Mutsen II
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:51
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:02
Avond klinkt goed Citro! Jammer dat man weer last van zijn rug heeft. Kindjes met jarige ouders vind ik erg schattig, maar ook vermoeiend haha.
Hier sliepen ze. Mini lag net te kletsen, maar sliep gelukkig verder. Mannie is na anderhalf uur weer klaar met slapen. Sufje staat dan rechtop in zijn ledikant en blijft schreeuwen. Nu is het met tussentijd, dus wie weet gaat hij het snappen. Wil hem er niet weer uit, straks wordt het gewoonte...
Wedstrijd overdag Remma? Gefeliciteerd trouwens! Kun je nu pijnloos sporten weer?
Hier sliepen ze. Mini lag net te kletsen, maar sliep gelukkig verder. Mannie is na anderhalf uur weer klaar met slapen. Sufje staat dan rechtop in zijn ledikant en blijft schreeuwen. Nu is het met tussentijd, dus wie weet gaat hij het snappen. Wil hem er niet weer uit, straks wordt het gewoonte...
Wedstrijd overdag Remma? Gefeliciteerd trouwens! Kun je nu pijnloos sporten weer?
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:15
quote:esmee1975 schreef op 10 oktober 2009 @ 21:09:
Pfff, hij blijft jammeren. Even doorzetten maar. Hou niet zo van huilende kinderen eigenlijk haha.
joh
ik neem trouwens aan dat je moppie bedoelt; ik zie mannie niet meer zo in zijn bedje staan. en succes ermee!
hoop idd dat het Slof het bij zijn oorontsteking houdt, maar echt gezellig was-ie vandaag nog niet. kwam vanmiddag hangerig zijn bed uit en had vanavond een ietsiepeietsie verhoging. misschien moet ik er morgen maar gewoon even paracetamol inpluggen; als dat werkt is het mooi meegenomen.
Pfff, hij blijft jammeren. Even doorzetten maar. Hou niet zo van huilende kinderen eigenlijk haha.
joh
ik neem trouwens aan dat je moppie bedoelt; ik zie mannie niet meer zo in zijn bedje staan. en succes ermee!
hoop idd dat het Slof het bij zijn oorontsteking houdt, maar echt gezellig was-ie vandaag nog niet. kwam vanmiddag hangerig zijn bed uit en had vanavond een ietsiepeietsie verhoging. misschien moet ik er morgen maar gewoon even paracetamol inpluggen; als dat werkt is het mooi meegenomen.
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:18
Moppie idd. Af en toe geeft hij nog een kreet. Maar niet zodanig dat ik er heen moet, vind ik haha.
Sneu voor Slof. Wil hij wel liggen en heeft hij verder geen pijn dat je kunt merken? Die humpies kunnen zichzelf nog zo in de weg zitten als ze niet lekker zijn.
Iemand een idee wanneer het ik-moet-wennen-aan-school-brutale-gedrag over gaat???
Sneu voor Slof. Wil hij wel liggen en heeft hij verder geen pijn dat je kunt merken? Die humpies kunnen zichzelf nog zo in de weg zitten als ze niet lekker zijn.
Iemand een idee wanneer het ik-moet-wennen-aan-school-brutale-gedrag over gaat???
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:22
quote:remma schreef op 10 oktober 2009 @ 21:20:
Gaat niet over, moet je in de kiem smoren Esmee.
weten we dat ook weer; ik heb er ook zo één, Esmee; 'dat doe ik niet mama'. duh.
oja: ze had in de IKEA nog een leuke; ik was met Sokman aan het praten, maar ik moest van madammeke ergens naar kijken; ze pakt mijn gezicht beet en draait het zo dat ik wel moest kijken. Sokman kwam niet meer bij.
Gaat niet over, moet je in de kiem smoren Esmee.
weten we dat ook weer; ik heb er ook zo één, Esmee; 'dat doe ik niet mama'. duh.
oja: ze had in de IKEA nog een leuke; ik was met Sokman aan het praten, maar ik moest van madammeke ergens naar kijken; ze pakt mijn gezicht beet en draait het zo dat ik wel moest kijken. Sokman kwam niet meer bij.
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:39
hahaha Sok, doe jij dat ook wel eens bij haar?
Limoen heeft er ook nogal een handje van om precies dezelfde dingen tegen ons te zeggen als die we tegen haar zeggen. Alleen begrijpt ze niet dat wij niet op die manier aangesproken willen worden Ik denk alleen dat het wel een signaal is dat wij haar ook op een andere manier aan moeten spreken op dingen.
Balen Esmee.
Limoen heeft er ook nogal een handje van om precies dezelfde dingen tegen ons te zeggen als die we tegen haar zeggen. Alleen begrijpt ze niet dat wij niet op die manier aangesproken willen worden Ik denk alleen dat het wel een signaal is dat wij haar ook op een andere manier aan moeten spreken op dingen.
Balen Esmee.
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:39
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:41
Lukte mij ook niet hoor. Dat in de kiem te smoren. Maar goed, over gaat het dus voorlopig niet. Nu bij oudste, 8, begint het gewaarschuw en het constant herhalen dat wij op deze manier niet wenschen aangesproken te worden., zijn vruchten af te werpen. Vorig jaar ook al een beetje trouwens.
Ja, ik denk, ik zeg het even. Dan weet je waar je aan toe bent
Ja, ik denk, ik zeg het even. Dan weet je waar je aan toe bent
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:55
Wij zijn trouwens natgeregend vanmiddag. Dat wil je gewoon niet weten. Maar ja, we zaten in de speeltuin op 4 km van huis, dus op een gegeven moment zijn we maar gewoon gaan fietsen. Ot en Maby waren nog redelijk droog (in de fietskar), maar Sien en ik waren totaal verzopen. Als troost (ook voor mezelf) ben ik toen maar poffertjes gaan bakken met mijn nieuwe poffertjespan (gekregen voor mijn verjaardag). Ze waren lekker.
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:57
Jammeren ging over in af en toe huilen naar constant huilen, dus hij zit nu bij Esman (die weer thuis is).
Fijn Remma, dat duurt dus nog minstens 2,5 jaar... Weet niet of ik het fijn vind dat ik weet waar ik aan toe ben haha.
Hier vind Esmannie het ook gek dat hij dingen niet tegen ons mag zeggen zoals wij dat tegen hem zeggen. Went vanzelf.
Fijn Remma, dat duurt dus nog minstens 2,5 jaar... Weet niet of ik het fijn vind dat ik weet waar ik aan toe ben haha.
Hier vind Esmannie het ook gek dat hij dingen niet tegen ons mag zeggen zoals wij dat tegen hem zeggen. Went vanzelf.
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:06
lekker dan, Anky, van dat verzuipen. Gelukkig dat de poffertjes nog wat goed hebben gemaakt. Wij hebben lekker frietjes geegeten op de bank, ook wel eens lekker.
Ben vanmiddag nog een kinderboek gaan kopen met Poek. Zo leuk om te zien dat ze enthousaist is over boeken. we hebben Knofje gekocht en een boek over vissen voor Slof.
Sokman is naar whiskeyfestival in Ijmuiden; ben benieuwd in welke staat hij thuiskomt.
Ben vanmiddag nog een kinderboek gaan kopen met Poek. Zo leuk om te zien dat ze enthousaist is over boeken. we hebben Knofje gekocht en een boek over vissen voor Slof.
Sokman is naar whiskeyfestival in Ijmuiden; ben benieuwd in welke staat hij thuiskomt.
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:24
Sokman niet de BOB dus?
Moppie is rustig (nu), maar intussen heb ik Mini en Mannie ook in bed gehad. Allebei klaar wakker. Moet toch echt langzaam beter gaan, want maandag begint het echte leven weer!
Mini had nog een leuke. Ze wilde haar Nijntje-computer (die eigenlijk van Mannie is) mee naar bed. Dat mocht niet van mij, duh. Zegt ze heel droog "maar jij hebt ook de computer in bed, dus dan mag ik dat ook". Ik had de tranen over mijn wangen lopen zowat. Nee mop, jij bent nog klein. "Echt niet, ik ben al groot." Ja, als je de hele vakantie roept wat een grote meid ben jij omdat ze zo keurig alles op de wc deed (alleen 's nachts een luier om of als we langer weg waren) snap ik ook wel dat ze nu niet meer wil horen dat ze klein is .
Moppie is rustig (nu), maar intussen heb ik Mini en Mannie ook in bed gehad. Allebei klaar wakker. Moet toch echt langzaam beter gaan, want maandag begint het echte leven weer!
Mini had nog een leuke. Ze wilde haar Nijntje-computer (die eigenlijk van Mannie is) mee naar bed. Dat mocht niet van mij, duh. Zegt ze heel droog "maar jij hebt ook de computer in bed, dus dan mag ik dat ook". Ik had de tranen over mijn wangen lopen zowat. Nee mop, jij bent nog klein. "Echt niet, ik ben al groot." Ja, als je de hele vakantie roept wat een grote meid ben jij omdat ze zo keurig alles op de wc deed (alleen 's nachts een luier om of als we langer weg waren) snap ik ook wel dat ze nu niet meer wil horen dat ze klein is .
zondag 11 oktober 2009 om 08:20
Goedemorgen!
Ik vind het niet zo raar hoor Esmee, dat ze van de leg zijn met slapen. Heb jij zelf geen last van een jetlag?
Citro, je verrassing klinkt erg geslaagd, gezellig! Hoest met Man
s rug inmiddels?
Remma, Up is heel grappig maar bij vlagen ook best eng. Er komt een stel honden in voor die niet al te aardig zijn en dat vond Mini heel eng (maar die houdt sowieso al niet van honden). Gisteravond was het ook gezellig met de 'buren'. Alleen na 2 glazen wijn viel ik zowat in slaap. Wel lekker geslapen, eindelijk weer eens een nachtje zonder wakkere kinderen.
Hier slaapt man nog, niet voor lang want we moeten over een uur weg. Kindertjes spelen lief met de playmobil (is dit weekend ineens helemaal hot). Ik ga een boterham voor ze smeren en dan douchen.
Fijne dag allemaal!