Good Luck
donderdag 8 oktober 2009 om 16:12
Floddertje it is dan!
Leuk, ook meisjes Bam. Heb inmiddels gezien dat ze het bij ons in de buurt ook geven. Vanavond eens bespreken, denk dat ze het wel leuk zal vinden. Heb zelf als kind ook gejudoot, vond het geweldig. Erg leuke foto's idd!
Ha ha, grappig dat je dat noemt Amalia, is precies wat ik gisteren met haar heb afgesproken. We gaan morgen samen kleren kopen bij een echte kinderkledingzaak. En dan ook echt passen in de winkel zodat ze niet achteraf kan piepen dat het niet lekker zit (gék word ik ervan). Zal mij benieuwen.
Leuk, ook meisjes Bam. Heb inmiddels gezien dat ze het bij ons in de buurt ook geven. Vanavond eens bespreken, denk dat ze het wel leuk zal vinden. Heb zelf als kind ook gejudoot, vond het geweldig. Erg leuke foto's idd!
Ha ha, grappig dat je dat noemt Amalia, is precies wat ik gisteren met haar heb afgesproken. We gaan morgen samen kleren kopen bij een echte kinderkledingzaak. En dan ook echt passen in de winkel zodat ze niet achteraf kan piepen dat het niet lekker zit (gék word ik ervan). Zal mij benieuwen.
donderdag 8 oktober 2009 om 16:24
Suus, wat een ontzettend lief kaartje! Heb jij hem gemaakt Mal?
Maxi heeft gisteren een politiequad van m'n moeder gekregen omdat hij voor het eerst naar de kleuterschool ging (en Mini een politiemotor, omdat hij alleen op de PSZ achterblijft). Er zit zo'n boekje bij met wat ze nog meer hebben. MEneer heeft het piratenschip uitgekozen. Belt hij oma op:
M: Oma, ze hebben ook een piratenschip van Playmobil!
O: O ja, wat leuk.
M: Ga jij die voor mij kopen als ik jarig ben?
Maxi heeft gisteren een politiequad van m'n moeder gekregen omdat hij voor het eerst naar de kleuterschool ging (en Mini een politiemotor, omdat hij alleen op de PSZ achterblijft). Er zit zo'n boekje bij met wat ze nog meer hebben. MEneer heeft het piratenschip uitgekozen. Belt hij oma op:
M: Oma, ze hebben ook een piratenschip van Playmobil!
O: O ja, wat leuk.
M: Ga jij die voor mij kopen als ik jarig ben?
donderdag 8 oktober 2009 om 16:25
Nou, ik ben weer terug van het voetjes opmeten met Mr J (pfff wat een pokke-eind fietsen was dat). We komen daar aan, Mr J helemaal over de pis want die dacht natuurlijk dat het weer iets naars zou zijn en wilde niet mee naar binnen. Maar goed, toen kwamen we binnen en zag hij dat het de opmeetmijnheer was en toen wilde hij wel meedoen.
Ik heb iets minder mooie schoenen dan de vorige keer , maar deze zijn wel stukken lichter in het gewicht, en dat moet gewoon met zijn energieniveau. Dus dan maar minder stylish verantwoord, maar dat hij wel lekker kan rennen.
Het zijn ongeveer deze (iets minder vlot), en dan in donkerblauw/bruin:
past ook wel weer leuk bij zijn jas.
Ik heb iets minder mooie schoenen dan de vorige keer , maar deze zijn wel stukken lichter in het gewicht, en dat moet gewoon met zijn energieniveau. Dus dan maar minder stylish verantwoord, maar dat hij wel lekker kan rennen.
Het zijn ongeveer deze (iets minder vlot), en dan in donkerblauw/bruin:
past ook wel weer leuk bij zijn jas.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 8 oktober 2009 om 16:41