Het (r)emigrantentopic - still going strong!

20-09-2009 23:16 3149 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BlijftblozenNL, gaat naar Kuala LumpurGMT+1CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1Ine

FvdM september!Oostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MikkemakSchotlandGMTMmmariposaSpanjeGMT+1NanienItaliëGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijk GMT+1RubisFrankrijk (even forumpauze)GMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat balen van al die lekkere dingen die je ouders meenemen, beetje tegenstrijdig inderdaad als ze weten dat je met een afvalrace bezig bent. Ze zwichten er vermoedelijk voor om je blij te maken en vergeten dan het afvallen, waarna ze er dus vervolgens over beginnen dat die dingen onverstandig zijn om te eten. Zucht.

Gigantisch mooie auto, Ine, hij lijkt wel een beetje op de auto die wij willen: de Infinity, en die is volgens mij nagemaakt van dit model. Maar tegen deze zou ik ook geen nee zeggen!

Oh, ja, die is ook heel gaaf Anais!! Zijn auto's bij jullie duur?

Die BMW is in de verste verte niet bereikbaar voor mij hoor, dat gaat hem sowieso never niet worden. En ik kan mijn afval er niet in kwijt . Maar een tweedehands Landcruiser importeren uit DLD is wel haalbaar. Alleen is het even zoeken, het aanbod is niet zo groot en ik heb wel wat eisen, qua kleur in ieder geval en kmstand.

Het zijn geliefde auto's hier, mensen rijden er ook echt jarenlang in. Ze zijn sterk, komen door alle sneeuw, zitten fijn, zijn lekker hoog en stoer. De Toyota's die hier meestal aangeboden worden hebben vaak meer dan 200.000 km gelopen en zijn rond de 10 jaar oud en dat is gewoon te veel en te oud.

Maar hij is ietsje groter en fijner dan mijn RAV en prettiger om mee naar NL te toeren.

Wat voor auto's rijden er bij jou veel, Snjo?
Deze is ook zo schattig:

quote:Ine schreef op 09 oktober 2009 @ 22:23:

Oh, ja, die is ook heel gaaf Anais!! Zijn auto's bij jullie duur?

Die BMW is in de verste verte niet bereikbaar voor mij hoor, dat gaat hem sowieso never niet worden. En ik kan mijn afval er niet in kwijt . Maar een tweedehands Landcruiser importeren uit DLD is wel haalbaar. Alleen is het even zoeken, het aanbod is niet zo groot en ik heb wel wat eisen, qua kleur in ieder geval en kmstand.

Het zijn geliefde auto's hier, mensen rijden er ook echt jarenlang in. Ze zijn sterk, komen door alle sneeuw, zitten fijn, zijn lekker hoog en stoer. De Toyota's die hier meestal aangeboden worden hebben vaak meer dan 200.000 km gelopen en zijn rond de 10 jaar oud en dat is gewoon te veel en te oud.

Maar hij is ietsje groter en fijner dan mijn RAV en prettiger om mee naar NL te toeren.

[afbeelding]

Wat voor auto's rijden er bij jou veel, Snjo?Hier zijn veel jeepjes, RAVs, maar ook landcruisers, Jeeps en het is ook een tijdje "in" geweest om zo'n giga amerikaanse bak te hebben (zo'n dodge ram en aanvervante auto's). Mitsubisi is hier een geliefd merk (4 wiel aangedreven) en qua kleine autootjes zie je de yaris nu heel erg opkomen. Zelf heb ik nu een ienimienie daihatsu cuore. Doet het prima hier in het zuiden. Heb al 2 winters niet de banden hoeven verwisselen. In het noorden had hij wat problemen met besneeuwde hellingen maar dat doen andere voorwiel aangedreven auto's ook.
Snjókorn falla, á allt og alla
Beetje hetzelfde als hier, alleen zie je hier ietsje meer 'normale' auto's. Audi is 'in', dan hoor je erbij, zeg maar. Er rijden ook veel Toyota's idd. RAVs, Landcruisers, Hi-Lux, Corolla's en Yaris.

Maar jeeps en aanverwanten zijn gewoon heel handig met sneeuw en steile hellingen. Hier komt niet iedereen met een 2wieldrive naar boven, als er veel sneeuw ligt. De buurman heeft een Audi A3 en rijdt, als het niet gewoon gaat, achterstevoren naar boven.. dat lukt altijd. Nou, dan liet ik mijn auto wel gewoon ergens beneden staan.. no way dat ik achterstevoren die helling op ga!

Die Amerikanen zie je hier niet trouwens, ik heb het idee dat ze dat weer te veel van het goede vinden. Het is hier meer van doe-maar-normaal.

Psssst.. ik kan trouwens weer expeditie robinson en Gooische Vrouwen kijken!!!
Goeiemorgen, 't is hier alweer zaterdag.

Ine,wat leuk dat je met je vader auto's kijkt op internet, zo heb je wat te dromen samen. Voer hem maar veel pepernoten, alles wat je ouders zelf naar binnen werken hoef jij niet meer op te eten. Er was ooit een forummer hier die kwaad was omdat de visite zelf al het meegebrachte Hollandse lekkers opsmikkelde haha.

Choc, ik loop elke dag na mijn werk, vanochtend ga ik Castle Hill oplopen met een vriendin, daar zit ik nu op te wachten. Even kijken of ik een plaatje kan plakken.

Natuurlijk ook een mooi excuus voor een lekker bakkie erna.

mmhhh dat ziet er lekker uit orbit! jammieee

goedenmorgen trouwens...!!

@ ine he bah flauw hoor.. ik kan er ook niet tegen, tijdje terug verteld aan pa dat wat afgevallen was, zegt ie, ja ja, nog een lange weg te gaan en afgelopen dinsdag gewogen, ook afgevallen, maar ja, dan heb ik zoiets, dat hoef ik niemand te vertellen, begint ie er zelf over en dan maar pushen... zucht.. tis nooit goed!

@ snjo dus nog een dagje extra thuis? lekker appeltaart kunnen bakken... is een ijslandse bruiloft anders dan een NL-se, of is dit je 1e?

@ ainne klinkt leuk van je opa en oma.; ze doen tenminste nog iets. hoe vinden ze de meisjes. is dat nog een beetje extra speciaal voor hun of niet?

voor de rest weet ik het alweer niet meer... ben verkouden, keelpijn en moe!! ga lekker heel het weekend in bed liggen denk ik
Disco, beterschap..blijf maar lekker in bed of op de bank hangen van het weekend. Dan is het waarschijnlijk wel lekker dat het weer slecht is. Tenminste dat heb ik altijd wel.

Ine, snap je gevoel..een beetje proeven mag toch wel. Toch gezellig dat je ouders op bezoek zijn. Ik weet het niet zeker maar volgens mij wonen ze niet zo heel ver bij mijn ouders vandaan. Die komen hier niet zo vaak helaas.

Nou, ik heb de scan dus weer gehad, het gaat achteraf altijd best snel. Alleen heb ik er niet zo'n goed gevoel bij. Maandag krijg ik waarschijnlijk de uitslag, ik ga zelf maar bellen denk ik. De arts die ik daarvoor heb heeft altijd moeilte om slecht nieuws te vertellen dat vind ik vervelend, je kunt daar zo weinig mee. Ik ben meer van het directe, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Aine, leuk voor je opa en oma. Mijn oma ging ook altijd met reisjes mee, een van haar laatste tochtjes was met de Zonnebloem, zij was ook niet meer goed ter been en de dokter had het gemaakt. Hij tilde haar op en zette haar op wal in de rolstoel..onvoorgetelijk voor haar.

Maar goed, ik hoop dat mijn man zo thuis is, dan ga ik boodschappen halen. Ik ben nooit zo'n liefhebber om met de hele familie naar de supermarkt te gaan..lekker alleen, lekker snel en geen gezeur aan de kop..

SFO...ben je al begonnen met het poetsen??

Lapin, zal wel bijna uitgeshopt zijn en maandag stoppen met roken..het gaat je lukken hoor..nog maar even snel het boekje stoppen met roken aan schaffen die helpen je door de laatste twijfels heen. Ik ben ook een stopper, ruim 13 jaar geleden..en rookte met plezier en ben er nu met plezier vanaf...ook van de borrel..dus, het gaat jiouw ook lukken..

Ok..tot mor..(zegt die Fries, daarmee bedoel ik die weerman...)
@ raccoon, he bah... een naar gevoel? vervelend dat je nu weer het hele weekend moet wachten op de uitslag... gewoon doorvragen dan bij de arts. hollandse direktheid

@ ainne/ ine en bedankt he. was toch wel heel erg benieuwd geworden naar GV in Peru en heb dus net de uitzending via mn laptop gekeken, lekker warm in bed, regen tegen de ramen. wow.. echt onvoorstelbaar. zo'n positivo! ongelooflijk. ik denk dat niet velen dat zo kunnen doen... moeilijk voor te stellen en dus makkelijk om af te zeiken...

maar goed.. nu ga ik dus wel lekker slapen. truste!
@Snjo ik hoop op goed nieuws voordat ik vanavond naar bed ga.

@Keranet dit is een giller, een damme van 80jaar die nog steeds elke jaar reist supper.

Doet mij denken toen ik nog 16 jaar was, in Zwitserland liep een oude vent van 80 jaar naar de berg top.

Mijn vriend (nu klimhal eigenaar in NL) zei; Wat doet die ouwe zak hier op de berg. Bleek de meest ervaren berggids te zijn.

@Choc zondagmorgen 11.10uur Schipholtijd stappen ze op het vliegtuig en ja ik kan bijna in de luchtspringen.

@Ine dit is een verdomd mooie auto, ben je er zeker van dat ik alleen de rookmelders moet hangen ....

Maar vind ik het inderdaad wel jammer dat je moeder je zo probeert vol te stoppen. Weet niet of je het lukt maar

ik zou een paar taarten bakken en zo rechtstreeks naar die 70tig jarige buurvrouw brengen.

@Raccoon wat poetsen, ik maak het nodige schoon. Maandag komt de schoonmaakster toch langs dus wil haar niet te veel werk uit handen nemen.
Zit nog even te genieten van mijn laptop tot dat niet meer kan, want de Wizzkids zitten bijna in het vliegtuig.

Zit heerlijk over het forum en de rest van het internet te surfen met een muziekje van mijn eigen Pandora music station die ik al een tijdje niet meer hebt gebruik. Dat is zo'n online programma waar jij je eigen muziek samen stelt en als online radio bechikbaar is in de States. Zelf ben ik gek op dancemusic van de jaren tachtig en negentig dus mocht je mij willen bezoeken dan is het met de voetjes van de vloer.
Ine, bedankt voor de tip van Gooische vrouwen, snap er werkelijk niets van dat we het nu weer kunnen zien maar ik ben er blij mee! Snel kijken voor het weer geblokkeerd wordt.

De auto´s zijn hier goedkoper dan in West-Europa, maar in Turkmenistan zijn ze nog voordeliger.

Snjo, kun je vliegen vandaag, hoe is het weer nu bij jou?

In geval dat je weg kunt, een hele fijne bruiloft bij je vriendin toegewenst! Wanneer kom je weer terug?

Nymeria, heel veel sterkte zonder je man, ik kan me goed voorstellen dat het even wennen is in je eentje met de kinderen. Gelukkig is het tijdelijk. Wanneer ga je hem opzoeken?

Orbit, wat ziet die koffie-cocktail er overheerlijk uit zeg, ik zit hier nu aan de Nescafe. Maar goed, beter vieze koffie dan geen koffie op de vroege ochtend.

Jeetje, 5 kilometer lopen per dag is wel heel sportief, hoelang doe je daar over?

Sfo, ben je soms familie van Lapin? Moet vreselijk om je lachen dat je de werkster niet teveel werk uit handen wilt nemen. Wow, ik lees nu ook dat de kinderen het vliegtuig ingaan op zondagmorgen. Wat spannend allemaal en wat heb je hier lang op moeten wachten. Ik wens jullie een hele fijne tijd samen en hou ons af en toe even op de hoogte, ok?

Raccoon, wat een spanning voor jou en je man om nu weer te moeten wachten op de uitslag van de scan. Heel begrijpelijk dat je baalt van de arts die moeite heeft met het brengen van slecht nieuws. Het pleit wel voor hem dat hij betrokken is bij zijn patienten en het dus echt erg vindt om minder positieve berichten te moeten vertellen. Er lopen veel botterikken rond in ziekenhuizen die tactloos hiermee omgaan. Ik blijf voor je duimen dat de uitslag van de scan toch meevalt. Veel sterkte om dit weekend door te komen.

Disco, wat verstandig om lekker met je laptopje in bed te gaan zitten nu je je niet goed voelt. Sterkte en beterschap, vandaag ben je tenminste vrij, geen werk en doen waar je zin in hebt.
Disco en Raccoon

Disco, SFO en Anais; het is mijn eerste bruiloft hier maar...... de bruidegom is NLs en de bruid USAs, niet een standaard bruiloft dus.

Ik heb net even naar een paar websites gekeken (en ik hoor de wind nog steeds hier), er staat gelukkig geen "stormconditions" bij de weg naar Reykjavík. En op de weersite zagen de vliegweersverwachtingen er niet slecht uit (toch handig dat ik die codes kan lezen).

Het is nu bijna 7 uur en ik ga maar eens onder de douche, ontbijten en dan toch maar richting Reykjavík om daar zo mogelijk het eerste vliegtuig te halen (wie het eerst komt, het eerst maalt). Zondagmiddag ga ik weer terug (maar dan wil ik natuurlijk ook storm: 1 dag later vertrokken = 1 dag later naar huis (maar zo werkt dat vast niet)).
Snjókorn falla, á allt og alla
Waaaat, kan Gooische Vrouwen weer bekeken worden!! Oeh ga vanavond meteen kijken. Ben benieuwd hoeveel weken we terug kunnen kijken, drie op een rij zou leuk zijn!!

Heb gisterenavond GrenVer gekeken van deze week, in zuidafrika. Jammer dat Spinnetje hier niet zoveel meer is, ben wel benieuwd hoe zij die aflevering zou vinden. Ik vond 'm wel aardig, niet spectaculair. Had best te doen met Gwenny, ze is nog zo jong, en was best geintimideerd door de extraverte moeder van haar vriend en natuurlijk het feit dat ze geen Zulu spreekt en verstaat. En dan nog geen baan kunnen vinden het het huis niet kunnen verlaten omdat het te gevaarlijk is. Hoop dat ze het redden, aan de liefde tussen elkaar zal het niet liggen. Zal zo even op het topic kijken, om te zien wat voor reacties er waren (kan het wel raden).

Moet eind van de middag naar een doop, van dat meisje dat op Ines verjaardag geboren is. Het is laat, pas om 17 uur in de kerk en daarna natuurlijk eten/drinken bij de ouders thuis. Ik ga alleen met de meisjes, Vent gaat weer muren verven. Dat gaat dit weekend afkomen, wordt echt mooi.

Oh Ine, ZO herkenbaar, ouders die je vertellen dat je te dik bent. Bij ons is het vooral mijn vader en die doet dat echt al sinds we heel jong zijn. Die is enorm gefocussed op slank zijn, gezond zijn, en lui op de bank zitten is bijna een doodzonde thuis. Mijn moeder heeft dezelfde bouw als ik en die sport al jaren drie keer per week en guess what, ze heeft nog steeds dezelfde bouw. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ze dit voornamelijk doet door druk van mijn vader die altijd zo doorgaat over niet lui zijn en niet dik zijn. Nu, ze is 60, is ze nog steeds bezig met dieten en vaak als ze bezig is met hapjes maken in de keuken of zo dan zie je haar snel wat naar binnen sneaken en zo en eigenlijk vind ik dat zo triest, om op die leeftijd nog zo geobsedeerd te zijn met je uiterlijk.

Snjo, hopelijk dat je niet voor niets naar het vliegtuig vetrekt zo!! Leuk, naar een bruiloft!

Auto's kan ik niet over meepraten trouwens, heb ik werkelijk niets mee. Voor mij is een auto blauw of rood en dat is het wel. Moet die van mij eens laten servicen trouwens, de motorkap is nog niet opengeweest sinds ik 'm gekocht heb in feb.

He shit Raccoon, balen dat je niet meteen de uitslag krijgt. Maar joh, niet meteen van het slechte uitgaan. Ook al heeft ie moeite met slecht nieuws, wat heeft 't voor zin om dat tot maandag uit te stellen. Hij moet 't vast op zijn gemakje eerst heel uitgebreid bestuderen.
Ooow Ine ik kan je wel zoenen

Inderdaad is Gooische Vrouwen weer te zien EN alle afleveringen van deze serie staan erop, dus vanavond kan ik gewoon DRIE uur GV kijken!
Goed he? Mijn ouders kijken alleen 'verantwoorde' tv.. NL 1, 2 en 3. Mijn moeder vindt dat hip, geloof ik. Maar geeft niet, ik kijk toch niets bijzonders en ik kan het wel terugkijken. Behalve GV.. Dus gisteravond zaten zij iets anders te kijken en heb ik later geprobeerd of hij het nu weer deed. En jaaa! Hij doet het . Die andere had ik al op tv gezien.

Maar ik vind het wel heel raar, dat het nu ineens weer wel te kijken is. Die stomme Tippi Wan had er van mij niet meer in gehoeven, dat is wel een beetje geweest en niet meer zo spannend. Die tante Cor vind ik zo leuk!

Discussie 1 is al weer geweest.. kon ook bijna niet anders. Mijn ouders hadden bedacht dat wij wel met de auto mee terug konden naar NL en dan later met de trein weer naar AT.

Dus ik heb dat eens overdacht en vind het niet echt een gaaf plan. Ik heb dan geen eigen auto in NL, terwijl ik wel dingen wil doen en ik zie het eigelijk niet zo zitten om met een kindje van 3, koffer en tas en 3 keer overstappen die rit van 10 uur in de trein te doen. Met de auto weet ik dat het geen probleem is, hij gedraagt zich superlief, gaat zijn gang en we stoppen af en toe om iets te eten/drinken. Hij vindt dat allemaal prima. Maar ik heb geen idee hoe hij het doet in de trein. Stel dat hij die hele trein 192 keer door gaat rennen, dan moet ik er achteraan, met mijn tas. 10 uur lang. Minstens. Dus ik had gekeken naar de prijs van een vliegticket van Bremen naar Munchen. Dan hoef ik maar twee stukken, een uur en twee uur, met de trein en dan hebben we meer 'te doen'. Vlucht is maar anderhalf uur en op de luchthaven kun je tenminste een beetje rondlopen.

Begint mijn moeder meteen - die vindt zo'n korte vlucht compleet onzin - dat ik me aanstel en niet zo moeilijk moet doen, dat vliegen pas lastig is en dat ik in de trein dan gewoon achter hem aan moet. Maar dat dat toch niet boeit? Ik heb dan toch tijd genoeg, dus moet ik gewoon 10 uur lang op hem letten. En overstappen. Nou ja, zij vindt dat dat prima kan en ik krijg er nu al buikpijn van als ik er aan denk.

Dus laat maar. Ik ga gewoon met de auto. Dan heb ik mijn eigen ding, muziek, tijd, route, etc. En zoon vermaakt zich perfect, dus waarom zou ik het me dan lastiger gaan maken. Vliegen zou ik wel aandurven.

Meeen, het lijkt wel alsof mijn moeder met de jaren steeds moeilijker wordt..

Maar fijn dat jullie dat gewichtpunt ook wel herkennen. Al begrijp ik de gedachte niet. Waarom je kind het gevoel geven dat het te dik is? Dat kind is zelf toch ook niet blind?

SFO! Joehoeeeee!!! Het is bijna zover!! Spannend!! Het gaat vast ontzettend leuk worden om ze te zien in jouw omgeving. Leuk leuk!! Hebben zij er ook zin in?

Tja, voorlopig blijft het alleen bij de rookmelders.. sorry. Maar miss kunnen we wel een proefritje maken in die wagen als je hier dan toch bent .

Orbit, dat ziet er lekker uit!! Jammie. Heb jij dat nooit dan? Dat je NL lekkernijen voor jezelf wilt houden? Dat heb ik ook hoor.. Kaas enzo? Nee, dat is van mij. Eet je in NL maar ziek in alles, hier is het niet te krijgen en ik ben er zuinig op!

Disco, jij bent ook goed bezig zeg! Met sporten en afvallen! Knap hoor!

En joh, als je moet huilen, moet je huilen. Het zal wel ergens vandaan komen en eruit moeten. Kan jou het schelen, als iemand zich er aan stoort moeten ze maar de andere kant opkijken. Soms moet je door een dal(letje) om je daarna weer beter te gaan voelen. Het is in ieder geval wel heel prettig dat je iemand gevonden hebt waar je je verhaal bij kwijt kunt en ook durft.

Raccoon, he bah.. nu moet je nog weer langer wachten. Kan me voorstellen dat je daar ook niet bepaald rustiger van wordt. Ik hoop echt van harte dat je goed nieuws krijgt!!!!

En nu ga ik maar kozijnen lakken.
He Raccoon, vervelend nog een weekend in spanning.

Ine, zo herkenbaar met je ouders. Mijn moeder zei gisteren aan de telefoon nog dat ik me geen zorgen moest maken want het was toch wel een luxeprobleem. Ik wil zelf namelijk de kat meenemen. Ik was een beetje perplex, het kwam zo onaardig over.

Mijn vader spreek ik bijna nooit maar die zal ook wel zoiets zeggen.

Snjokorn, ik hoop dat je inmiddels al gevlogen hebt en nu lekker een taart aan het bakken bent.
Snjo, ik hoop dat je al in 't vliegtuig zit! Enne... ik zou die appeltaart al lang en breed op gegeten hebben, hoor! In elk geval een hele fijne bruiloft gewenst!

Ine, wat flauw van je ouders om zoveel lekkers mee te nemen terwijl je afvalt! En dan ook nog beginnen te zeuren! Mijn moeder vraagt me altijd een lijst met wat ik hebben wil!

Mooooie auto, zeg! Btw, ik zou ook gewoon met de auto gaan als ik jou was, lekker makkelijk in jullie eigen ritme. En zo kun je ook meer boodschapjes mee terugnemen!

Mijn vader heeft hier ook een een halve zak dropjes op zitten eten... Toen zei ik er wat van (dat kun jij thuis toch ook eten) en toen vond mijn moeder dat ik helemaal gelijk had, ha! Dus die heeft 't hele weekend geen dropje meer aangeraakt, haha!

Nymeria, Goed dat je druk bent, dan is de tijd vast zo voorbij!

Raccoon, wat spannend weer, ik duim ervoor dat je gevoel ditmaal niet juist is... En wat rottig dat je 't hele weekend moet wachten!

SFO, ook spannend, dat de kids er nu bijna zijn! Heb je al een activiteitenprogramma in je hoofd of laat je het gewoon op z'n beloop? Fijne tijd samen!

Disco, beterschap!

Ainne, leuk dat Vent 't afmaakt terwijl jullie een doopfeestje hebben!

Inderdaad triest, zoals je de situatie van je moeder beschrijft, ze zou toch van 't leven moeten genieten, denk ik zo!

Fladder, hoe gaat 't? Wat een rotopmerking...

Nou, ik ga stevig Wii-en, ben de afgelopen dagen niet ijverig geweest... Maar daarna gaan we (hopelijk...als ik A. meekrijg) shoppen in een heel groot winkelcentrum bij Bergamo-airport, voor nieuwe laarzen!
Het gaat wel hoor. Beetje zenuwachtig maar heb alle doemscenario's voorbij laten komen en overal een oplossing voor bedacht.

Eerste obstakel is namelijk het vervoer naar het vliegveld. Ik heb nu niet verteld dat ik een kat meeneem en als ze moeilijk gaan doen ga ik ze eerst omkopen, dan smeken, dan huilen en dan een enorme scene schoppen.

Dus ja, ik ben wel goed voorbereid geloof ik.
Haha, goed zo Fladder!
Poes ligt nu onschuldig naast me te slapen. Nog een half uurtje en dan komt de taxi.

Ben er helemaal klaar voor.

Iedereen hier heel erg bedankt voor het aanhoren van mijn gestress. Ben bijna nooit gestresst dus hoop dat het hierbij blijft.

Voelde me een beetje egoistisch laatste tijd.

En ook dank voor de opbeurende woorden.

Volgende bericht zal uit NL zijn!

Heel fijn weekend allemaal!

Raccoon, wat stom dat ze pas maandag de uitslag vertellen. Waarom heb je er geen goed gevoel bij?

Fladder, het komt goed hoor. Ik zie vaak dat mensen met een huisdier reizen, het is echt geen uitzondering.

Wel jammer dat je het allemaal alleen moet behapstukken.

Ine, ik denk dat wij dezelfde moeder hebben.

Orbit, wie wás dat ook alweer? denk denk denk...

Lapin?
@raccoon, vervelend dat je geen goed gevoel hebt. Hoop voor je dat je het mis hebt.

@disco, beetje rustig aan he?

@Ine, mijn ouders hadden het over mijn gewicht voornl als ze zelf niet lekker in hun vel zaten. Niet dat ze zelf superslank zijn, gewichtsprobleem zit in de familie (om welke reden dan ook). Maar nu ze weten dat ik hier happy ben, en goed bezig met de gezondheid, zeggen ze er niets meer van.

Weinig spannends te melden. Ego-post, solly. Ik ben net de auto wezen wassen heb net de auto laten wassen, dat ziet er weer netjes uit. Ipv ter plekke te wachten, ben ik wezen winkelen, en lekker koffie gedronken, en chocomousse taart erbij. Toen bedacht ik dat dat niet zo handig was. Niet alles opgegeten dus, en me voorgenomen dat maar niet meer te doen. Bah Zo eerst maar even bord verse spinazie eten als lunch. Zit al over de taks....

Ga straks naar de kapper om mijn coupe te laten bijwerken. Nu eerst nog even studeren. Laterz!
Geinspireerd door Snjo heb ik nu twee bananenbroden in de oven staan, om mee te brengen voor het feessie na de doop vanmiddag

Fladder, goede reis, komt vast goed met je kattenmormel!

Ine, haha, ja, bij mijn ouders mag de tv ook alleen serieus zijn, GV, GGG, dat soort dingen wordt daar echt niet gekeken hoor!
goedenmorgen... ik leef in het weekend in een andere tijdszone en ben dus net een half uurtje wakker... gaapp ik voel me ook echt crap.. snuf... kuch.. ughu...

@ ainnejeetje he, wat zonde zeg van je vader en je moeder. dat lijkt me ook echt niet prima zeg..

mijn ouders zijn juist allebei heel erg slank, omdat ze nooit achter een buro gewerkt hebben. die lopen heel de dag van hot naar her... nu ze over de 50 komen, beginnen de winigums bij mn vader een buikje te vormen en mn moeder is toch alwel 5 kilo zwaarder dan toen ze mij kreeg, 26 jaar geleden. maar goed...

als je ouders dus veel eten, eet je automatisch mee, vroeger zaten ze wel te zeuren dat ik te dik was enzo, maar ik weet dat inmiddels zelf ook dondersgoed en sinds ze er niet meer over lopen te pushen voel ik me gewoon beter.

het blijft lastig.. gewicht en eten...

overigens kijken hun wel allerlei crap! hahah soms meer dan ik.. hahaha help mijn man is klusser enzo... jukkk dat vind ik echt zulke slechte tv hahahah

@ snjo ik hoop dat je inmiddels al lang en breed in het noorden aan het getuigen bent

@ SFO wow morgenochtend al in het vliegtuig!? wat gaat de tijd snel. heeeeel veeeeel plezier met de kiddo's! lekker genieten!

@ ine jeetje he, lastig hoor. gewoon lekker met de auto gaan. er is nix zo erg als opgefokt reizen en je dan bedenken dat lekker met het autootje veeel fijner was geweest...!

@ specu jij ook rustig aandoen he?

@ fladder hahaha geweldig toepasselijk plaatje! veel succes om weer in NL te wennen

@ saby veel plezier met shoppen. ben je geslaagd? foto??

@ chica hoe gaat het met je rug?

ik ga zo maar es boodschappen doen en dan lekker in trainingsbroek op de bank hangen.. pfff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven