fijner dan ooit tevoren, met wind etc niet zo leuk.
Ja, ik heb het idee dat de shampoo voor lang en dof haar precies doet wat zn naam zegt, hij maakt mn haar lang en dof. Ik gebruik normaal altijd conditioner voor de doorkambaarheid, die mis ik niet door de spray. Maar heb het vandaag mijn collegae gevraagd en die zeiden ook dat mijn haar er wel eens mooier uit heeft gezien, al voelt het wel zacht.Ligt niet aan jou, eerst vond ik het wel fijn dat mijn haar zo zacht aanvoelde, maar mijn haar lijkt fijner dan ooit tevoren, met wind etc niet zo leuk.
Semper ubi sub ubi
maandag 12 oktober 2009 om 21:42
maandag 19 oktober 2009 om 14:44