Hij blijft slapen ...

07-10-2009 16:18 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, zit met een paar hersenspinsels. A.s. zaterdag heb ik een TWEEDE date met een hele leuke man die ik via een datingsite heb leren kennen. Was hele leuke date en aan eind ook behoorlijk gezoend. De hele week veel lieve openhartige berichtjes over en weer.Alleen jammer, hij woont 150 km. verderop.

Zojuist hebben we plannen doorgenomen. Hij komt dus zaterdag deze kant op. Gaan lekker eten, en borrelen in de kroeg.

Nu heb ik uit eigen beweging wel gezegd dat hij kan overnachten.

(vraag me af of dit wel slim was)... Maar het idee dat hij vervolgens weer 2 uur naar huis moet rijden is ook weer zo wat...

Maar goed... nu dillemma.. Ik zie deze man als relatiemateriaal. Lijkt me dus niet verstandig om nu direct te gaan sexen.

Of heb ik hem min al meer die verwachting geschept met feit dat ie hier kan blijven overnachten?

Wat sexen betreft: Gevoelsmatig zou ik het wel willen ... maar ja, er is en blijft een dubbele standaard, of zie ik dat verkeerd?
ik nam me altijd voor niet te sexen op eerste dates en eerste nacht alleen te knuffelen en friemelen...met dat principes heb ik twee relaties gehad van 1-1,5 jaar. toen ik vriendlief ontmoette (via datingsite, afgesproken in de stad) hadden we in de stad alleen maar gekletst...gevraagd of ie nog ff meekwam naar mijn huis...op de bank geknuffeld en gezoend en vervolgens gesext:) is nu al bijna 3 jaar aan en eerste kind in aankomst
Je kan gelijk testen of ie in bed ook bevalt.... zo niet ? Exit !!

Toch ?
Aliquando et insanire lucundum est
Volgens mij is je eigenlijke probleem dat je niet weet of je wel of niet wilt sexen. Als je er al uit bent, zie ik het probleem niet om gewoon vantevoren duidelijk te maken dat het niet de bedoeling was dat er gesext gaat worden. Zoiets vind hij ook wel prettig want verlost hem ook van hetzelfde piekerwerk.
quote:emaille schreef op 07 oktober 2009 @ 17:53:

Wie gaat er dan ook daten met iemand 150 km verderop. Als je toch op internet zoekt, kan je net zo goed wat meer in de buurt zoeken toch?

Wat is dat nou voor een rare opmerking?

Wat zal jij een kleine wereld hebben als je echt zo leeft...

Waarom op vakantie naar Zuid Amerika.

Hier hebben we ook een strand...

Kom op zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:emaille schreef op 07 oktober 2009 @ 17:53:

Wie gaat er dan ook daten met iemand 150 km verderop. Als je toch op internet zoekt, kan je net zo goed wat meer in de buurt zoeken toch?Eensch...
Ik zou m gewoon even een mailtje sturen en zeggen dat je achteraf het idee hebt dat hij dit misschien verkeerd zou kunnen opvatten, en dat het niet een uitnodiging was om gelijk samen in bed te belanden maar dat je het vervelend vindt als hij zo ver terug moet reizen.

maar natuurlijk wel zo brengen dat je de optie nog openhoudt en dat je hem niet t gevoel geeft dat je hem als player ziet (dus meer zo van: ik wil niet als een slet overkomen)

( niet dat ik daarmee wil zeggen dat iedereen die gelijk met iemand het bed in duikt een slet is, om de reacties maar even voor te zijn, maar jullie begrijpen wat ik bedoel ;) )
Wat is er mis met gewoon zeggen dat je hem wel erg leuk vindt en jij rustig aan wil doen qua sex?

Je kunt niet voorspellen wat er gebeurd als jullie sex gaan hebben. Dat zie je daarna wel weer toch? Je kunt in ieder geval net zo 'openhartig' zijn als dat hij doet
quote:Kym schreef op 07 oktober 2009 @ 17:56:

[...]

Right, en wat een stom toeval dat haast iedereen zijn partner in Nederland vindt.

Slaat nergens op wat je zegt.

Als je het toch voor het kiezen hebt, waarom dan inderdaad niet wat dichterbij???

Ik vind dat niet raar gezegd hoor.
quote:Zamirah schreef op 07 oktober 2009 @ 20:16:

[...]

Als je het toch voor het kiezen hebt, waarom dan inderdaad niet wat dichterbij???

Wat je van ver haalt is lekker Zam

Moet eerlijk zeggen dat mijn date nu 20km bij me vandaan woont en ik dat echt wennen vind...

Hij kan zomaar ineens even een uurtje langskomen....

Dichtste bij voor mij was altijd een kilometertje of 80

(off topic, hoest met je vlinders??)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Zamirah schreef op 07 oktober 2009 @ 20:16:

[...]

Omdat van alle 187 reacties ,waarvan inderdaad een heleboel in mijn omgeving... niet om op te scheppen maar om aan te geven dat dit een keus is omdat hij er met 1000 koppen en schouders er bovenuit stak. Super grappig mail... en iets wat me nieuwsgierig maakte om op deze WEL te reageren.

Verder totaal geen ervaring met internetdating...

Wilde even kijken, ego strelen en daar was hij ineens.
Ik vind de 55 km van mijn huidige vlam al ver..!!
( Mijn vlinders fladderen nog steeds!!! En de jouwe??? )
De meeste internetdates lopen op niets uit. Dus dan ga ik niet voor jan l*l even 150 km op en neer. Heb wel wat beters te doen. Zoals de wereld rondreizen
En? Hoe is het gegaan?
Ga heerlijk genieten van het weekend en als jullie allebei willen is het toch goed? Ik ben een open boek. Mijn man en ik zijn 10 jaar samen en woonden binnen drie weken samen. Ik heb nooit aan one-nightsstands gedaan, maar je voelt zelf wel of het goed zit of niet. Heel veel plezier!
De eerste keer sex is of te snel of te laat.

De laatste keer sex is a mercy fuck,

Na een aantal jaar huwelijk/relatie kan hij ook niet de prins op het witte paard blijken.

Pffffffff

Doen wat goed voelt en wat niet goed voelt vooral ook niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij is het al zaterdag geweest wieweet...
En???????
Toen ik op date nr 3 bij mijn huidige vriend bleef slapen, zat ik een beetje met hetzelfde probleem. We waren paar drankjes doen met vrienden van hem (en bekenden van mij), we kwamen toen licht aangeschoten thuis. Tijdens het tandenpoetsen volgende conversatie:

Ik: 'Ovem dat sexem he...?' (Had tandpasta in mond, moeilijk verstaanbaar)

Hij: 'Ja... eh... zullen we daar even rustig aan mee doen?'

Ik: 'Mja.'

Problem solved.

Ik ben natuurlijk supermosterd, maar ik was op vakantie, veel zon, weinig internet en ik wilde dit belangrijke moment met jullie toch even delen
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hier ook benieuwd naar de afloop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven