Good Luck
donderdag 8 oktober 2009 om 17:09
Suus, wat een goeie bevalling! Wat onwijs fijn, het was je gegund!
Mamax, wat stoer naar school zeg. En wat hebben jullie dat goed gedaan, die eerste schooldag!
Juud, leuk dat judo. Kan ik hier ook wel eens kijken. Foto is maandag. Ik probeer morgen uit het werk nog even met hem naar de kapper te gaan.
Hel, goed zeg, van dat koopcontract. Het is nu vast snel echt helemaal rond.
Ik ga nog even werken...
Mamax, wat stoer naar school zeg. En wat hebben jullie dat goed gedaan, die eerste schooldag!
Juud, leuk dat judo. Kan ik hier ook wel eens kijken. Foto is maandag. Ik probeer morgen uit het werk nog even met hem naar de kapper te gaan.
Hel, goed zeg, van dat koopcontract. Het is nu vast snel echt helemaal rond.
Ik ga nog even werken...
donderdag 8 oktober 2009 om 17:11
Het kaartje is erg mooi geworden Mal, ook op het karton. Ik vind hem gaaf!
Haha Mamax hier gaat het met oma hetzelfde. Leuk is dat. Zo heeft Sjors laatst een nieuw horloge gekregen omdat hij de andere niet meer zo mooi vond .
Sjimmie is net een hondje, hij kruipt hijgend achter de bal aan en is nu aan het uitrusten in de hondenmand. Hij heeft weer allemaal vlekjes rondom zijn mond en op zijn wangen, iets gegeten waar hij waarschijnlijk niet tegen kan, maar wat???
Haha Mamax hier gaat het met oma hetzelfde. Leuk is dat. Zo heeft Sjors laatst een nieuw horloge gekregen omdat hij de andere niet meer zo mooi vond .
Sjimmie is net een hondje, hij kruipt hijgend achter de bal aan en is nu aan het uitrusten in de hondenmand. Hij heeft weer allemaal vlekjes rondom zijn mond en op zijn wangen, iets gegeten waar hij waarschijnlijk niet tegen kan, maar wat???
donderdag 8 oktober 2009 om 17:18
quote:mamax schreef op 08 oktober 2009 @ 16:46:
Jij snapt het. Ging even met mams naar het winkelcentrum, score:
Een Vingino shirt voor Maxi
Een Salty Dog shirt voor Mini
Brabbel was hier vanmorgen met Kaj, die had ook zo'n stoere Vingino spijkerbroek aan. Leuk spul.
Ik wilde vroeger ook nooit kleedgeld, want als ik met mijn moeder ging winkelen kreeg ik altijd meer
Jij snapt het. Ging even met mams naar het winkelcentrum, score:
Een Vingino shirt voor Maxi
Een Salty Dog shirt voor Mini
Brabbel was hier vanmorgen met Kaj, die had ook zo'n stoere Vingino spijkerbroek aan. Leuk spul.
Ik wilde vroeger ook nooit kleedgeld, want als ik met mijn moeder ging winkelen kreeg ik altijd meer
donderdag 8 oktober 2009 om 17:25
Na Mal, wat suf dat de jouwe er nou niet is . Hij is zo leuk geworden!!
Amaal, geeft niks hoor. Dat zal Meetje ( Star) wel vaker mee gaan maken denk ik zo. En dat kan me lekker niks schelen, ghe ghe ghe.
Jullie o-h-en te veel . Bijlezen schiet er dus wel even bij in zo...
Nog spannende dingen hier behalve shoppen enzo? Wat moet ik nog weten?
Amaal, geeft niks hoor. Dat zal Meetje ( Star) wel vaker mee gaan maken denk ik zo. En dat kan me lekker niks schelen, ghe ghe ghe.
Jullie o-h-en te veel . Bijlezen schiet er dus wel even bij in zo...
Nog spannende dingen hier behalve shoppen enzo? Wat moet ik nog weten?
donderdag 8 oktober 2009 om 17:30
donderdag 8 oktober 2009 om 19:56
Vingino heeft soms hele gave broeken en de blousjes vind ik ook leuk, ben er alleen altijd zo bang voor dat Sjors (de oudste) valt. Laatst had hij net 1 dag zijn nieuwe Vingino aan, valt hij er gewoon een gat in, balen hoor!
Wij aten zuurkool, mooi 's morgens gemaakt en dan 's avonds wat opgebakken, is die nog lekkerder. Maar goed geen atwt gezien want Sjimmie (de jongste) huilde dat hij wilde eten en Sjors huilde omdat hij niet meer mocht spelen van mij. Pfff altijd een hoop heibel hier rond etenstijd.
Sjors kan geen klokkijken, als je vraagt hoe laat het is, is het altijd "kwart voor neven" . Maar hij is er wel blij mee en kijkt er de hele dag op.
Wij aten zuurkool, mooi 's morgens gemaakt en dan 's avonds wat opgebakken, is die nog lekkerder. Maar goed geen atwt gezien want Sjimmie (de jongste) huilde dat hij wilde eten en Sjors huilde omdat hij niet meer mocht spelen van mij. Pfff altijd een hoop heibel hier rond etenstijd.
Sjors kan geen klokkijken, als je vraagt hoe laat het is, is het altijd "kwart voor neven" . Maar hij is er wel blij mee en kijkt er de hele dag op.