Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Ik denk dat het geen zeepje was, maar een massagebar.

http://www.lush.nl/soft-coeur-the-honey ... .2508.html

Kijk maar even of je die bedoeld.
Elle, mijn vakantie was top! Nee ik heb nog niks besteld voor de kerst, ik denk dat ik wacht tot eind december, vorig jaar hadden ze zo'n superactie dat je dan bij besteding van 20 pond voor 10 pond aan gratis kerstspul kreeg, en bij 40 pond 20 pond gratis spul etc etc.

Daarnaast zijn er in de winkels ook vaak acties, net voor kerst.

Dus ik wacht nog even. Misschien komt er dit jaar helemaal niks, dat kan natuurlijk ook, ja jammer dan.

Er staan wel een paar dingen bij die ik zou willen proberen maarja, ik was net aan het minderen, dus dat moet ik eigenlijk doorzetten
Ja Fiekes, dat is de Soft Coeur massagebar, geen zeep dus.
Ga je minderen Kaatje?

echt waar? Jij?

Had ik ook gezegd trouwens, maar heb bij de forumparty besteld en ook al een kerstbestelling gedaan

En volgende week winkelen in een stad waar ook een Lush zit..........dus..............
Fijn dat je vakantie top was!!

Heerlijk uitgerust dus!

Ja Fieke, het is al gezegd, het is de Soft Coeur!
hmm, dan stond bij ons thuis de hele familie zich te douchen met een massagebar.. Nouja, zolang ze er van genoten hebben!
quote:Fiekes schreef op 06 oktober 2009 @ 21:28:

hmm, dan stond bij ons thuis de hele familie zich te douchen met een massagebar.. Nouja, zolang ze er van genoten hebben!
In januari ga ik een weekendje naar Londen.

Mijn shampo is daar de helft goedkoper dan hier.

Dus eigenlijk wilde ik daar flink van inslaan. Maar ik heb geen idee hoe lang dat spul houdbaar is.

Weten jullie hoe lang je een shampoobar kan bewaren?
Minstens 14 maanden, maar zolang hij nog niet schimmelt, is ie houdbaar.

Vaste producten zijn allemaal minstens 14 maanden houdbaar, vloeibaar ten minste tot de datum die erop staat (maar ik ken mensen met douchegels van de Lush die speciaal van een forumparty waren, en die ze 3 jaar hebben) maar zolang je bijvoorbeeld douchegels koel, donker en droog bewaart kunnen die jaren bewaard worden.

Voor cremes en verse gezichtsmaskers geldt, zolang er geen schimmel op staat, kan het gebruikt worden.
Bedankt Kaat!

Dan ga ik maar een paar shampoo-blokken inslaan. Omdat ik de boel in de handbagage meeneem ga ik niets vloeibaars kopen.

Daarom wilde ik i.p.v. de Veganese conditioner Jungle kopen.

Is dat wat?
wil je een proefje jungle? Ik heb er nog genoeg van liggen. Dochterlief is er een beetje klaar mee
Jungle is heerlijk, ik gebruik die ook veel.
Tadaaaaaa ik ben zojuist maar weer eens bij de Lush winkel geweest

aankopen:

The Olive Branch douchegel

Sexy Peel zeep

Aqua Marina

gratis gekregen: volle pot The Hair Doctor! Yummy!!!
Wat moet ik me voorstellen bij een Lush forum party?
Dan worden er speciale producten gemaakt (je hoort pas een dag of 3 online via het forum welke producten dat zijn) en die zijn 1 dag lang te bestellen via de Engelse Lush telefoonlijn.

Die producten zijn dus limited edition, aangezien ze niet in het standaard assortiment komen en slechts 1 dag verkrijgbaar zijn. En ze zijn ook vaak duuuuuur.....maar dat is bijzaak.
quote:kaatje_85 schreef op 08 oktober 2009 @ 13:17:

Tadaaaaaa ik ben zojuist maar weer eens bij de Lush winkel geweest

aankopen:

The Olive Branch douchegel

Sexy Peel zeep

Aqua Marina

gratis gekregen: volle pot The Hair Doctor! Yummy!!!En jij ging minderen.................................
I KNOW!
Erger nog, ik heb me al opgegeven voor de VIP avond 21 oktober!! Dan ga ik nog meeeeeeeer kopen!
quote:kaatje_85 schreef op 08 oktober 2009 @ 15:10:

Erger nog, ik heb me al opgegeven voor de VIP avond 21 oktober!! Dan ga ik nog meeeeeeeer kopen!
Het pakje met de kerstspulletjes is binnen!!

Trouwens, Lola en ik gaan volgende week zaterdag Lushen, we weten alleen nog niet waar!!
DEN BOSCH! Is de leukste winkel in de leukste stad. Niet dat ik bevooroordeeld ben hoor, ik ben gewoon nog nergens anders in een Lush winkel geweest
Ik ben er ook weer geweest! Score:

-Celestial

-Blue skies and fluffy white clouds (voor mijn vader)

-Amandopondo (voor mijn vader)

-2x Avobath

-Q10 Toner Tab om eens te proberen

-Whooosh jelly (ik vond jellies eng, maar de nieuwsgierigheid won het toch)

En natuurlijk weer een aantal fijne proefjes gekregen. Ik realiseerde me alleen ineens gisteren dat er al maanden een vers masker in de koelkast moet staan... dus ik ga NU kijken hoe dat eruit ziet (licht angstig, dat wel).

Hmm... dat ziet er nog goed uit en ruikt nog goed. En dat terwijl het 3 maanden over de datum is... zou ik het nog kunnen gebruiken, denken jullie?
Yep, dat kun je nog gebruiken, tenzij er een donslaagje op staat. Zolang het niet de koelkast uit loopt, is het goed.

Ik vries zelf wel eens maskers in porties in, das ook makkelijk, kun je ze lekker lang bewaren en je hoeft ze maar een kwartiertje ofzo voor gebruik eruit te halen.
Zo, ook maar weer wat besteld:

Snowfairy,

Ghost,

Snuggle,

Father frost zeep.

buffy,

king of skin,

Gentle lentil,

vanillary sp,

jumping juniper

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven