mmm...geurtjes van mannen
woensdag 7 oktober 2009 om 22:43
misschien is het raar, maar ik vroeg me af of jullie dit herkennen:
mijn allereerste grote liefde had vaak een ontzettend lekker geurtje op. Nu, heel soms kom ik een man tegen met (ongeveer) hetzelfde geurtje.
Gevolg: ik vind die man ogenblikkelijk interessant en vaak ook aantrekkelijk.
Hebben jullie dit ook, geurtjes die een soort oergevoel in je oproepen? of denk je dat het gewoon ligt aan de herinnering die ik aan dat specifieke geurtje heb?
mijn allereerste grote liefde had vaak een ontzettend lekker geurtje op. Nu, heel soms kom ik een man tegen met (ongeveer) hetzelfde geurtje.
Gevolg: ik vind die man ogenblikkelijk interessant en vaak ook aantrekkelijk.
Hebben jullie dit ook, geurtjes die een soort oergevoel in je oproepen? of denk je dat het gewoon ligt aan de herinnering die ik aan dat specifieke geurtje heb?
vrijdag 9 oktober 2009 om 10:05
zaterdag 10 oktober 2009 om 00:11
quote:Paque_in_Pink schreef op 08 oktober 2009 @ 14:20:
algehele conclusie:
gauiltier is SMERIG!
Hahaha idd!!
Dat geurtje had een maffe ex van me. Echt bizarre relatie. Nog steeds als ik dat geurtje ruik voel ik me ongemakkelijk. Rilling.
Bij blue van Polo zwijmel ik altijd een beetje weg. Mijn eeuwige crush heeft dat...
algehele conclusie:
gauiltier is SMERIG!
Hahaha idd!!
Dat geurtje had een maffe ex van me. Echt bizarre relatie. Nog steeds als ik dat geurtje ruik voel ik me ongemakkelijk. Rilling.
Bij blue van Polo zwijmel ik altijd een beetje weg. Mijn eeuwige crush heeft dat...
zaterdag 10 oktober 2009 om 00:29
Ik ben letterlijk vies van mijn vreemdgegane ex en als ik zijn veel te royaal aangebrachte nieuwe after-shave ruik, als hij de kinderen haalt of brengt (waarschijnlijk heeft hij die van nieuwe vriendin gekregen) of als ik háár odeur ruik als ze langs me loopt, of als ik mijn kinderen terugkrijg met rare shampooluchten, dan moet ik echt over mijn nek van walging. Bleeeh.