Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
zaterdag 10 oktober 2009 om 11:07
Oke liefjes, ik ga vertrekken. Ik vrees dat ik nu pas om 1255 op DH CS ben. Ik zou t vervelend vinden als Frizz en Pom daar nu lang op me moeten wachten. Als dat zo is dan kijk ik wel hoe ik naar Dudok kan komen. Ik bel onderweg nog wel met Pommie om e.e..a even definitief af te spreken. Tot straks! Ik ben dat kleine mensje met zwarte pet zonder fopneus!
zaterdag 10 oktober 2009 om 11:22
zaterdag 10 oktober 2009 om 11:34
Nou meissies, ik drink de laatste slokjes van mijn koffie, en dan de deur uit.
Bus, trein, en dan is het zo ver!
Ik heb er zin in!
En dan voel ik straks toch heus niet meer dat mijn ogen zowat dichtvallen van vermoeidheid?
Lieve Kym, geniet lekker van je dag, je gaat SJ zien toch?
We zullen in ieder geval aan je denken, en ik zal je missen!
X
Bus, trein, en dan is het zo ver!
Ik heb er zin in!
En dan voel ik straks toch heus niet meer dat mijn ogen zowat dichtvallen van vermoeidheid?
Lieve Kym, geniet lekker van je dag, je gaat SJ zien toch?
We zullen in ieder geval aan je denken, en ik zal je missen!
X
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:04
He Bella, jij was dus ook nieuwsgierig? Ik mailde het net nog naar je. Dus ik sluit me helemaal bij je vraag aan.
Lieve meiden, hoe was het? Hebben jullie elkaar heel gelaten? Niet te plat geknuffeld of stuk gerelativeerd?
Kym, jij heel veel plezier met SJ (en ik heb weer de neiging om de afkorting te gaan ontrafelen, maar na die stomme homo durf ik gewoon niet meer).
Lieve meiden, hoe was het? Hebben jullie elkaar heel gelaten? Niet te plat geknuffeld of stuk gerelativeerd?
Kym, jij heel veel plezier met SJ (en ik heb weer de neiging om de afkorting te gaan ontrafelen, maar na die stomme homo durf ik gewoon niet meer).
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:21
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:26
Frizz is irl net zo`n flapuit en spontaan en een tikkie gek als hier, lekker druk ook
Pom is heel , tja direct , heel grappig en heeft wel dezelfde soort humor als ik tikkie sarcarstiche humor dus ( en nee dat is dus niet negatief bedoeld maar leuk )
Sum is heel lief,druk ,gezellig ,goedlachs en VERLIEFD wat je aan van alles merkt
Sneez en Moos zijn in vergelijking ( in mijn optiek nu even he ) wat rustiger meer van het voornamelijk de kat uit de boom kijken..
En ik tja ik ben ik haha ....
Pom is heel , tja direct , heel grappig en heeft wel dezelfde soort humor als ik tikkie sarcarstiche humor dus ( en nee dat is dus niet negatief bedoeld maar leuk )
Sum is heel lief,druk ,gezellig ,goedlachs en VERLIEFD wat je aan van alles merkt
Sneez en Moos zijn in vergelijking ( in mijn optiek nu even he ) wat rustiger meer van het voornamelijk de kat uit de boom kijken..
En ik tja ik ben ik haha ....
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:39
Tssssssssssssssss......ik doe helemaal niet verliefd?
Toch????
Madhe, Kym en Bella, het was echt heel erg leuk!
Frizz is Frizz, die had zich niet eens hoeven voorstellen.
Precies als hier....wel een beetje moe op het eind, maar ja, die 3,5 uur slaap hè
Sneez, is lief, ons kleine opdondertje (en das aardig bedoeld hoor) idd een beetje kat uit de boom kijkend.
Moos, daar ga ik zeker binnenkort eens mee naar een concert of zo.
Een stoere dame die precies weet wat ze wil, bezig zijn met haar passie....muziek!
Pom, Pom moet aan de slag bij de scouting!
Met haar paraplu als aanwijsstok dirigeerde ze de hele club door de stad.
Daarbij is ze gewoon (net als hier) een ontzettend warm en hartelijk goedlachs mens...
Stoll, is precies zoals ik verwachtte en ik vind dat ze in het Haagse hoort, we gaan zeker binnekort in het Haagse evenb shoppen.
Maar eerst moeten we even sparen
We moesten bij de parkeergarage ¤20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! afrekenen
Das toch niet normaal zeg!
Volgende x carpoolen hoor.
Wat dan wel weer grappig was is dat we zonder dat we het van elkaar wisten naast elkaar hadden geparkeerd.
Stomme Home echter is boos!
Die ligt te mokken in de slaapkamer, ga er zo lekker naast liggen met een kop thee en laptop
Meiden het was super.....
Toch????
Madhe, Kym en Bella, het was echt heel erg leuk!
Frizz is Frizz, die had zich niet eens hoeven voorstellen.
Precies als hier....wel een beetje moe op het eind, maar ja, die 3,5 uur slaap hè
Sneez, is lief, ons kleine opdondertje (en das aardig bedoeld hoor) idd een beetje kat uit de boom kijkend.
Moos, daar ga ik zeker binnenkort eens mee naar een concert of zo.
Een stoere dame die precies weet wat ze wil, bezig zijn met haar passie....muziek!
Pom, Pom moet aan de slag bij de scouting!
Met haar paraplu als aanwijsstok dirigeerde ze de hele club door de stad.
Daarbij is ze gewoon (net als hier) een ontzettend warm en hartelijk goedlachs mens...
Stoll, is precies zoals ik verwachtte en ik vind dat ze in het Haagse hoort, we gaan zeker binnekort in het Haagse evenb shoppen.
Maar eerst moeten we even sparen
We moesten bij de parkeergarage ¤20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! afrekenen
Das toch niet normaal zeg!
Volgende x carpoolen hoor.
Wat dan wel weer grappig was is dat we zonder dat we het van elkaar wisten naast elkaar hadden geparkeerd.
Stomme Home echter is boos!
Die ligt te mokken in de slaapkamer, ga er zo lekker naast liggen met een kop thee en laptop
Meiden het was super.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:59
Nou, we hebben nog wel enorm gerelativeerd, trouwens, ik vond ons gesprek over verliefd zijn enzo op het laatst dit topic helemaal waardig
Ik vond het ook onwijs leuk, maar schatten, jullie zijn wel vermoeiend hoor. Gelukkig kon ik in de trein nog even bijkomen tijdens een lekker rustig gesprek met Sneez, wat tenminste niet over seks ging
Oh trouwens Sneez, het aanbod verzandde een beetje in grappen over mijn belgedrag, maar als je weer eens in een auto wilt rijden, mijnes is 16 jaar oud en wordt er echt niet minder waard van als-ie een keer tegen een paaltje wordt gezet. Dus je bent welkom om te komen oefenen.
Arme Stomme Homo... Hij vergeeft het je toch wel weer, Sum? Ook grappig om te merken hoe je sommige mensen bij hun forumnamen aan wil blijven spreken, terwijl je bij anderen meteen aan de echte naam bent gewend.
Ik vond het ook onwijs leuk, maar schatten, jullie zijn wel vermoeiend hoor. Gelukkig kon ik in de trein nog even bijkomen tijdens een lekker rustig gesprek met Sneez, wat tenminste niet over seks ging
Oh trouwens Sneez, het aanbod verzandde een beetje in grappen over mijn belgedrag, maar als je weer eens in een auto wilt rijden, mijnes is 16 jaar oud en wordt er echt niet minder waard van als-ie een keer tegen een paaltje wordt gezet. Dus je bent welkom om te komen oefenen.
Arme Stomme Homo... Hij vergeeft het je toch wel weer, Sum? Ook grappig om te merken hoe je sommige mensen bij hun forumnamen aan wil blijven spreken, terwijl je bij anderen meteen aan de echte naam bent gewend.
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:10
*komt even binnenvallen*
Heej wat grappig! Ik heb een hele tijd met SD in een topic geforumd en nu met Moos in een ander topic, maar ik wist niet dat jullie ook samen in een topic zaten. Wat grappig!
Hebben jullie gemeet? Wat gezellig!
Moos, hoefde je vandaag niet te waterfietsen?
*vertelt vol trots dat ze met Moos gewaterfietst heeft*
Heej wat grappig! Ik heb een hele tijd met SD in een topic geforumd en nu met Moos in een ander topic, maar ik wist niet dat jullie ook samen in een topic zaten. Wat grappig!
Hebben jullie gemeet? Wat gezellig!
Moos, hoefde je vandaag niet te waterfietsen?
*vertelt vol trots dat ze met Moos gewaterfietst heeft*
Peas on earth!
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:19
*dacht tot ongeveer TIJDENS die date dat dat hele waterfietsen een grapje was... TOT we naar de waterfietsenverhuur liepen
Anyway, ik ken de meesten van jullie niet natuurlijk, maar leuk dat jullie een leuke deet met elkaar hebben gehad. Grappig dat zoiets kan ontstaan op zo'n forum toch?
Anyway, ik ken de meesten van jullie niet natuurlijk, maar leuk dat jullie een leuke deet met elkaar hebben gehad. Grappig dat zoiets kan ontstaan op zo'n forum toch?
Peas on earth!