Kidizoom van V-Tech

09-10-2009 10:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter wil ontzettend graag een Kidizoom van V-Tech voor haar verjaardag. Nu heb ik er eentje van Marktplaats gehaald (nieuw was me iets te duur), maar ik vind de foto's echt heel slecht van kwaliteit. Wat is jullie ervaring? Ligt het aan mijn toestel of ligt het gewoon aan de Kidizoom in het algemeen?
Ik heb zo'n zelfde ding ooit voor zwiepje gehaald maar dan van Little tikes. Nou nooit meer dus. Enorm slechte kwaliteit. Ik vind het wel heel jammer.
Ik heb even gegoogled (kende het niet) maar volgens mij kun je voor dat geld een echte digitale camera kopen, die zijn niet zo duur meer en vanaf 6 megapixel heb je prima foto's.

Ik lees net dat het een 2 megapixel camera is, op de meeste mobieltjes zit al meer (3.2)
Mijn zoon heeft ook die van Little tikes, die is goedkoper en volgens mij slechter van kwaliteit dan de kiddiezoom, maar hij doet er heel veel mee.

Het maakt hem niet uit dat de foto's niet geweldig zijn, we bekijken ze op de computer en dat vindt hij leuk. Er zitten trouwens wel betere foto's tussen, als hij dat ding goed stil heeft gehouden, denk ik.

Wat mij betreft gaat het tot een bepaalde leeftijd niet om de kwaliteit maar dat ze foto's maken. Mijn zoon heeft hem vanaf zijn 4de jaar en is nu bijna 6. Als een kind ouder is ( 7 of 8 jaar) zou ik wel een beter kiezen. Maar voor 4 tot 6 jarigen vind ik het prima.

Laatst heeft hij met die camera zij/achterkanten van auto's gefotografeerd die in de straat voorbij kwamen als een soort fotofinish. Zijn broer stond er bij te vlaggen.
quote:Teigetje29 schreef op 09 oktober 2009 @ 11:01:

Ik heb even gegoogled (kende het niet) maar volgens mij kun je voor dat geld een echte digitale camera kopen, die zijn niet zo duur meer en vanaf 6 megapixel heb je prima foto's.

Ik lees net dat het een 2 megapixel camera is, op de meeste mobieltjes zit al meer (3.2)Maar echte camera's zijn niet valproof.
Onze dochter heeft die van Kidizoom. Geweldig apparaat, maar de foto's zijn inderdaad van redelijke kwaliteit.

Tegenwoordig zijn we al verwend met goede en zelfs zeer goede kwaliteit. Ze heeft er zo'n kaartje in en kan dan ook muziek luisteren en spelletjes spelen met zo'n koptelefoon op. Helemaal leuk. Valproef. Schokproef. Alles proef. Kan niet (makkelijk) kapot is onze ervaring.

Onze dochter is nu 7 jaar en vindt hem al "kinderachtig". Ze fotografeert nu inderdaad al met een gewoon toestel met een goede kwaliteit. Dus als iemand geïnteresseerd is...
Volg je hart. Dat klopt.
Zoon van 3 vind hem prachtig, maar we hebben veelal bewogen foto's en zo. als ik zelf foto maak dan is hij redelijk.

Voor speelgoed is hij leuk als het echt gaat om de foto's zou ik het niet doen.

Ik heb trouwens wel een oud model gekocht.
quote:Zwieber schreef op 09 oktober 2009 @ 11:11:

[...]

Maar echte camera's zijn niet valproof.

Maar wel verzekerd

(Bovendien....je kan toch juist met zo'n kidizoom goed leren dat ie hem niet moet laten vallen? Als dat goed gaat kan kind "beloont" worden met een échte camera! )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven