Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ow bah! Maar die smiley is wel weer briljant, haha!
Nou, voor jullie denken dat we failliet zijn, dat is niet zo hoor. Als het nodig is dan kunnen we alles vervangen nog. Het vliegt er alleen zo hard uit de laatste tijd en een eigen autootje zit er nu gewoon niet in. Maar ja, ik heb mijn rijbewijs ook nog niet

En! Ik doe nu mee aan de zegelplakactie op ons pleintje waar ze een nieuwe Suzuki Alto verloten. Ik had al 4 kaarten vol en ingeleverd dus ik heb kans!!! (wel een hele kleine kans, maar ja, niet geschoten is altijd mis).
Stressed is just desserts spelled backwards
Even zien wat hebben we nog meer aan duo's:

Jip en Janneke (geen meisje)

Knabbel en Babbel

Tom en Jerry

Kwik, kwek en Kwak (kom ik er een tekort)

Bonnie en Clyde

Tina en Ike

hmm, geen inspiratie

Dan wil ik wel een optie op Sjors en Sjimmie, dat zijn ook ondeugende jongens en die van mij ook.
Bah, gelukkig zat je er niet bij in. Ooh leuk een auto winnen, wie weet!

Is er geen ander woord voor zee in een andere taal?
Ren en Stimpy

van Kooten en de Bie

Hel, Pippi wat voor je? Van Pippi Langkous?
Sea, Meer, Mèr, misschien in het Spaans?

Mal, bij Maxi op de kleuterschool hebben ze nu een project voor de Voedselbank, wilde je al bijna opgeven .

Mini poept ook vaak in bad, lekker hè. Kun je het er eerst allemaal uitvissen. Bah.
Mamax leest goed Mini en Maxi.

ik ben eruit denk ik: Pluk voor Mart en Otje voor Cas.

Lago in het italiaans (alleen dat is meer).

Ibbeltje is ook leuk voor Mare.
Suze, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

Ik ga even proberen terug te zoeken wanneer ze nu precies geboren is, of het inderdaad toch een inleiding is geworden en hoe zwaar madammeke nou woog.

* stelt een samenvatting door deze of gene ook érg op prijs *
Loretta is De Mol. Punt.
Alhoewel Sjors en Sjimmie ook wel leuk blijft.
Kess maandag geboren in 4 uurtjes tijd en ze woog 4408 gram (uit mijn hoofd) en het is een heerlijk moppie!
Mart > Maatje

en dan iets met vriendje voor Cas.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh ja en het was een inleiding met ruggenprik
Otje is toch ook een meisje?
Wat fijn dat het zo snel gegaan is! Ik ga er dan maar vanuit dat het een redelijk soepele bevalling was? En tot maandag moeten wachten.... Suzes geduld is dus aardig op de proef gesteld... Maar nu met lekker moppie aan de goede kant van haar buikwand!
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, d'r bevallingsverhaal staat er ook al, zal even voor je zoeken.
Hier terug van Tuimel Judo. Hier toch maar gegaan.

Julian wilde niet maar onder het mom van alleen kijken, kreeg ik hem zover dat hij vrijwillig meeging.

Hahaha dat ik wil niet, was nog geen 5 minuten. Hij heeft bijna alles meegedaan. van oor tot oor de hele les een bigsmile.

Hij mocht zelfs de koprol voordoen. de knapperd!!

Loopt hij toen we weggingen naar die leraar. Daaaaaaaaaaaag tot de volgende keer. proest!!
quote:Suze2 schreef op 06 oktober 2009 @ 16:18:

Zo, dat was een eitje gisteren....

De exacte tijden weet ik even niet meer (liggen boven) maar binnen 4 uur was ze er na 3 minuten persen....

Ik kreeg direct na het inzetten van de ruggeprik op 4 cm ontsluiting (met zelf bedienbaar shot-pompje, cool!) persdrang. Dat heb ik een half uur aangezien en toen toch maar gebeld. De dames kwamen met gezwinde spoed want ze zagen op ctg al dat Moppie haar hartslag dipte op een wee en dat blijkt dus een teken te zijn dat ze verder bekken in zakt. Dus even kijken: yep, 10 cm. Nog 5 minuten gewacht tot ze nog wat dieper zou zitten en daarna in 2 persweeën kind uitgepoept....

Ze begint op te drogen en is dus ondertussen praaaaaachtig

Bv loopt prima, ze is heel erg tevreden. Moesten nachtje blijven omdat ze in vw gepoept had, beetje blauw gezicht had (stuwing) en dus een dikke prop van 4408 gr is . Nu zijn we lekker thuis. Jeetje is apetrots en blij maar moet ook wel een beetje wennen (jankt om alles :-)).Even gekopieerd voor Kess.
Klinkt toch wel erg leuk Bam! Misschien toch maar eens informeren hier...
quote:mamax schreef op 08 oktober 2009 @ 11:40:

Klinkt toch wel erg leuk Bam! Misschien toch maar eens informeren hier...

het is de moeite waard om daar op zaterdagochtend je bed voor uit te komen ;)

Het was echt heel erg leuk. Ik moet ook zeggen dat die leraar het geweldig deed. heel geduldig & als ze echt iets niet wilde ging hij over op wat anders. Het is heel speels nog allemaal maar spelenderwijs leren ze wel balans en zo vinden en bepaalde dingen voor het judo later.

haha ik ben enthousiast..
quote:Juud_ schreef op 08 oktober 2009 @ 11:03:

Is er geen ander woord voor zee in een andere taal?

Jawel: Mare

Denk dat ik voor Floddertje ga. Zo'n smeerkees is ze dan wel niet (in tegendeel eigenlijk), maar ze ziet er wel altijd nogal flodderig uit. Kapper heeft me de laatste keer het plan om haar een pony aan te meten uit het hoofd gepraat (onder het motto: die lok is bijna bijgegroeid en je hebt tegenwoordig van die enige strikjes en speldjes) maar het is geen succes. Speldjes zijn altijd na een kwartier verdwenen en nu loopt ze dus altijd met van die pieken in haar gezicht. En qua kleding beginnen we weer aan het moeilijke seizoen. Madam wil momenteel alleen maar leggings aan (ook geen rok er overheen) dus dat ziet er ook niet uit. Vanochtend toen ik van huis ging had ze haar outfit al klaargelegd: een uitgebleekt groen shirt met lange mouwen, een flinterdunne lila driekwart legging en dikke grijze kniekousen met roze hartjes. Ik vrees dat vriend niet eens de moeite heeft genomen om haar in iets anders te hijsen.

Bam, o, dat klinkt wel heel erg leuk! Stoere Julian dat 'ie de eerse keer al zo meedeed! Waren er ook meisjes eigenlijk?
http://julianmitchvdhoek.kleutersite.nl/

voor wie het leuk vind, foto's van de tuimeljudo.

wachtwoord op de group!

Hel: er waren 3 meisjes
Suus wat een prachtig kaartje!
Hel, klinkt eh apart Vorige keer heb je gewonnen dan zeker, toen zag ze er erg leuk uit! Floddertje is leuk!

Bam, leuke foto's!
Suze, wat een lief kaartje!!! Dank je!

Ik dacht dat het met een e op het einde was, sorry...

Vernoemd? Naar wie?
quote:mamax schreef op 08 oktober 2009 @ 11:39:

[...]

Even gekopieerd voor Kess.Dank je wel, Mamax!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven