Mode & Beauty alle pijlers

leuke jurk steps?

10-10-2009 14:27 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond gaan we een avondje uit met familie. Ik heb daarvoor een jurk van steps gekocht waarvan de mouwen wat wijder vallen.

Vriend is altijd eerlijk, wat ik waardeer en vindt hem niet zo mooi. De mouwen vooral. Nu is dat jammer, ik vind de jurk mooi en hij gaat aan vanavond.

Nu toch mijn vraag, het zal het moment van de maand wel zijn, wat vinden jullie van deze jurk: http://www.steps.nl/index1.html Het is de jurk met zwart, rood en grijs. Helemaal links een een rijtje van vier.

Deze?
deze was het dus niet....
Ik denk...wat moet je nu met een jurk op een steps!!!

Sorry!
Ik vind hem echt heel gaaf.

En als jij in werkelijkheid ook nog eens lijkt op dat plaatje bij jouw naam (avatar heet dat geloof ik..) dan vind ik hem helemaal super!
Of de linker hier? Deze vind ik persoonlijk minder dan die vorige, het blauw is net too much.

quote:elleinspe schreef op 10 oktober 2009 @ 14:33:

Ik denk...wat moet je nu met een jurk op een steps!!!

Sorry!

Komt vast door het hardloop-rokje!

Ik vind die linker op het plaatje van Bergamot dan wel weer mooier dan die andere...
Het is die linker op het plaatje van bergamot. Die andere heb ik ook gepast maar viel erg lang (ben niet zo groot) en een beetje pipo de clown achtig met die strik voor.
Die met dat blauw erin vind ik ook gaaf!

(en dan wel met blauwe laarzen of pumps)
Ik heb zwarte platte laarsjes van zara en nog twee paar zwarte pumps met hak die zouden kunnen.
leuke jurk hoor Heidi!! mijn vent vindt de steps jurken ook nooit zo, omdat de taille onder de borsten begint ipv waar die echt zit. nou,dikke pech voor hem

vind de kwaliteit trouwens niet zo.
Die linker van dat plaatje van bergamot toch? Die vind ik mooi!
Heeft ie 'm al daadwerkelijk bij je áán gezien, die jurk? Scheelt misschien ook...
Ik vind die jurkencollectie van Steps sowieso prachtig. Als ik een beter figuur had dan kocht ik ze allemaal!
Niet dat je er ene moer aan hebt, maar ik vind het ook een heel mooi jurkje.

Ik heb dat trouwens ook hoor, dat als een persoon die belangrijk voor mij is mijn kleding niet mooi vind, ik dan opeens ga twijfelen.
Ik vond hem zelf ook erg mooi. Maar baalde een beetje omdat hij vrij prijzig was voor mij en vriend hem niet mooi vindt. Maar fijn te lezen dat de vrouwen die er verstand van hebben dat niet vinden!!

en de mouwen die wat wijder vallen? Ik draag dat niet heel vaak, moest er aan wennen, maar vond het wel leuk.
Ik zou hem eerst aan moeten zien. Ik vindhem zo wel leuk, maarik weet bijvoorbeeld dat ie mij voor geem meter zou staan.
Daar heb je gelijk in MAR. Sommige andere jurken leken mooier aan het rek, maar deze had de mooiste pasvorm op mijn lichaam. Kreeg er een zwart topje voor eronder er gratis bij
Het lijkt mij ook een mooie jurk. Maar je moet hem idd aan zien.
Mooi! Wel een hak aandoen. Zwart topje is veilig maar btje saai.
De jurk is niet zo mijn stijl, qua kleur, maar ik zou hem dragen zonder hempje eronder, en met zwarte kousen en zwarte pumps. En een zwarte ring ofzo.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik vind het een leuke jurk. Dat topje zou ik er niet onder aan doen, dan vindt je vriend de jurk ook vanzelf leuk
Ik heb gisteren zelf deze gekocht, ook voor een etentje. Bij mijn favo winkel. Lijkt op mijn nick Ik combineer sowieso alles met zwarte kousen en zwarte hoge hakken.

King Louie Fleurs 'Hiver
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Zonder hemdje maar met een mooie BH is het inderdaad heel spannend, maar wellicht heb je dan steeds inkijk als je voorover bukt.
Ik heb het zonder topje eronder geprobeerd, dan heb ik echt teveel inkijk, kan dus niet. Toekomnstige schoonouders zijn ook van de partij dus :-)

ik heb zwarte pumps eronder nu, heb me net omgekleed. Zwarte kousen is de beste optie, maar heb zon hekel aan die dingen. Liever nog niets eronder, maar zal te koud zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven