Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Ik zal die lactulose van het weekend eens bij vriend op het boodschappenlijstje zetten. Ben benieuwd of ie het kan vinden. Vast niet.

Vind het trouwens wel heel gek, na dit weekend weet iedereen het dat ik zwanger ben en ik het ons geheim niet meer. Mag ik het van de daken schreeuwen, vind ik het geheim houden weer veel te leuk. Rare dingen, die hormonen.
Tja Becks, bij ons is de vrijdag de allerdrukste dag van de week... en helaas hebben we ook klanten in het buitenland dus we zitten wel eens met tijdsverschil...

Wel spannend trouwens, je grote onthul weekend !!!! Geniet ervan
Ik drink trouwens geen roosvicee... weet je wat echt gigantisch helpt als je een paar dagen niet geweest bent???? Een lekkere frituur hap eten en s'avonds een paprika chippie... de andere ochtend ga je als een gek hihihihi
Oh wat leuk internationale klanten! Dat mis ik echt in mijn werk, die contacten met klanten overal vandaan. In mijn vorige werk was de zaterdag de drukste dag op lokatie en moest ik of daar zijn of in NL standby staan. Lekker dynamiscn en zo, in mijn huidige werk is het vrijdagmiddag echt stil op de gang, als ik er dan nog om vijf uur/half zes is verklaren ze bijna voor gek.
Yep ik heb veel internationale klanten, zit veel met duitsland, engeland, zwitserland, finland te bellen. Ook belgie (valt ook onder buitenland he) en af en toe amerika

Wij zitten ook zo'n beetje heel de dag engels te lullen aan de telefoon, en per mail ook zo'n beetje heel de dag alles in het engels...

Soms dan als je met een nederlandse klant moet bellen weet je echt ff niet meer hoe sommige nederlandse woordenn zijn hahaha
Fanatic, ben niet zo frituurfan eigenlijk maar een paprikachippie gaat er wel in. Heb net een bak druiven op en ga zo een handje nootjes halen denk ik.

Voor babies is een drupje olijfolie toch goed in melk, tegen de krampjes, misschien is dat een idee
Ben ook geen frituurfan, maar bedoelde meer gewoon een frietje en een paar nuggets. Als het maar uit de frituur komt.

Olijfolie kan heel wisselend werken... als ik teveel olijfolie binnen krijg dan raak ik zo van slag dat ik dus dagen helemaal niet kan en verstopt raak...
haha fanatic, dat had ik heel erg, ik moest alle contracten in het Frans en Engels of Nederlands opstellen en veel overleggen met een Franse advocaat. Heel leuk en als je dan ineens een Nederlander aan de telefoon hebt schrik je je rot. Ik heb echt wel eens zitten stamelen aan de telefoon.
Hahahaha, ja dat stamelen is echt erg... dat heb ik als ik een duitser aan de telefoon heb... die gewoon stug duits blijft spreken... ik spreek dan altijd terug in het engels. Terwijl ik 8 jaar duits gehad heb op scholen !! maar omdat ik het zo weinig spreek ken ik de woorden niet meer en komt er echt van dat sneue hollands-duits uit !!!
Vakantieduits is vreselijk ja, hetzelfde als vakantiefrans alleen na een jaar nauwelijk Frans gesproken te hebben valt het in het begin flink tegen.

Maar leuk hoor, dat internationale werk.

Ik hou er mee op voor vandaag, vriend is onderweg naar huis, ik ben kapot en duik na bijkletsen met vriend mijn bedje in.
Ja ik ga ook zo naar bed toe... ben er ook wel weer aan toe... veel te hard gewerkt

Welterusten becks !!
Heeeee meizjezzz, nie weggaan!!!

aaah kath ik ga toch echt een tukje doen.....
becky, papaya helpt ook ivm stoelgang.
quote:partylover schreef op 09 oktober 2009 @ 21:20:

roosvicee lacto heb ik bij de (grotere) appie gekocht.

uit-er-aard
quote:Kath76 schreef op 09 oktober 2009 @ 22:46:

Heeeee meizjezzz, nie weggaan!!!

[afbeelding]ik ben er nog/weer!
jeeeeeeej! heb ik nu de EBP?

mannetje kan niet zo goed weer in slaap komen, dus wandel ik wat met hem door huis. Duik nu mijn bedje weer in! Slaap lekker iedereen!
quote:fanatic schreef op 09 oktober 2009 @ 21:52:

Soms dan als je met een nederlandse klant moet bellen weet je echt ff niet meer hoe sommige nederlandse woordenn zijn hahaha

haha, ben blij dat jullie dat ook hebben, ik kom soms nl ook niet meer op het nederlandse woord voor iets....

En heeft duvel verdorie vandaag de EBP voor mijn neus weggekaapt! (maar zo vroeg ga ik echt niet redden). Hopelijk is mannetje weer in slaap gevallen en lig je nu nog lekker te slapen!

Hier is het prut weer.... manlief is nog in NL, had gisteren feestje, dus zal ook nog wel even duren voordat hij hier is, ik wil zo even naar de HEMA en de HM, ben alleen verwend omdat ik altijd met de auto ga en bij gebrek aan auto nu ineens met de tram moet.....
haai ladies, jeetje Duvel, je bent wel heeel vroeg

GW, ik ga altijd met fiets en tram de stad in, met de auto vind ik dat helemaal niet fijn. Gedoe met parkeren en zo.

Ik ga naar vriendinnen in het zuiden, vanavond jaren 80 feestje, zin an!

Fijne dag voor iedereen!
gw: nee, helaas niet meer.. heel zielig, hij is verkouden, dus zijn neusje zit dicht... moeilijker drinken, slecht slapen.. ik heb zo'n medelijden met hem!

hier is het ook echt prutweer..erg donker nog steeds buiten..

shopze straks!
ach duvel, das zeker zielig! (Ik vind mezelf al zielig met mijn dichte neus.....).

(En becky, het is eigenlijk gewoon verwendheid hoor dat ik liever met de auto wil, heb geen zin om in de regen het stuk naar de tramhalte te lopen).

Enne veel plezier vanavond!
justdeb al wakker?
Becks : Veel plezier in het zuiden op de 80's party !!

Wij hebben net de laatste babyverzorgings spullen gekocht (luiers etc.) Fanatic man wil dat ik dit weekend mijn ziekenhuis tas in orde maak.

Verder een rustig dagje, zo nog even naar de Lidl, daarna gaat vriendlief verder met de gang schilderen, en ga ik wasjes draaien..
pffff mannen zijn zooo zielig als ze ziek zijn....

de wasmachine staat hier ook weer aan, gister maar eens begonnen met de babykleertjes...
hier ook al de derde lading in de machine :-)

stomme vraag, lekker andijvie. maar waarom babykleertjes eerst wassen? en waarmee dan? en wel of niet in de droger daarna? en strijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven