Bezemtopic deel 4
vrijdag 9 oktober 2009 om 11:57
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:01
Tssskkkk
*voelt zich betrapt*
Anyway, dat heb ik al gekeken, dus dat hoeft niet meer op mijn lijstje
Nog wel:
- boodschappen
- computerkamer opruimen
- administratie opruimen
- badkamerkastje opruimen
- achterstallige mailtjes beantwoorden
- biebboeken terugbrengen (want veel te laat )
*voelt zich betrapt*
Anyway, dat heb ik al gekeken, dus dat hoeft niet meer op mijn lijstje
Nog wel:
- boodschappen
- computerkamer opruimen
- administratie opruimen
- badkamerkastje opruimen
- achterstallige mailtjes beantwoorden
- biebboeken terugbrengen (want veel te laat )
Peas on earth!
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:07
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:11
Oja, dit is een lijstjes topic
Stofzuigen bijna klaar
Was draaien
Was afhalen, opvouwen en wegruimen
To do:
nog meer was vouwen
De stad in om cadeau
Script lezen
douchen, benen ontharen (het hele ritueel),
Uit eten
Bij vriendin langs
*zingt*
It's a beautifull day!
The sun is shining
I feel good
Notthing's gonna stop me now.....
Stofzuigen bijna klaar
Was draaien
Was afhalen, opvouwen en wegruimen
To do:
nog meer was vouwen
De stad in om cadeau
Script lezen
Uit eten
Bij vriendin langs
*zingt*
It's a beautifull day!
The sun is shining
I feel good
Notthing's gonna stop me now.....
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:36
Aaargh!! Ik wil roken en ik wil het nu!!!! Niks mooie sunny day! Studie lukt niet, kan me niet concentreren, niks wil vallen, duizend keer lezen en nog denken: wat stond er nou?
*zucht*
Welkom PODE! Geeft me gelijk een pracht suggestie om ER op mijn to-do lijst te zetten
Heb twee afleveringen gemist (vakantie), maar zat er gelijk weer helemaal in gisteren.
Weet nog steeds niet wat ik allemaal moet ga doen vandaag. Studeren dan maar weer!
*zucht*
Welkom PODE! Geeft me gelijk een pracht suggestie om ER op mijn to-do lijst te zetten
Heb twee afleveringen gemist (vakantie), maar zat er gelijk weer helemaal in gisteren.
Weet nog steeds niet wat ik allemaal moet ga doen vandaag. Studeren dan maar weer!
vrijdag 9 oktober 2009 om 13:07
Gewoon laten Jonna, is je vorige keer ook gelukt En je wilt Ixsje toch niet in een rookhuis hebben? (even op je sentiment werken )
Welkom Erwtje
Weer terug van de tandarts. Rare man. Heeft een naam met praten erin maar zegt amper iets Nou ja, nu hopelijk rust met de kies.
En hop, weer omkleden en fijn weer schilderen. Oh what a joy.
Oh, ik heb op de bh een berichtje over een meet gezet
Welkom Erwtje
Weer terug van de tandarts. Rare man. Heeft een naam met praten erin maar zegt amper iets Nou ja, nu hopelijk rust met de kies.
En hop, weer omkleden en fijn weer schilderen. Oh what a joy.
Oh, ik heb op de bh een berichtje over een meet gezet
vrijdag 9 oktober 2009 om 13:25
Ik ga ook never nooit niet meer roken! En een van die redenen is inderdaad Xsje! Ik had er zo'n hekel aan de afgelopen maanden als ik hem oppakte en tegelijkertijd me er van bewust was dat ik naar sigarettenrook stonk! Bah!
Maar was wel even vergeten dat het de eerste paar dagen zo verrekt lastig is om niet meer te roken.
Studeren lukt echt voor geen meter, dus ik zoek mijn (afleidings)heil op het forum. En dat terwijl ik me voorgenomen had om minder op het internet te klooien........
Ziek, zwak en misselijk Pips.....komt altijd gelijk
Maar was wel even vergeten dat het de eerste paar dagen zo verrekt lastig is om niet meer te roken.
Studeren lukt echt voor geen meter, dus ik zoek mijn (afleidings)heil op het forum. En dat terwijl ik me voorgenomen had om minder op het internet te klooien........
Ziek, zwak en misselijk Pips.....komt altijd gelijk
vrijdag 9 oktober 2009 om 13:29
Ik mis geloof ik van alles? Meet, BH???????
Coebergh weer terug uit ziekenhuis, Pips met een zere bil...(auw....hoe zit je dan achter/voor je pc?)
Goldie met bleke wenkbrauwen en overbehaarde benen....
Heb hier en daar wel wat gelezen over een algehele forum meet eind deze maand.....
Is wel leuk meeten, Iedereen is toch anders dan dat je verwacht, ongmerkt ga je, je toch een beeld vormen van hoe iemadn is. Heb een aantal meets achter de rug en het is erg leuk om de mensen achter de pjoeters te zien.
@MdK alvast gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! las je reactie op eenblog.
Hier een kotsnacht achter de rug. Oudste had gisteren ws teveel gegeten bij de buren en dit kwam er gisteravond kort na bedtijd allemaal weer uit. Tot en uur of 2 vannacht aan het kotsruimen geweest want het bleef helaas niet bij die ene keer, ze ging nog twee keer over d'r nek. Arm wormpje. En elke keer maar weer bed verschonen.
Gisterne ook nog bij schoonma op ziekenbezoek geweest. Ben me rot geschrokken zo belabberd zag ze er uit. Ligt nu voor de 2e keer binnen een jaar in ZH,dit keer met een ontstoken maag. Grootste boosdoener is alcohol eigen schuld.de vorige opname is haar duidelijk verteld dat ze geen druppel meer mocht hebben, mar ja eigenwijs mens en toch door gaan met drinken. Lief was dan ook woest toen we telefoon kregen dat ze weer opgenomen was.
bezemlijst voor vandaag:
badkamer poetsen
wassen draaien
dweilen
bed Mayte verschonen
ledikant Fenna verschonen (straks want ligt te slapen)
eigen bed verschonen
was ophangen
en even forummen....(druk mee bezig:-D)
Coebergh weer terug uit ziekenhuis, Pips met een zere bil...(auw....hoe zit je dan achter/voor je pc?)
Goldie met bleke wenkbrauwen en overbehaarde benen....
Heb hier en daar wel wat gelezen over een algehele forum meet eind deze maand.....
Is wel leuk meeten, Iedereen is toch anders dan dat je verwacht, ongmerkt ga je, je toch een beeld vormen van hoe iemadn is. Heb een aantal meets achter de rug en het is erg leuk om de mensen achter de pjoeters te zien.
@MdK alvast gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! las je reactie op eenblog.
Hier een kotsnacht achter de rug. Oudste had gisteren ws teveel gegeten bij de buren en dit kwam er gisteravond kort na bedtijd allemaal weer uit. Tot en uur of 2 vannacht aan het kotsruimen geweest want het bleef helaas niet bij die ene keer, ze ging nog twee keer over d'r nek. Arm wormpje. En elke keer maar weer bed verschonen.
Gisterne ook nog bij schoonma op ziekenbezoek geweest. Ben me rot geschrokken zo belabberd zag ze er uit. Ligt nu voor de 2e keer binnen een jaar in ZH,dit keer met een ontstoken maag. Grootste boosdoener is alcohol eigen schuld.de vorige opname is haar duidelijk verteld dat ze geen druppel meer mocht hebben, mar ja eigenwijs mens en toch door gaan met drinken. Lief was dan ook woest toen we telefoon kregen dat ze weer opgenomen was.
bezemlijst voor vandaag:
badkamer poetsen
wassen draaien
dweilen
bed Mayte verschonen
ledikant Fenna verschonen (straks want ligt te slapen)
eigen bed verschonen
was ophangen
en even forummen....(druk mee bezig:-D)
vrijdag 9 oktober 2009 om 13:33
JonnaX, goed dat je gestopt bent met roken. Zonde joh, om weer te beginnen
Slim he, ER op je lijstje
HPL, misschien valt 't mee met verkouden worden. Ik had het ook de afgelopen drie dagen (heulllll veel niezen ), maar sinds vandaag voel ik me een stuk beter. Dús: wie weet waait het wel over
Boodschappen zijn binnen inmiddels. Nu even een broodje eten
Slim he, ER op je lijstje
HPL, misschien valt 't mee met verkouden worden. Ik had het ook de afgelopen drie dagen (heulllll veel niezen ), maar sinds vandaag voel ik me een stuk beter. Dús: wie weet waait het wel over
Boodschappen zijn binnen inmiddels. Nu even een broodje eten
Peas on earth!
vrijdag 9 oktober 2009 om 13:48
Haren wassen en stylen (kappersafspraak staat, maar nu zit het opeens weer geweldig
Ringelding....Overbehaard waren de beentjes nou ook weer niet hoor. Maar stoppels is ook zo wat he? Niet echt sexy bedoel ik..
Net voor een van de laatste keren mijn wenkbrauwpoeder weer ter hand genomen.
Oh wat zal ik blij zijn als ik daar van af ben!
Gezellig van die kotsnachten. Is bij ons *afkloppen* alweer een tijdje geleden.. gelukkig...
Mayte stond ook ooit op een namenlijstje bij ons.
Jammer genoeg deelde manlief mijn voorkeur voor deze naam niet...
MissM ziek lekker uit hoor!
Hoeveel weken telt de zwangerschap nu?
Pips, ik denk ook dat je terug naar de dokter moet.
Ik zelf trouwens ook, als ik na het weekend niet van mijn klachten af ben.
Haren wassen en stylen (kappersafspraak staat, maar nu zit het opeens weer geweldig
Ringelding....Overbehaard waren de beentjes nou ook weer niet hoor. Maar stoppels is ook zo wat he? Niet echt sexy bedoel ik..
Net voor een van de laatste keren mijn wenkbrauwpoeder weer ter hand genomen.
Oh wat zal ik blij zijn als ik daar van af ben!
Gezellig van die kotsnachten. Is bij ons *afkloppen* alweer een tijdje geleden.. gelukkig...
Mayte stond ook ooit op een namenlijstje bij ons.
Jammer genoeg deelde manlief mijn voorkeur voor deze naam niet...
MissM ziek lekker uit hoor!
Hoeveel weken telt de zwangerschap nu?
Pips, ik denk ook dat je terug naar de dokter moet.
Ik zelf trouwens ook, als ik na het weekend niet van mijn klachten af ben.