Auto kopen, wie helpt mij?!
woensdag 7 oktober 2009 om 20:28
Lieve allemaal,
Ik raak helemaal verdwaald in de occasion wereld!
We zijn op zoek (met spoed) naar een auto voor weinig geld. Te denken is aan een max van 1.500 euro.
Op dit moment wordt de aandacht getrokken door de volgende merken:
Seat Ibiza, Renault Twingo, Renault Clio, VW Polo en Ford Fiesta
Maar doe ik goed aan deze merken/types?
Met andere woorden: Ik heb hulp nodig!
Heeft er iemand ervaring met bovenstaande auto's?
Kan iemand mij een ander merk aanraden (of afraden)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik raak helemaal verdwaald in de occasion wereld!
We zijn op zoek (met spoed) naar een auto voor weinig geld. Te denken is aan een max van 1.500 euro.
Op dit moment wordt de aandacht getrokken door de volgende merken:
Seat Ibiza, Renault Twingo, Renault Clio, VW Polo en Ford Fiesta
Maar doe ik goed aan deze merken/types?
Met andere woorden: Ik heb hulp nodig!
Heeft er iemand ervaring met bovenstaande auto's?
Kan iemand mij een ander merk aanraden (of afraden)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
When in doubt, add glitter.
donderdag 8 oktober 2009 om 18:02
Onze Fiesta was 2900 euro, ruim boven ons budget, maar voor minder lukte het ook niet. Of er stond belachelijk veel op de teller of er mankeerde van alles aan. Je moet heel veel mazzel hebben als je voor jouw budget een goede auto kunt kopen. Dat viel mij ook echt tegen, want we wilden minder uitgeven. Achteraf ben ik blij dat we het wel gedaan hebben, want het is een goede aanschaf gebleken.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn

donderdag 8 oktober 2009 om 22:23
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:36
Ik zal jullie even op de hoogte houden
We hebben nog wat mensen gesproken & de tests van de anwb doorgenomen. Het wordt zeer ws toch een jap. een Suzuki Swift.
We hebben er al een op het oog van 1950 (budget verhoogd naar 2000) en hopen dat hij er woensdag nog is..
Dan maar onderhandelen!
Is zeer gunstig qua garage (reviews), jaartal en kmstand. Dus ik hoop op het beste
We hebben nog wat mensen gesproken & de tests van de anwb doorgenomen. Het wordt zeer ws toch een jap. een Suzuki Swift.
We hebben er al een op het oog van 1950 (budget verhoogd naar 2000) en hopen dat hij er woensdag nog is..
Dan maar onderhandelen!
Is zeer gunstig qua garage (reviews), jaartal en kmstand. Dus ik hoop op het beste
When in doubt, add glitter.