Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
@mmmoi: ik had je post helemaal gemist. Wat heftig ineens van de oma van je man. Wel fijn dat ze nu zelf een beslissing heeft kunnen nemen en er zelf vrede mee heeft maar het lijkt me erg moeilijk. Veel sterkte de komende tijd.
Mmmoi. hoe is het nu met de oma van je man? Fijn dat jullie zo afscheid hebben kunnen nemen. Dat heb ik bij mijn oma niet kunnen doen en dat vind ik soms nog steeds moeilijk.
Ik was me even in Joseph aan het verdiepen en ik heb een kortingscode gevonden voor ¤ 7,50 per kaartje.

Degene die boekt kan die gebruiken.

Maar we moeten nog wel een datum kiezen want voor allebei de dagen kunnen we met z'n drieen.

Mijn voorkeur gaat in eerste instantie naar zaterdag de 24e.

Het andere weekend viert manlief waarschijnlijk zijn verjaardag.

Of er moet nog iemand zijn die extra mee wil zodat dat de doorslag geeft;

We moeten nu niet meer te lang wachten met boeken.
@mmmoi sterkte voor jullie.....

@nien, fijn dat je weer wat vaker langs komt waaien. En met scholen moet je denk ik toch ook ge gevoel volgen.

Vind ik dan ook zo fijn aan jullie....Jullie komen met dingen aanzetten waar ik anders nooit over nagdacht zou hebben. Ga morgen meten even bellen met de school die wij op het oog hebben voor een afspraak.

Hier ligt Liefs moeder sinds gisteren weer in het ziekenhuis. Hetzelfde verhaal als vorig jaar toen ik nog zwanger was van Fenna.......beetje dubbel gevoel eigenlijk....aan de ene kant natuurlijk ontzettend sneu dat ze er weer ligt (met ontstekingen aan de maag en vochtophopingen enzo) aan de andere kant is het gewoon d'r eigen domme schuld door zich niet aan d'r dieet en alcohol verbod te houden. We gaan morgenavond even heen. Kijken hoe ze er bij ligt en horen wat de prognoses zijn.
@ringel: Lijkt me voor je lief wel erg moeilijk dat zijn moeder in het ziekenhuis ligt, zeker als ze het eigenlijk zichzelf heeft aangedaan.

Ik ga morgen ook even afspraken maken met scholen.

@mmmoi: hoe gaat het daar?
Mmmoi, veel sterkte. Verdrietig he, zoiets. Ik heb allevier mijn opa's en oma's nog (1 gaat nu dementeren, de andere 3 zijn nog helemaal helder van geest), dus ook nog heel wat te verliezen. Hoe gaat het nu? Vast niet zo goed, anders had je wel geschreven?

Ringel, heftig hoor, van je schoonma. Wat doen mensen zichzelf aan he..heeft ze nog meer kleinkinderen behalve jouw meiden? En is jouw Lief niet verslavingsgevoelig (kan erfelijk zijn he)? Volgens mij niet, toch?

Niniane, wat goed dat Kyran het leuk vond op school! Het verbaast me dat hij er zo prettig gespeeld heeft; hij was er toch nog nooit eerder geweest? En Hanna gaat hoogstwaarschijnlijk naar de school van Mirjamzoon. Christelijk, regulier onderwijs. De school is heel groot en biedt daardoor (ze moeten wel immers vanwege de grootte) veel structuur. De onderdirecteur en de directeur kennen we. De tweelingzoontjes van de onderdirecteur zitten bij Hanna in de groep op het kdv (schelen enkele weken met haar), dus daar komt ze dan ook bij in de groep (en met misschien nog wel meer kindjes van het kdv). Op die school starten ze in februari meestal met een instroomgroep; daar worden dus alle nieuwe kleutertjes in opgevangen tot aan de zomervakantie. Dus dan beginnen ze met vijf kleuters ofzo, en dat loopt dan op tot 15. Na de zomervakantie worden de groepen dan weer anders ingedeeld (al hoop ik natuurlijk dat Hanna wel bij haar vriendjes in de groep kan blijven). Ideaal lijkt me; in een heel kleine groep beginnen, met allemaal andere onwennige kindjes en 1 lieve juf (daar gaan we dan maar even van uit). Verder hebben ze op die school een continurooster (ze eten in de klas met de juf, dus geen overblijftoestanden met externe overblijfkrachten) en zijn dan wat eerder uit (de kleuters om 14.00 uur). Ideaal voor het werk en als ze uit school komt, kan ze desnoods nog even lekker een tukje op de bank doen zodat ze weer fit aan het avondeten kan meedoen. Ik denk dat ze in het begin helemaal niet naar de BSO zal gaan (ik kan mijn werktijden nogal flexibel indelen), en dat ze misschien na twee maanden 1 middag wel daarheen zal gaan en verder vangen we haar zelf op. Heb er al helemaal "zin" in, het idee dat ze ooit naar school zal gaan. Volgens mij zal ze het -ooit- geweldig vinden, nieuwsgierig en sociaal als ze is (want dat verlegene is er al behoorlijk uit gelukkig).
Oeps, dubbel.
Hoi meiden!

Dank jullie voor jullie sterktewensen. Wonder boven wonder is oma ineens een heel stuk opgeknapt. Ze had afgelopen nacht goed geslapen en zag alles ineens een stuk rooskleuriger in. Ik ben vanavond nog bij haar geweest, want mijn schoonmoeder had 'dienst' en die heb ik gezelschap gehouden. Er is een rooster gemaakt zodat er dag en nacht iemand bij oma is om haar te helpen, maar ze was nog kwieker dan daarvoor en zat alweer heel veel te praten. Ze zit wel in bed met pyjama aan maar ze had het er al over dat ze met een persoonlijk alarm misschien wel weer naar haar stoel durfde binnenkort. Ze slikt natuurlijk nog wel morfine dus dat geeft een vertekend beeld, maar ik heb het idee (zoals ik gister al schreef) dat ze nog helemaal niet 'klaar' is met haar leven!

Vandaag heb ik gewerkt, vanavond de grote boodschappen weer in huis gehaald en toen naar oma, vandaar dat ik nog niet langs geweest was.

Wat mij betreft voor Joseph, als het niet anders kan gaan jullie maar lekker op zondag hoor. Ik heb een man die gek is op musicals dus ik kom er dan sowieso toch nog wel een keer. Maar dan moeten we ook gelijk even afspreken voor een meeting met zoveel mogelijk mensen. Leuk!

Had ik al gezegd dat ons gastouderbureau ermee stopt??? Vanwege alle veranderingen per 1 januari. Nu moeten we op zoek naar een nieuw. Bovendien moet de g.o. een spw diploma halen, met of zonder vrijstellingen en dat wordt een heel gedoe. Onze g.o. heeft aangegeven niet een hele opleiding te willen gaan doen; groot gelijk heeft ze. Ik hoop dat ze met competenties e.d. toch d'r diploma kan krijgen anders moet ik weeeeer op zoek naar een oplossing en de kids hebben het hier zo naar hun zin!!! En ik ben zo tevreden over haar!!!

Ga douchen en pitten...morgen gelukkig vrij!
Pebs, ik kan de 24e!!! En 7,50 euro korting is mooi! Ik ga in ieder geval mee!!!!

Mmmoi, heeft oma het ook over dat ze nog iets moet afmaken? Iemand moet zien of zo? Dat hoor je wel vaker. Ik hoop dat je nog veel van de bezoekjes mag genieten en veel kan leren.

Ik ga slapen, vanavond gezongen, lekker.
Raar is dat he als zo'n oud mensje dan opeens weer zo kwiek is. Heb het ook meegemaakt met mijn Beppe.....die was op een gegven moment zo ziek dat er eigenlik geen houden meer aan was. Ook een waak rooster gemaakt en ben in de laatste week daar vrij regelmatig geweest. Ze heeft m'n vader gevraagd "hoe ze over moest" want ze wilde wel, maar wist niet wat ze moest doen (controle freakje zit in de familie hahahaha) maar die laatste week was ze no zo helder en al weer vol plannen wat ze allemaal wilde doen. Gelukkig is ze heel rustig in haar slaap heen gegaan en is haar verder lijden bespaard gebleven.

Wat betreft meeting, mijn voorstel is om voor een jaarlijkse datum te gaan, het 3e weekend van mei of zo. dan kun je dat voor jaaaaaaaren alvast inje agenda neerzetten en is het gewoon bezet voor ONS! (en dan bedoel ik niet one night stand) Ik zou het ook wel prettig vinden om de eerst volgende keerniet zo ver te heoven reizen, aangezien we de vorige keer toch ook weer een dikke 2 uur in de auto hebben gezeten. Maar geod dat zijn mijn voorkeuren.

En wat betreft de moeder van Lief....sja we wisten dat ze binnenkort weer in het ziekenhuis terecht zou komen, de vraag was alleen wanneer. Het was er gewoon op wachten. Ik vind het best moeilijjk om mee om te gaan. Ik vind het niet mijn plek om er iets van te zeggen (terwijl ik bij mijn eigen moeder haar de huid vol gescholden zou hebben) Lief wil haar er wel mee confronteren, maar ja ze is wel ziek. Gelukkig is Lief het witte schaap van de familie :-) hij zal wel niet zo snel een verslaving oplopen (ik daarentegen ben een stuk verslavingsgevoeliger)

ga me ff meet meisjes bemoeien
Net even gebeld met de school die ik op het oog heb maar de directeur was er niet dus ze bellen morgen terug. De leraar die ik aan de telefoon had was wel meteen heel enthousiast "wat leuk dat jullie hier willen kijken ,ik ga meteen even iemand halen". Enthousiasme helpt toch wel heel erg met het beeld dat je krijgt.

@joseph: mijn voorkeur is dus ook de 24e maar wil je dan nog wel mee mmmoi? Omdat je zegt dat we anders maar op zondag moeten gaan.

@jaarlijkse meeting: klinkt goed, al is mei nog wel heel ver weg. Voor mij is het niet zo'n probleem om deze keer wat noordelijker te gaan. We wonen zover uit elkaar dat we toch een beetje moeten proberen om niet dezelfde mensen steeds het langst te laten reizen.

Mei is aankomend jaar wel lastig want de eerste 2 weekenden is het mei-vakantie (en dus ook druk in speeltuinen etc.), week daarna is het hemelvaartsweekend en week daarna is het pinksterweekend.

Laatste weekend van mei? Kan iedereen het vast noteren.

@mmmoi: Zal je zien dat oma nog 10 jaar leeft . Fijn hoor dat ze nu weer wat is opgeknapt en het weer wat beter ziet zitten. Mentaal is zo'n hartinfarct best een klap natuurlijk en het verlies van vertrouwen in je lichaam.

Balen van die gastouder. Je zou eens op smart4kids kunnen kijken. Wij doen de opvang via dat bureau. Zij hebben een eigen programma waarmee je het mbo niveau 2 diploma kunt halen op een manier die weinig inspanning kost. Ze doen ook de ehbo cursussen (heb ik mezelf ook voor opgegeven samen met mijn vader en moeder, wordt dus gezellig).

De hemdjes van Floor in 86/92 worden nu echt kort dus ik ga zo eens lekker bij de Hema shoppen voor grotere maatjes.

@mmmmoi hoe is het met de oma van je Lief?

@pebbels, nog ondergoed kunnen scoren voor Floor?

ik heb vandaag volgens mij een blegh dag......(en de dag is nog maar net begonnen)
och jeu, ik ben een echte huismuts aan het wroden.......

M'n blegh dag is gelukkig omgeslagen.....de zon schijnt heb m'n huishoudelijke dingen eigenlijk wel klaar, heb nu buurmeisje te spelen. Ze hebben morgen een feestje opde psz en mogen verkleed komen...dus heb alle verkleedkleren die we hebben naar beneden gezeuld en de meidjes zijn lekker aan het tuttelen geslagen. Nu is Mayte met puzzels bezig en buurmeisje met de poppen. (echt voor haar hebben we poppen in huis, Mayte taalt er niet naar)

ach zo kom alles nog wle reg......
Goeiemorgen!

Ik heb gisteren mijn haar donkerder laten verven. Ik ben altijd hoog blond en nu is het zo'n beetje de kleur van Ringel d'r avatar.

Straks nog even terug om wat blonde plukken te laten zetten. Wel wennen hoor maar wel een mooi herfstkleurtje.

Ondergoed voor Floor van de week was niet echt gelukt want het hemdje dat ze in de aanbieding hadden hing er alleen nog in grote maten dus ik wacht wel tot er weer iets anders in de aanbieding is. Wel dat leuke grijze jurkje van de reclame gekocht.

@mmmoi: Hoe gaat het?

@ringel: hoe is je dag vandaag? . Hier schijnt het zonnetje, dat scheelt altijd een heleboel.

hier ook een prachtige dag! En ik ben lekker vrij!!! Zou eigenlijk vanochtend thuis werken, maar ik ga dit weekend wel een paar uurtjes achter de pc. Nu alleen nog maar maandag en dinsdag werken, waarbij ik het maandag heel druk heb, en dinsdag ingepland heb voor het opruimen van papieren, leeghalen van mailbox en dan kijk ik wel wanneer ik klaar ben!!! Heeeeeeerlijk. Heb zo zin in mijn verlof!

@ringel, lekkere huismuts! Vind je het eigenlijk wel leuk? Of is het nog vooral een kwestie van wennen? Respect hoor, dat je het doet. Zin om in mijn verlof een keertje hier te komen?

rest alleen even hoi! Ik ga zo lekker douchen, heb van een collegaatje een verwenpakket gekregen, met scrub, en douchegel enz enz. Heerlijk.
Hoi meiden,

Hier druk gehad. Gaat gelukkig allemaal wel goed hoor, ook met oma. Ze lijkt steeds meer op te knappen, het is wonderlijk. Misschien mogen we haar toch nog een tijdje bij ons hebben. Ze heeft nu een persoonlijk alarmpje en dat kan ze dan indrukken als ze valt ofzo. Gisteren is ze alweer voorzichtig in haar stoel voor het raam gaan zitten Wel had ze nog 24 uur iemand bij zich maar dat willen ze ook langzaam aan af gaan bouwen. Hopelijk kan ze nog even van het leven genieten, hoewel ze nu zegt dat ze helemaaaal niet bang meer is voor de dood. Ze heeft er al een kijkje mogen nemen, zeg maar, haha. Zondagnacht keek ze er echt naar uit en nu kijkt ze weer naar het leven, zeg maar.

@Pebbles: Leuk, donker haar! Heb ik ook een tijdje gehad maar ben nu weer veilig terug bij mijn eigen haarkleur, hihi. Ik zal eens op de hemasite kijken welk jurkje je bedoelt; ik heb laatst ook een hoop bij de hema gehaald, leggings, een vestje en een shirtje voor Jasmijn en een broekje en overhemdje voor Thijmen.

@Krokus: Jeetje meid, je schiet al op, bijna verlof. Heerlijk, lekker van genieten hoor, het is zo voorbij! Voor je het weet is je ventje al weer een half jaar geweest...zucht... Heb je veel plannen voor in je verlof? Is alles voor de baby gereed?

@Ringel: Waar speelt Mayte dan graag mee? Jasmijn hield vorig jaar nog van poppen maar nu kijkt ze er niet meer naar om. Ze speelt nu uren met My litte ponies en met Barbies, en dan nog het liefst met die kleintjes, Shelly ofzo heten die.

@Musical: Ik zei, ga maar op zondag, omdat ik het lullig vind als er iemand niet mee zou kunnen. Maar natuurlijk als jullie op zaterdag gaan wil ik wel mee!!!

Vandaag beetje rustig rommeldagje. Strakjes even naar school want daar komt de fotograaf. Ik wil de kinderen ook op de foto laten zetten, als dat lukt. En ik moet zelf met mijn klas en het team. Tja...moet ook gebeuren maar echt leuk vind ik het niet. Vanavond gaan we bij vrienden plaatgrillen, lekker, Jasmijn logeert bij opa en oma (die gaan allemaal leuke dingen doen dus ze verheugt zich te pletter!) en Thijmen gaat gewoon met ons mee, makkelijke drol.

Had ik al gezegd dat Thijm een tandje heeft? Zaterdag kwam hij onderin door. Is nog maar een heel klein stukje maar ik voel hem wel degelijk (au). 's Ochtends voed ik hem nog zelf en voor de rest eet hij sinds gisteren echt van alles: toen heb ik yoghurt en diksap toegevoegd, hij at al fruit, groente, brood, koekje... en alles lust hij. Voor de rest is hij nog steeds een makke beer, de ontwikkeling verloopt veel langzamer dan bij Jas toendertijd. Hij rolt naar zijn buik maar niet terug (heeft hij wel eens gedaan maar daarna niet meer) en zitten kan hij ook nog niet echt zelf. Hij is nog geen zeven maanden dus het komt nog wel maar het is wel grappig.

Allebei mijn kids zijn vreselijk verkouden. Jasmijn weer met groen klodders uit haar neus en Thijm vooral in zijn longen. Hij hoest heel erg maar gelukkig is het wel 'los' slijm. Af en toe hoor ik hem ademen en denk ik, hoest toch eens jongen, dat lucht op, maar dan doet hij niks, haha.

Nou, verder geen nieuws hier. Ga maar wat poetsen ofzo. Mijn grootste hobby :-S
@krokus: wat een heerlijk vooruitzicht, bijna verlof! Ik zou er zelf bijna weer zwanger voor worden (bijna dan, niet helemaal).

@mmmoi: fijn zeg dat oma weer zo aan het opknappen is. Lekker nog een tijdje van elkaar genieten.

Grappig dat Thijmen het lekker rustig aan doet. Maar Jasmijn was ook wel heel snel met alles. Eva heeft trouwens volgens mij ook maar 1 of 2 keer in haar leven teruggerold.

Hier is ook iedereen verkouden (incl. ik).

@musical: Omdat mijn voorkeur wel bij dat weekend ligt wil ik voorstellen om voor de 24e te gaan boeken. Maar ik wil wel even weten dat het ok is met Niniane. Het zou het leukst zijn als we allemaal op dezelfde dag kunnen maar dat lijkt niet te lukken.

Dus als iedereen voor is wil ik wel gaan reserveren.

Enige nadeel van de zaterdag is dat het een stuk lastiger parkeren is.
@Krook, tuurlijk kom ik een keer langs in je verlof....je schiet lekker op he. KOm dan ws wel samen met Lief (als dat niet vervelend is) om het stoeltje te brengen. Mayte kan nl weer in een stoel groter en dan kan Fenna zo in de Romer...dus is de maxicosi vrij. Ik durf nog steeds niet alleen in onze nieuwe auto te rijden, schakelen is niet mijn ding geloof ik. (wil weer een automaatje!!!!!)

@mmmoi, wat fijndat je oma weer lijkt op te knappen.....en succes met op de foto gaan.

@Pebbels, mooie kleur *grinn* doet me denken dat ik nog haarverf voor mezelf moet kopen want ik word een beetje flauw van dat grijs.

Hoer derder alles redelijk oke. Mayte heeft afgelopen nacht alle eten er weer uitgegooid in 3 keer (zo sneu en ze heft zo'n hekel aan overgeven) en vandaag hadden ze verjaardag vande juffies op de psz en mocht ze verkleed heen. Daar wilde ze perse naar toe dus heb haar maar laten gaan.

Liefs moeder ligt weer in het ziekenhuis en zijn we gisteren bij op bezoek geweest. Pot jan dorie he, mens zag er niet uit en ben blijd at we Mayte niet mee hadden genomen. Drank maakt zo veel meer kapot dan je leif is...je hele lijf gaat naar de filistijnen.....gelukkig wist de verpleging ook wel het meeste want ze wil er nog wel eens om heen draaien. schoonpa ook trouwens. Hij zei gisteren nog:" ach ja, ze mocht niet meer drinken na de vorige keer, maar zoveel dronk ze nou ook wel weer niet" !!!!!!!!!!!!! nou jaaaaa dat geloof je toch niet!

@mmmoi, jongentjes ontwikkelen zich sowieso altijd wat langzamer dan meisjes...en Thijmen doet het gewoon lekker op zijn eigen manier en tempo, lekker toch.

Fenna gaat me juist veel te snel. Ze heeft al 8 tanden en de 9e staat op doorkomen. Ze staat overal, is bezig met stapjes willen doen langs de bank (dan valt ze nog regelmatig op d'r gat) en kruipt me door de hele keet heen. En ze is nog maar net 8 maanden! O en haar favoriete hobby is momenteel de katten killen......hahahaha die kruipt ze dus ook overal achterna en vindt het geweldig om ze bij hun oren te pakken of staart en ze dan te horen piepen.....Katten zijn niet zo veel meer in huis dus als de dames wakker zijn.
Pebs, kunnen we niet met de trein naar Utrecht? Trein stopt zo ongeveer voor de deur.

Mmmoi, heerlijk van je oma, ik hoop dat ze geniet van het mooie weer en haar achterkleinkinderen.

Krook, heerlijk bijna verlof!!! En wat klink je heerlijk blij!!! You go Girl!!! Hihihi!

Vanavond met de jongens met de trein naar mijn ouders. Lief heeft vanavond bruiloft en is het hele weekend weg. Dan maar lekker bij mijn ouders zitten beppen!!!

Vanmorgen met wat collega's op kraamvisite bij een andere collega geweest. Heerlijk zo'n prulletje. Krijg soms toch ook wel wat kriebels!!!
@annie: haha, alweer kriebels. Ik gok ook dat jij van ons groepje als eerste nog een keer zwanger wil worden. Of Babba maar die loopt ook nog een kind achter .

Trein vind ik ook prima, lekker relaxed. Dan stap ik in Zutphen op en stappen we in Arnhem over.

Ik heb meteen even gekeken op marktplaats voor zo'n kruidvat kaart om een dag onbeperkt te reizen. kost denk ik zo'n 12,50 terwijl het anders 28,50 zou zijn (echte hollander he)

@ringel: was Mayte ook zo snel? Beetje gemiddeld toch?

Hopelijk is het goed gegaan op de psz, je brengt haar dan toch met een wat minder gerust gevoel weg.
Neuh Maytewas een vrij gemiddeld meisje qua ontwikkeling. Wel leuk dat buurmeisje net zo oud is, kun je leuk vergelijken. Mayte is in sommige dingen wel en stukkie slimmer.

Is nu bijvoorbeeld heel erg bezig met verhalen en verbanden leggen. Terwijl buurmeisje daar eenstuk minder mee bezig is. Ook maakt en zingt ze zelfgemaakte liedjes, zo schattig.

Volgens mij is er 1tje wakker...laters!
Even snel; Pebbles, die Kruidvatkaartjes hebben ze misschien ook nog wel gewoon bij Het Kruidvat zelf hoor! Deze actie loopt niet zo goed, en ze maken de kaartjes gewoon op dus je kunt gerust een filiaal proberen. En jullie gaan de 24e? Heeeel misschien wil ik dan ook wel mee. Utrecht is wel te doen. Hoe laat is de voorstelling?
@musical Ik vind het prima hoor. Ik ga een andere keer wel mee. Had de vorige keer toch gezegd dat ik het gewoon leuk vind om met jullie iets te doen, maar dat ik niet perse naar die musical hoef.

Hier is de week weer voorbij gevlogen, met de dagelijkse dingen als psz, werk ed. Niet veel bijzonders dus. Wel ben ik woensdag thuis gebleven van werk omdat ik flauwgevallen was in de douche. Had mijn hoofd flink gestoten (alleen een bult geen bloed gelukkig) en voelde daarna me echt niet helemaal fit. Volgens de dokter een combi van oververmoeidheid en menstruatie. Heb nu wel pillen om beter te slapen. Maar die moet je zelf betalen en worden niet vergoed (50 euro voor twee weken, hoop dat ze niet werken want dit is echt veel te duur). Onze verzekering vergoed bijna niets, bij welke zitten jullie en zijn jullie daar tevreden over?
@Niniane: flauwgevallen in de douche! Dat is schrikken. Was er wel iemand in de buurt?

Wij hebben Interpolis voor alle verzekeringen en dat bevalt prima.

Declareren is een eitje en voor bijvoorbeeld tandarts verzekeren ze gewoon 100%, Als je een rabo rekening hebt krijg je iets van 10% korting op de verzekering.

@mirjam: goeie tip van die ns-kaartjes. Ik ga morgen meteen even kijken.

Leuk als je meegaat! De voorstelling is om 15.00.

@ringel: leuk is dat inderdaad om een beetje te vergelijken met leeftijdsgenootjes. Floor is in dat opzicht een beetje gemiddeld (behalve met puzzelen en fietsen).

Net nog wat leuke kleren gekocht van EDC en nu ben ik ook echt wel klaar voor de winter.
@mirjam: ik ga dan zondag de kaartje bestellen denk ik. Dus dan kan je even nadenken of het gaat lukken. Als je zelf bestelt zit je waarschijnlijk ergens anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven