Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oke liefjes, ik ga vertrekken. Ik vrees dat ik nu pas om 1255 op DH CS ben. Ik zou t vervelend vinden als Frizz en Pom daar nu lang op me moeten wachten. Als dat zo is dan kijk ik wel hoe ik naar Dudok kan komen. Ik bel onderweg nog wel met Pommie om e.e..a even definitief af te spreken. Tot straks! Ik ben dat kleine mensje met zwarte pet zonder fopneus!
Ik ga mezelf ook onder de douche slepen

Stroll, 1 uur voor de deur?

Ik sms nog wel even wat ik uiteindelijk besloten heb om aan tye trekken
Tot zo Sneez!
Sum, spreek jij nou voor de deur van Dudok af? Dan ben ik daar ook, grijs kort jasje, bruinige stoffen sloblaarzen.
Ik heb een grijs vest met een zwarte legging en zwarte laarzen aan.

Nou ik hoop dat ik dan door de commissie heen kom!

Weet alleen niet of ik nu nog steeds moet rennen of dat ik te laat mag komen omdat Sneeze óók te laat is.
Als jij nou ook te laat bent, dan wacht de stationsbende denk ik wel, en dan doen we de kennismaking in fases. Da's misschien wel verstandig
Ik ga ook, trouwens. Tot zo!
Ik ben het overzicht even kwijt hoor.

Ben sowieso al niet zo goed in die dingen, en na 3,5 uur slaap al helemaaaal niet meer!

Maar ik heb bedacht dat ik om 12.44 uur op HS ben.

En het enige wat ik nu heb onthouden is dat ik Pom dáár zie.

En wie ik verder waar zie...

Eeuuhhh.... ik heb Pom.

Toch?!
Nou meissies, ik drink de laatste slokjes van mijn koffie, en dan de deur uit.

Bus, trein, en dan is het zo ver!

Ik heb er zin in!

En dan voel ik straks toch heus niet meer dat mijn ogen zowat dichtvallen van vermoeidheid?

Lieve Kym, geniet lekker van je dag, je gaat SJ zien toch?

We zullen in ieder geval aan je denken, en ik zal je missen!

X
Lieverdjes! Veel plezier!

Ik ben inmiddels in 't hoofdstadje..nog een paar uurtjes en dan...SJ!! Ben wederom zenuwachtig, leuk he !

Oh en mijn zusje weet niet dat ik hier schrijf nee, en dat wil ik ook lekker zo houden.

Daaag!

X
Hoi lieve meiden,

hoe was 't??
Huts!
He Bella, jij was dus ook nieuwsgierig? Ik mailde het net nog naar je. Dus ik sluit me helemaal bij je vraag aan.

Lieve meiden, hoe was het? Hebben jullie elkaar heel gelaten? Niet te plat geknuffeld of stuk gerelativeerd?

Kym, jij heel veel plezier met SJ (en ik heb weer de neiging om de afkorting te gaan ontrafelen, maar na die stomme homo durf ik gewoon niet meer).
Het is maar goed dat ik niet meekon zie ik nu (ik moest de laatste pagina nog bijlezen). Ik heb helemaal geen grijze kleding.
Nee, ik ook niet nu ik eraan denk, haha.

Komt u maar met het verslag...!
Huts!
Hello...

Ben ik nou de eerste die terug is ??...Nou dames het was erg gezellig

Het was erg leuk om iedereen in het echt te zien ..iedereen is in het echt wel zo als hij hier ook is .. alleen Pom is niet zo lief in het echie..... hahahahaha nee hoor geintje

Maar was super leuk dus
Frizz is irl net zo`n flapuit en spontaan en een tikkie gek als hier, lekker druk ook

Pom is heel , tja direct , heel grappig en heeft wel dezelfde soort humor als ik tikkie sarcarstiche humor dus ( en nee dat is dus niet negatief bedoeld maar leuk )

Sum is heel lief,druk ,gezellig ,goedlachs en VERLIEFD wat je aan van alles merkt

Sneez en Moos zijn in vergelijking ( in mijn optiek nu even he ) wat rustiger meer van het voornamelijk de kat uit de boom kijken..

En ik tja ik ben ik haha ....
Tssssssssssssssss......ik doe helemaal niet verliefd?

Toch????

Madhe, Kym en Bella, het was echt heel erg leuk!

Frizz is Frizz, die had zich niet eens hoeven voorstellen.

Precies als hier....wel een beetje moe op het eind, maar ja, die 3,5 uur slaap hè

Sneez, is lief, ons kleine opdondertje (en das aardig bedoeld hoor) idd een beetje kat uit de boom kijkend.

Moos, daar ga ik zeker binnenkort eens mee naar een concert of zo.

Een stoere dame die precies weet wat ze wil, bezig zijn met haar passie....muziek!

Pom, Pom moet aan de slag bij de scouting!

Met haar paraplu als aanwijsstok dirigeerde ze de hele club door de stad.

Daarbij is ze gewoon (net als hier) een ontzettend warm en hartelijk goedlachs mens...

Stoll, is precies zoals ik verwachtte en ik vind dat ze in het Haagse hoort, we gaan zeker binnekort in het Haagse evenb shoppen.

Maar eerst moeten we even sparen

We moesten bij de parkeergarage ¤20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! afrekenen

Das toch niet normaal zeg!

Volgende x carpoolen hoor.

Wat dan wel weer grappig was is dat we zonder dat we het van elkaar wisten naast elkaar hadden geparkeerd.

Stomme Home echter is boos!

Die ligt te mokken in de slaapkamer, ga er zo lekker naast liggen met een kop thee en laptop

Meiden het was super.....
Jij kan het veel leuker vertellen als ik......

Ja die 20,- euro opgelicht zijn we haha volgende keer idd maar carpoolen..

En dat shoppen lijkt me een goed plan ...

Ach is SH beledigt? haha kruip lekker naast hem ...
Lachen dames, goed dat het zo leuk was en helemaaaaaal okee dat er al over een volgende keer gesproken wordt!

Dan ben ik er opzekers bij!
Huts!
Nou, we hebben nog wel enorm gerelativeerd, trouwens, ik vond ons gesprek over verliefd zijn enzo op het laatst dit topic helemaal waardig

Ik vond het ook onwijs leuk, maar schatten, jullie zijn wel vermoeiend hoor. Gelukkig kon ik in de trein nog even bijkomen tijdens een lekker rustig gesprek met Sneez, wat tenminste niet over seks ging

Oh trouwens Sneez, het aanbod verzandde een beetje in grappen over mijn belgedrag, maar als je weer eens in een auto wilt rijden, mijnes is 16 jaar oud en wordt er echt niet minder waard van als-ie een keer tegen een paaltje wordt gezet. Dus je bent welkom om te komen oefenen.

Arme Stomme Homo... Hij vergeeft het je toch wel weer, Sum? Ook grappig om te merken hoe je sommige mensen bij hun forumnamen aan wil blijven spreken, terwijl je bij anderen meteen aan de echte naam bent gewend.
Zijn wij druk dan????

Nee toch?

*komt even binnenvallen*

Heej wat grappig! Ik heb een hele tijd met SD in een topic geforumd en nu met Moos in een ander topic, maar ik wist niet dat jullie ook samen in een topic zaten. Wat grappig!

Hebben jullie gemeet? Wat gezellig!

Moos, hoefde je vandaag niet te waterfietsen?

*vertelt vol trots dat ze met Moos gewaterfietst heeft*
Peas on earth!
Waterfietsen??????

*is zooooooooooooo blij dat dat niet hoefde vandaag zeg...Pom geen wilde ideetjes krijgen voor de volgende keer hoor*
Ik vond ons best rustig met zijn allen ....hahaha
*dacht tot ongeveer TIJDENS die date dat dat hele waterfietsen een grapje was... TOT we naar de waterfietsenverhuur liepen

Anyway, ik ken de meesten van jullie niet natuurlijk, maar leuk dat jullie een leuke deet met elkaar hebben gehad. Grappig dat zoiets kan ontstaan op zo'n forum toch?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven