NIET groepje
vrijdag 9 oktober 2009 om 22:06
vrijdag 9 oktober 2009 om 22:18
Ze waren vast gewoon uberrelaxed van dat gekriebel Mamz
Ach zoalng ze eten en goede ontlasting hebben en er voor de rest wel leven in zit zal het wel loslopen Mijn konijnen lagen ook wel es een dagje voor dweil te spelen hoor, lekker lui languit
Gehehe engie die smoes kan ik ook nog gebruiken
Nee geintje, balen dat de post niet overal even goed werkt blijkbaar...
Ach zoalng ze eten en goede ontlasting hebben en er voor de rest wel leven in zit zal het wel loslopen Mijn konijnen lagen ook wel es een dagje voor dweil te spelen hoor, lekker lui languit
Gehehe engie die smoes kan ik ook nog gebruiken
Nee geintje, balen dat de post niet overal even goed werkt blijkbaar...
zaterdag 10 oktober 2009 om 08:20
Moge ladies,
Oh wat zijn ze schattig Mamzie. Hoe ze rennen, zo lief.
Wat gaat de tijd hard Yam, alweer een jaar getrouwd. Wat lief en attent van Yamman. Misschien krijg je weer wat plantjes voor in de tuin hihi. Nee maar met dat waffeltje kan je het beter even een week verschuiven. Heb je nog iets gehoord van die operatie? Je had de papieren toch opgestuurd?
Ik moet om 9 uur even wat boodschappen doen en dan meteen wat verschillende gerechten maken voor foto's voor de site.
Oh wat zijn ze schattig Mamzie. Hoe ze rennen, zo lief.
Wat gaat de tijd hard Yam, alweer een jaar getrouwd. Wat lief en attent van Yamman. Misschien krijg je weer wat plantjes voor in de tuin hihi. Nee maar met dat waffeltje kan je het beter even een week verschuiven. Heb je nog iets gehoord van die operatie? Je had de papieren toch opgestuurd?
Ik moet om 9 uur even wat boodschappen doen en dan meteen wat verschillende gerechten maken voor foto's voor de site.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 10 oktober 2009 om 13:14
Kwam er vanochtend achter dat ik de stekker van de stofzuiger niet in het stopcontact kan laten zitten. Bo was op de stofzuiger gesprongen toen hij met Kane aan het spelen was. Dus dat ding gaat aan, kijkt hij mij nog aan alsof ik dat deed. Dus stekker er nu voortaan uit.
zaterdag 10 oktober 2009 om 13:56
Ha nietjes!
Leuke foto's en filmpje Mamzie
en Yammie alweer een jaar getrouwd, ik ook bijna, ik heb gelukkig geen beugel en ga dus wel uit eten. Binnenkort maar eens reserveren want we hadden een plannetje in een exclusief klein tentje bedacht!
zo had even geen tijd om goedemorgen te komen zeggen, ik geen voor het eerst in lange tijd weer roeien, de zon brak door en het was superlekker!
Leuke foto's en filmpje Mamzie
en Yammie alweer een jaar getrouwd, ik ook bijna, ik heb gelukkig geen beugel en ga dus wel uit eten. Binnenkort maar eens reserveren want we hadden een plannetje in een exclusief klein tentje bedacht!
zo had even geen tijd om goedemorgen te komen zeggen, ik geen voor het eerst in lange tijd weer roeien, de zon brak door en het was superlekker!
zaterdag 10 oktober 2009 om 13:59
zaterdag 10 oktober 2009 om 15:19
Voor het geld hoef je het niet te laten, het lijkt me wel leuk om daar te eten. Maar ik ben zo'n moeilijke eter. Lust heel veel dingen niet. En als je kijkt waar je moet reserveren staat dat je geen beperkingen mag hebben. Maar 17,50 is voor een 3 gangenmenu niet gek.
zaterdag 10 oktober 2009 om 16:30
ik ben bang dat we niet hetzelfde bedoelen
zie www.mariouva.nl
alhoewel 70 euro voor 7 gangen ook niet eens zo gek is
zie www.mariouva.nl
alhoewel 70 euro voor 7 gangen ook niet eens zo gek is