Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
vrijdag 9 oktober 2009 om 18:03
Het liefst zou ik willen dat ik met de dag kon leven. Kon genieten van het nu en niet altijd al vijftien stappen vooruit denken. Maar eigenlijk ken ik mezelf niet anders dan dat, het zit compleet in mijn systeem. Misschien valt het te leren, maar ik denk dat het ook wel een beetje in de aard van 't beestje zit.
Voor nu hoop ik gewoon op een geweldig weekend samen met SJ, waarin we weer lekker zullen kletsen, lachen, eten en seksen.
Genieten.
Voor nu hoop ik gewoon op een geweldig weekend samen met SJ, waarin we weer lekker zullen kletsen, lachen, eten en seksen.
Genieten.
vrijdag 9 oktober 2009 om 18:44
Liefjes, ik heb mijn mooie kleertjes aangetrokken en ga lekker de stad in. Eerst een hapje eten met vriendinnetjes en daarna nog even een drankje. Tot later, ik lees hier wel terug wat jullie hebben afgesproken voor morgen. En als ik er niet aan uitkom bel ik met Pommie. Fijne avond allemaal.
Kym veel plezier dit weekend met SJ, goed voornemen om vooral lekker te genieten!
Kym veel plezier dit weekend met SJ, goed voornemen om vooral lekker te genieten!
vrijdag 9 oktober 2009 om 22:19
Hey Kym...
Ja het is idd rustig hier.. Mijn tante is na de hele week afwezigehid ( waar ik van genoten heb ) weer thuis en die moest uiteraard ook geupdate worden over collega enzo ...
Dus zit al heel de avond te klesten hier en mijn manier van in het leven staan ( qua mannen) te analyseren .....
Je zus ontdekt .. haha grappig ,,, weet zij dat jij ook hier schrijft ??
Ja het is idd rustig hier.. Mijn tante is na de hele week afwezigehid ( waar ik van genoten heb ) weer thuis en die moest uiteraard ook geupdate worden over collega enzo ...
Dus zit al heel de avond te klesten hier en mijn manier van in het leven staan ( qua mannen) te analyseren .....
Je zus ontdekt .. haha grappig ,,, weet zij dat jij ook hier schrijft ??
vrijdag 9 oktober 2009 om 22:38
Hey Kym en Stroll, ik ben net binnen. Ik kan er morgen helaas niet bij zijn, niet vanwege werk maar omdat zusje vandaag weer opgenomen is in het ziekenhuis.
De kanker is dan nu wel weggehaald, maar haar wonden willen niet dicht! Daarom moet ze een paar dagen blijven.
Het komt wel goed, maar ik blijf voor de zekerheid in het Brabantse dit weekend, aangezien onze ouders een romantisch weekendje samen weg zijn!
We hebben dan ook besloten ze maar niet te bellen en ze te laten genieten samen...al zullen ze daar misschien boos over zijn, maar dat zien we dan wel weer!
De kanker is dan nu wel weggehaald, maar haar wonden willen niet dicht! Daarom moet ze een paar dagen blijven.
Het komt wel goed, maar ik blijf voor de zekerheid in het Brabantse dit weekend, aangezien onze ouders een romantisch weekendje samen weg zijn!
We hebben dan ook besloten ze maar niet te bellen en ze te laten genieten samen...al zullen ze daar misschien boos over zijn, maar dat zien we dan wel weer!
Huts!
vrijdag 9 oktober 2009 om 23:16
vrijdag 9 oktober 2009 om 23:22
We maken ons niet teveel zorgen, ze is nu in goede handen en morgen ga ik weer naar haar toe. De prognoses zijn inderdaad wel goed, dus het komt wel in orde.
Verder met mij goed hoor, met jou? Ga je SJ nog zien dit weekend? Vooruit denken en "wat nou als'en" in je hoofd zit misschien wel een beetje in de aard van het beestje, ik ben er ook zo-een.
Maar laat dat de goede tijd die je met hem doorbrengt niet verpesten en vergeet niet te genieten! Hij meent het vast goed met je, anders zou ie niet zo vaak en zo graag bij je willen zijn denk ik!
Verder met mij goed hoor, met jou? Ga je SJ nog zien dit weekend? Vooruit denken en "wat nou als'en" in je hoofd zit misschien wel een beetje in de aard van het beestje, ik ben er ook zo-een.
Maar laat dat de goede tijd die je met hem doorbrengt niet verpesten en vergeet niet te genieten! Hij meent het vast goed met je, anders zou ie niet zo vaak en zo graag bij je willen zijn denk ik!
Huts!
vrijdag 9 oktober 2009 om 23:29
He Bella, wat naar. Maar inderdaad wel een fijn idee dat ze goed in de gaten gehouden wordt.
Kinders, ik duik erin, ik zie jullie (behalve Kym! en Bella! ) dus morgen. Ik ben gewoon om 13.00 in Dudok, hoop dat ik jullie herken. Als het weer blijft zoals het nu is, kunnen jullie mij herkennen aan een donkerblauwe poncho, nat kort donker haar, en witte regenlaarsjes
Kinders, ik duik erin, ik zie jullie (behalve Kym! en Bella! ) dus morgen. Ik ben gewoon om 13.00 in Dudok, hoop dat ik jullie herken. Als het weer blijft zoals het nu is, kunnen jullie mij herkennen aan een donkerblauwe poncho, nat kort donker haar, en witte regenlaarsjes
vrijdag 9 oktober 2009 om 23:38
zaterdag 10 oktober 2009 om 00:09
Nou eerste gordijnenklim crisis is een feit!
Vanavond om 18.00 smsje gestuurd om hem een leuke avond te wensen (had een bedrijfs feestje) en tot op heden niets, noppes nada..
Zit heul hard te relativeren hier met mezelf..maar tos lastig!
En dat bedoel ik dus.....weg zelfstandige vrouw, weg zen, weg stabiliteit...
Ik haat mobiele telefoons!
Ga hem morgen dan ook GEEN prettige vlucht wensen als ik wakker wordt, lekker puh!
Dat hele verliefderig zijn was een stuk makkelijker te verhapstukken als verliefd, gatver!
Vanavond om 18.00 smsje gestuurd om hem een leuke avond te wensen (had een bedrijfs feestje) en tot op heden niets, noppes nada..
Zit heul hard te relativeren hier met mezelf..maar tos lastig!
En dat bedoel ik dus.....weg zelfstandige vrouw, weg zen, weg stabiliteit...
Ik haat mobiele telefoons!
Ga hem morgen dan ook GEEN prettige vlucht wensen als ik wakker wordt, lekker puh!
Dat hele verliefderig zijn was een stuk makkelijker te verhapstukken als verliefd, gatver!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 10 oktober 2009 om 00:21
Moet er zelf ook wel een beetje om lachen
Maar het is echt HEUL niet leuk!
Ben al zo'n uur als een soort Koos Hopeloos naar mijn telefoon aan het staren.
Ik leg hem weg en ga lekker slapen
"Mannen...je kan beter kippen houden"
*tis nog te vroeg voor een lullig smsje hè?*
Maar het is echt HEUL niet leuk!
Ben al zo'n uur als een soort Koos Hopeloos naar mijn telefoon aan het staren.
Ik leg hem weg en ga lekker slapen
"Mannen...je kan beter kippen houden"
*tis nog te vroeg voor een lullig smsje hè?*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 10 oktober 2009 om 00:30
zaterdag 10 oktober 2009 om 00:37
zaterdag 10 oktober 2009 om 00:44
zaterdag 10 oktober 2009 om 00:46
Dat joch
Sum, je bent zo grappig
Uhm, ja SJ-dip is lichtelijk voorbij.
Heb 'm nauwelijks gesproken vandaag. Oh jawel, ik kreeg een sms vanmiddag!:
"I want to look in your eyes, touch your face, kiss your lips and then hug you and sleep the whole day at your arm! Miss you so much babe!"
(ahh, schattig Engels ook)
Sum, je bent zo grappig
Uhm, ja SJ-dip is lichtelijk voorbij.
Heb 'm nauwelijks gesproken vandaag. Oh jawel, ik kreeg een sms vanmiddag!:
"I want to look in your eyes, touch your face, kiss your lips and then hug you and sleep the whole day at your arm! Miss you so much babe!"
(ahh, schattig Engels ook)