Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik vind het maar gekunsteld die forumnamen voor de kinderen.

ben al blij dat ik de gewone namen weet

Oeh Juud da's niet tof een gat in een nieuwe broek vallen. Maar gaten in je broek zijn wel hip tegenwoordig ;)

Ik zou er ook flink van balen
Mamax, ik weet wat ik ga kijken. Die Hard
Dat is de uitdaging in het forum Bam, een soort braintraining al die verschillende namen, anders kakken we zo in .
ingekakt ben ik al jaren
Ha, mijn kinderen krijgen ook nieuwe namen hier; El (zo noemen we hem ook) en Bolletje. (en zo noem ik hem ook ha ha)

Went het al haha!

Ooh, spijkerbroeken ben er gek op! Heb voor El en Bol een Levi's gekocht. Die van El is een beetje te viezig (gelig zeg maar) maar leuk model. En die van Bol is heel stoer. Zo';n donkerblauwe, recht model. En dan op zijn loopfiets, komt dat kontje goed uit haha. Helemaal gaaf.

ooh, Vingino. Bol heeft daar een jas van (die MrJ ook heeft). Was ik voor El op zoek naar een jas. Zag ik alleen maar van die glimmende. Dus ik had het met die verkoper over de jassen en dat ik dat glimmende zo oridinair vindt. Zegt ie; 'Ja, Vingino heeft dat vooral. Is ook echt een ordinair merk. Ik verkoop het wel, want het loopt onwijs goed. En het is goeie kwaliteit voor niet te veel geld (hmm, ik vind het best duur eigenlijk), dus ik hou het in het assortiment. Maarja, het wordt elk jaar meer poespas.'

Nou lekker dan, mijn jongste in een ordinaire jas, tssss. Maar niet glimmend dan hè

Het blijkt door allemaal voetballers te zijn opgezet (Witsche enzo geloof ik). Wist ik niet. Dacht dat het Italiaans was ha ha.

Ha, ik ga Floddertje bekijken maandag, ben benieuwd Zal er bij El en Bol een extra nette scheiding in kammen, dan komt Flodder goed uit hi hi.

Ga bankhangen, Shall we dance kijken (lijkt me een kwalfilm, maar er is niet ehct wat beters. Kite Runner op filmkanaal maar ken ik al).

Ciao!

Mal, applaus en respect voor het ontwerp van Meetje! (hmm, meetje doet me denken aan Meta van GTST sorry!)
Ik zweer wel bij Vingino broeken hoor. Jonathan heeft er 2 en die zijn zooo leuk en helemaal niet ordinair. Kijk vaak op marktplaats daar worden ze nieuw goedkoper aangeboden. Heb trouwens laatst ook een hele stoere bij Zara gekocht.
Stressed is just desserts spelled backwards
En wat vind je van de blousjes van Bor*z Mal? Die vind ik zooooo gaaf maar echt heel duur

Waarom is er altijd overal tegelijk op tv reclame? Is toch niet handig?
Vingino Broeken vind ik ook erg leuk. Bor*z heeft ook vaak hele leuke dingen. Mexx kan ook erg leuk zijn. Esprit heb ik nu de spijkerbroekjes van ook heel erg leuk
Aaaaargh... Zo kan ik het toch niet volgen... Teveel bijgekletst en dan ook nog allerlei nieuwe namen O-o

En dan vergeet ik ook nog waar ik op wilde reageren...
quote:amalia schreef op 08 oktober 2009 @ 21:17:

Waarom is er altijd overal tegelijk op tv reclame? Is toch niet handig?

Jaaa, dat is expres! Zodat je er niet onderuit komt

Bor*z ken ik niet. Jonathan is ook niet zo'n blousenman, hij heeft er maar 2 en als ik ze aan wil doen gaat ie piepen.
Aaah gevonden. Leuk spencertje ook. Kost maar 65 euries

Suus: bedankt voor je kaartje! Erg leuk hoor! Mooie middelste naam ook trouwens! vernoemd?

Mamax: ah dat zijn de betere cadeautjes! Klinkt goed. En wat een slimmerd die... ehm... vergeten. maxi geloof ik!

(kunnen we niet alle kindjes gewoon oudste/jongste/kindjevan noemen? Much better! ) (en dan noemen we onszelf allemaal mamavan... ook veeeeeheeeel makkelijker!)

Hel: lief dat je ernaar vraagt. Voor gesprekken sta ik op de wachtlijst. Het gaat best goed allemaal, al merk ik dat ik over het weekend erg lang napieker nog. Maar dat komt vast goed allemaal. Ah leuk shoppen met meisje. leuk. Ben benieuwd waar je mee thuis gaat komen!

Bam: ah dat klinkt enorm leuk! Doen ze dat niet ook nog in het weekend ergens bij jou?

Grrr. nog eens teruggelezen en meer dan dit weet ik niet meer. Tijd om naar bed te gaan denk ik zo... Tot morgen!

(Bam: succes morgen las ik wel ergens...)
Snif romantisch hoor dat Shall We Dance.

Nou, man is naar Boom Boom Chigago dus zal wel laat worden. Ongezellig hoor...

Jongste en oudste is wel handiger ja Bridges haha.
Oja, had ik dat al verteld? Gisteren had El met een vriendje afgesproken, vorige week al hoor. Komen we daar, is er niemand thuis! Ik nog bellen met de vraag of ze even willen bellen, niets meer gehoord. Zie moeder morgen ws en ik hoop dat ze een goed verhaal heeft. vind het echt niet kunnen. L had zich er echt op verheugd. Sneu.

Gelukkig zat hij niet te lang in een dip want hij mocht even achter de pit ter compensatie. Werkte wel
Goedemorgen samen!
Wat een drukte bij mij in de huiskamer. Ik zag op zolder nog een kattententje staan, dus die zijn J en D samen de hele tijd door de kamer aan het meppen en elkaar aan het opjagen
quote:amalia schreef op 08 oktober 2009 @ 21:17:

Waarom is er altijd overal tegelijk op tv reclame? Is toch niet handig?Juist wel, zo voorkomen ze dat je naar andere zender overschakelt.
Oooooooooooooooooo dat spencertje is gaaaaaaf!
Ja, ik vind hem ook wel heel erg leuk, die spencer. Maar niet voor dat geld
Sam heeft een trui van Bor*z, die is ook erg leuk. Hij zit nu in de wolwas, als hij hem weer aan heeft zal ik er een foto van maken. Wel reteduur inderdaad (deze had ik voor 20 euro op Marktplaats)

Star, ik heb altijd een stuk zuurkoolspek en dat kook ik dan met de zuurkool mee. Wel lang hoor, zo'n 2.5 uur, zodat hij lekker zacht is. Ik vind risotto heerlijk. Doe er altijd een gefruit uitje en fijngesneden courgette door. Op het laatst parmezaanse kaas er door en dan parmezaanse kip er bij. Lekker!

Amalia, dat is sneu zeg voor El! Dat soort dingen schrijf je toch op? Lullig ook dat ze je dan niet even belt. Misschien doet ze dat vandaag nog.

Wij hebben gisteren Catwoman gekeken, ook leuk.
Ik snap nog steeds niet hoe ik plaatjes van Marktplaats hier kan plakken, maar Sam heeft deze trui, alleen dan in lichtgrijs met blauwe stukken.

Advertentienummer: 284275205
Je kan geen plaatjes plakken vanuit Marktplaats. Ik doe wel eens een screemdump in mijnalbum, dan kan het wel.
Star deed het via afbeeldingen zoeken in Google, maar ik tik waarschijnlijk een hele verkeerde zoekterm in, want ik vind ze niet.
Met parmezaanse kaas is alles lekker
Wat een leuk geboortekaartje Suus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven